پوزیشن پسادکتری با فاند هلند

پوزیشن پسادکتری با فاند هلند

عناوین مقاله:

پوزیشن پسادکتری با فاند هلند

نام دانشگاه: Leiden University

رشته تحصیلی:

  • مدیریت دولتی
  • امنیت سایبری

مهلت درخواست: ۱۴۰۲/۰۳/۰۹

شرح موقعیت:

موسسه امنیت و امور جهانی (ISGA) دانشکده حکومت داری و امور جهانی به دنبال مدرس در مقطع کارشناسی مطالعات امنیتی می باشد.

معلمان مسئول آموزش گروه های کاری در سراسر مطالعات امنیتی BSc (BaSS) هستند. نقش اصلی معلمان جدید آموزش دانش آموزان سال اول در آزمایشگاه مهارت است. در دوره‌های آزمایشگاه مهارت، دانش‌آموزان بر روی مهارت‌های مطالعه خود کار می‌کنند، دانش اساسی خود را عمیق‌تر می‌کنند (همراه با سخنرانی‌ها)، و مهارت‌های آکادمیک و حرفه‌ای را یاد می‌گیرند و تمرین می‌کنند. در طول برنامه، دانش آموزان بر روی توسعه مجموعه مهارت های زیر کار می کنند:

مهارت های تحصیلی: تفکر انتقادی، نوشتن، ارتباط، پژوهش عمومی و مهارت های میان رشته ای.

مهارت‌های حرفه‌ای: کار تیمی، مهارت‌های بین فرهنگی، مهارت‌های سازمانی و رهبری، و مهارت‌های تفکر و یادگیری مادام‌العمر.

درخواست پذیرش: لینک


پوزیشن پسادکتری با فاند هلند

نام دانشگاه: University of Utrecht

رشته تحصیلی:

  • علوم اجتماعی
  • روانشناسی اجتماعی

مهلت درخواست: ۱۴۰۲/۰۳/۱۰

شرح موقعیت:

در چارچوب برنامه همکاری پایدار گرانشی، دانشگاه اوترخت با برنامه چشم انداز سیاست، دیدگاه های شهروندان و رفتارهای دفتر برنامه ریزی اجتماعی و فرهنگی (SCP) وارد مشارکت شده است. آنها با هم جای خالی دو محقق فوق دکترا دارند که با هم کار خواهند کرد و هر دو به صورت پاره وقت در UU و SCP کار خواهند کرد. در این موقعیت، هر دو پست دکتری مسئول پیوند بینش و داده‌ها در مورد مکانیسم‌های زیربنای رفتار و تغییرات رفتاری انسان به تحلیل‌های خط‌مشی و داده‌های موجود در SCP هستند.

هدف نهایی این دو پروژه فوق دکتری و همکاری، از یک سو، غنی‌سازی تحلیل‌های خط‌مشی و ایجاد سیاست‌های جدید و مداخلات دولتی است که SCP با استفاده از بینش‌های علمی در مورد اینکه چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی مؤثرتر است، توصیه می‌کند. از سوی دیگر، هدف نیز ایجاد پرسش‌های پژوهشی جدید و جمع‌آوری داده‌ها از طریق این همکاری است که می‌تواند برنامه SCOOP را با مسائل خط‌مشی فعلی هماهنگ کند.

درخواست پذیرش: لینک


پوزیشن پسادکتری با فاند هلند

نام دانشگاه: Tilburg University

رشته تحصیلی:

  • روانشناسی
  • پزشکی 
  • علوم بهداشتی

مهلت درخواست: ۱۴۰۲/۰۳/۱۲

شرح موقعیت:

بیماران مبتلا به بیماری های قلبی عروقی شکایات روانی بسیاری را تجربه می کنند. رشته روان‌شناسی قلب با هدف آشنایی بیشتر با عوامل خطر روانی و مکانیسم‌های بیولوژیکی و رفتاری که از طریق آن عوامل روان‌شناختی بر بروز و پیشرفت بیماری قلبی تأثیر می‌گذارند، می‌پردازد. تحقیقات مداخله ای برای بررسی درمان هایی استفاده می شود که می توانند تأثیر مثبتی بر عملکرد روانی و بیماری قلبی داشته باشند.

از سال ۲۰۱۳، یک مطالعه قلبی روانشناختی بزرگ در بیمارستان الیزابت توئیستن (THORESCI) در حال اجرا است، که در آن یک پروفایل روانشناختی گسترده انجام شده و تغییر در عملکرد روانشناختی و پزشکی بیش از دو سال پس از انفارکتوس پیگیری می‌شود. نتایج پزشکی پس از ۵ و ۱۰ سال موجودی می شود. پروژه فوق دکتری فعلی از این مجموعه داده موجود بر اساس تقریبا ۲۰۰۰ بیمار برای تعمیق توسعه نظریه در زمینه روانشناسی قلب استفاده می کند. همچنین قصد شروع تحقیقات جدید است.

درخواست پذیرش: لینک


پیشنهاد مطالعه: پرداخت اپلیکیشن فی

پوزیشن پسادکتری با فاند هلند

نام دانشگاه: Radboud University

رشته تحصیلی:

  • علوم کامپیوتر
  • هوش مصنوعی
  • ریاضیات کاربردی

مهلت درخواست: ۱۴۰۲/۰۳/۱۴

شرح موقعیت:

کنسرسیوم مراقبت شخصی در انکولوژی (PersOn) به دنبال یک محقق فوق دکترا در مدل های گرافیکی احتمالی (PGM) برای کار بر روی توضیح پذیری و توجیه در شبکه های بیزی است. شما به همراه سایر محققان فوق دکترا و کاندیدهای دکترا از زمینه های مختلف، پایه های نسل بعدی سیستم های پشتیبانی تصمیم گیری بالینی را برای درمان و پیگیری در انکولوژی ایجاد خواهید کرد. شما با سایر کارشناسان PGM و همچنین با محققان، پزشکان مراقبت های بهداشتی و سهامداران در پشتیبانی تصمیم گیری قابل توضیح همکاری نزدیک خواهید داشت.

کار شما شامل تحقیقات بنیادی، پیشرفت وضعیت هنر در شبکه‌های بیزی، و همچنین تحقیقات کاربردی، تمرکز بر الزامات کاربر از نظر توضیح و توجیه برای کمک به پیشبرد تصمیم‌گیری مشترک در مورد مراقبت‌های بهداشتی شخصی‌شده است.

درخواست پذیرش: لینک


پوزیشن پسادکتری با فاند هلند

نام دانشگاه: Erasmus University Rotterdam (EUR)

رشته تحصیلی:

  • جامعه شناسی
  • جغرافیا
  • مطالعات شهری

مهلت درخواست: ۱۴۰۲/۰۳/۱۰

شرح موقعیت:

پروژه Cultuurcampus New European Bauhaus چشم اندازی را برای یک مرکز پایدار، فراگیر و مبتنی بر زیبایی شناسی در روتردام جنوبی، به عنوان یک کاتالیزور برای انتقال سرزمینی به نمایش می گذارد. این کنسرسیومی به رهبری دانشگاه اراسموس روتردام و شامل شرکای زیر است: شهرداری روتردام، کوردارتس روتردام، آکادمی Willem de Kooning، TU Delft، Afrikanderwijk Coöperatie، Buzinezzclub، و همچنین شبکه های ICLEI (دولت های محلی برای پایداری).

و ELIA (شبکه مؤسسات آموزش عالی هنر). بودجه این آزمایشی توسط Horizon Europe تحت فراخوان New European Bauhaus Lighthouse Demonstrator تامین می شود. Cultuurcampus یکی از پنج خلبان در اتحادیه اروپا است که این بودجه به آنها تعلق می گیرد. درس های آموخته شده از طریق این آزمایشی، اجرای پردیس در مقیاس بزرگتر در روتردام جنوبی را در سال های آینده شکل خواهد داد.

درخواست پذیرش: لینک


پوزیشن پسادکتری با فاند هلند

نام دانشگاه: Leuphana University of Lüneburg

رشته تحصیلی:

  • انسان شناسی
  • جامعه شناسی
  • علوم سیاسی

مهلت درخواست: ۱۴۰۲/۰۳/۰۱

شرح موقعیت:

شما به عنوان یک محقق فوق دکترا در زمینه مرکز بین المللی مشهور فرهنگ های دیجیتال (CDC) کار خواهید کرد. وظیفه اصلی شما اجرای و حمایت از فعالیت‌های تحقیقاتی در چارچوب پروژه «DigID – انجام هویت‌های دیجیتال» (۲۰۲۳-۲۰۲۸) با بودجه ERC است: DigID. این پروژه – در مطالعه موردی پنج کشور – بررسی می کند که چگونه تغییر به سمت فناوری های شناسایی دیجیتالی روابط و تعاملات بین نهادهای دولتی و شهروندان را تغییر می دهد.

این تحقیق در سه سایتی که در آن روش‌های دیجیتالی شناسایی به طور فزاینده‌ای استفاده می‌شود، درگیر می‌شود: (۱) ثبت تولد، (۲) تراکنش‌های عادی شهروند-دولت برای اعمال حقوق اجتماعی و سیاسی و (۳) کنترل‌های مرزی. فردی که برای این سمت استخدام می شود، مسئول مطالعه موردی کشور سیرالئون خواهد بود. این موقعیت قرار است از اول سپتامبر ۲۰۲۳ یا طبق یک تاریخ شروع مذاکره آغاز شود.

درخواست پذیرش: لینک


پوزیشن پسادکتری با فاند هلند

نام دانشگاه: Royal Netherlands Academy of Arts and Sciences (KNAW)

رشته تحصیلی:

  • علوم سیاسی
  • انسان شناسی سیاسی
  • جامعه شناسی سیاسی

مهلت درخواست: ۱۴۰۲/۰۳/۱۰

شرح موقعیت:

بر اساس یافته های تحقیقاتی خود، پسادکتر به طور مستقیم با محقق دکترا و PL همکاری می کند، به توسعه یک رویکرد خلاقانه کمک می کند که یک نقشه راه سیاست تحول آفرین را تشویق و به پیش می برد که جزیره (جزایر) را قادر می سازد سازگاری اجتماعی خود را با تغییرات آب و هوایی بهبود بخشند.

چالش ها. این کار با سازماندهی گروه‌های متمرکز بین جزیره‌ای متشکل از سازمان‌های دولتی (GOs)، سازمان‌های غیردولتی (NGOs) و سازمان‌های مردمی در سنت مارتن، سنت اوستاتیوس و صبا به منظور ایجاد چارچوب‌های مفهومی راهنما و شناسایی بهترین‌ها انجام خواهد شد.

شیوه‌های حمایت از توسعه سیاست‌های آب و هوایی در رابطه با پیوندهای پناهگاه غذای آبی خاص جزیره (WFS). توجه ویژه باید به چالش هایی که رژیم های مختلف سیاست زمین ممکن است برای انطباق اجتماعی (جمعی) با تغییرات آب و هوایی ایجاد کنند، داده شود. تحقیق در مورد بهترین شیوه ها در بزرگتر پادشاهی هلند و جزایر مجاور نیز باید در نظر گرفته شود.

درخواست پذیرش: لینک


پیشنهاد مطالعه:  نگارش SOP

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان