کالج‌ های Abbey DLD انگلستان

کالج‌ های Abbey DLD انگلستان
5/5 - (1 امتیاز)

تحصیل در کالج‌ های Abbey DLD انگلستان

عناوین مقاله:

هولدینگ همیار با داشتن نماینده در کالج DLD پروسه پذیرش و ویزا را به حداقل میرساند و شما میتوانید در زیر درخواست مشاوره داده و با نماینده کالج در ارتباط باشید:

تحصیل در کالج‌ های Abbey DLD انگلستان | کشور انگلستان همواره به دلیل بالا بودن کیفیت آموزش و سطح علمی مورد توجه متقاضیان بسیاری قرار گرفته است. کالج ها و دانشگاه ها در انگلستان دو دوره متفاوت هستند به همین سبب چارت درسی و مدارک دریافتی از هر یک از آنها متفاوت خواهد بود. کالج ها در واقع بخشی از نظام آموزشی و دانشگاه ها بخشی از نظام اموزش عالی در نظر گرفته می شوند.

گروه کالج‌ های Abbey DLD انگلستان از سه کالج مستقل تشکیل شده است که در کمبریج، لندن و منچستر واقع شده‌اند. از سال 1931، کالج‌ های Abbey DLD انگلستان مترادف با آموزش با کیفیت برتر بوده و دنش آموزان را برای مقاصد برتر دانشگاهی پرورش داده است. این کالج ها به طور منحصر به فردی به ارائه آموزش دور های علمی GCSE، A-Level، BTEC یا دوره University Foundation می پردازند. از آنجایی که این کالج ها برای ارائه آموزش با کیفیت برتر شهرت دیرینه ای دارند؛ دانش آموزان بسیاری برای آموزش و آمادگی برای ورود به بهترین دانشگاه ها و موسسات بریتانیا در این کالج ها ثبت نام می کنند.

اگر شما نیز یکی از متقاضیان تحصیل در کالج های انگلستان هستید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.همچنین در صورت وجود هرگونه سوالی می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس بگیرید. مجموعه همیارپروژه نوین می تواند شما را در زمینه اخذ پذیرش در کالج های انگلستان همراهی کند.

پیشنهاد مطالعه: ثبت نام مدسه تابستانی

ویژگی سیستم آموزشی کالج‌ های Abbey DLD انگلستان

  کالج‌ های Abbey DLD انگلستان رویکرد مشابهی با یکدیگر در زمینه آموزش دارند , هدف همه ی آنها کمک به همه دانش‌آموزان برای دستیابی به بهترین نتایج تحصیلی است و از طریق آموزش دقیق اما غیررسمی، کلاس‌های کوچک، آزمایش‌های مکرر و معلمان خبره که علایق هر یک از دانش‌آموزان خود را در مرکز هر کاری قرار می‌دهند، به این هدف دست خواهند یافت. کار اصلی هر یک از کالج‌ های Abbey DLD انگلستان آماده سازی دانش آموزان در سن دبیرستان برای گواهینامه عمومی آموزش متوسطه و گواهینامه عمومی آموزش در سطح پیشرفته است.

گروه کالج‌ های Abbey DLD انگلستان بخشی از گروه Alpha Plus هستند. گروه آلفا پلاس بزرگترین شرکت آموزش خصوصی در لندن و دومین شرکت بزرگ خصوصی آموزش در بریتانیا است. هدف آنعا، به عنوان یک گروه، ارائه بهترین شروع ممکن برای هر کودک تحت مراقبت خود است. این گروه با علم یه اینکه که والدین مدارس را به دلیل تعهد به ارائه بهترین آموزش برای فرزندان خود انتخاب می کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، استاندارد طلایی آموزش را تعریف کرده‌اند و انتظار دارند در هر یک از مدارس و کالج‌های این گروه ها ارائه شود. این شامل:

  • آرزوها و انتظارات بالا برای همه دانش آموزان و کارکنان.
  • رهبری برجسته در تمام سطوح.
  • همکاری نزدیک با والدین.
  • تمرکز بر آموزش و یادگیری با کیفیت بالا.
  • تعهد به بازنگری خود و بهبود مستمر.

برای رسیدن به این اهداف گروه کالج‌ های Abbey DLD انگلستان به دانش آموزان امکان دسترسی به فناوری های پیشرفته را داده و محیط‌های آموزشی مدرن را برای آنها فراهم می‌کنند. برنامه‌های درسی که ارائه می شوند مرتباً بررسی می‌شوند تا از ارتباط و پتانسیل آن‌ها اطمینان حاصل شود که همه دانش‌آموزان را قادر می‌سازد تا وقتی این کالج ها را ترک می‌کنند، در مدارس مقصد و مؤسسات آموزش عالی رتبه اول را کسب کنند. 

موفقیت گروه کالج‌ های Abbey DLD انگلستان تا حد زیادی در توانایی آنها، به عنوان یک گروه، در انتصاب و حفظ رهبران مدرسه با کیفیت بالا، معلمان متعهد و کارکنان پشتیبانی اختصاصی نهفته است.

دوره های آموزشی کالج‌ های Abbey DLD انگلستان

دوره ها و سیستم های آموزشی در کالج‌ های Abbey DLD انگلستان به شرح زیر است:

  • دوره های علمی – GCSE و IGCSE
  • دوره علمی A-LEVEL  سطح AS/A
  • دوره های بنیادی (Foundation)
  • دوره Pre-Sessional
  • یک دوره تحصیلی یک ساله
  • دوره های زبان انگلیسی

دوره های GCSE  در کالج‌ های Abbey DLD انگلستان چیست؟

برای تحصیل در دوره های GCSE کالج‌ Abbey DLD انگلیس باید شرط سنی رعایت شود و دانش آموز بین 12 تا 16 سال سن داشته باشد تا بتوانند ثبت نام کنند. در این دوره دروسی مانند زبان انگلیسی الزامی است و برای دانش آموزانی که از این لحاظ در سطح خوبی نیستند می تواند بسیار مفید باشد. در این مقطع دانش‌آموزان علوم پایه مانند‌؛ ریاضی، زبان انگلیسی، اقتصاد، زیست، و غیره را آموزش می بینند و برای ورود به دوره های بعدی آماده می شوند.

گواهینامه های عمومی آموزش متوسطه (GCSE) اولین مرحله در مسیر تحصیل در دانشگاه های انگلستان است. اکثر دانشگاه ها حداقل 5 مجوز GCSE برای ورود می خواهند.

محتوای دوره GCSE به واحدها تقسیم می شود، هر واحد در یک ساختار خطی با تأکید بر درک ارتباط بین موضوعات در زمینه وسیع تر موضوع تدریس می شود. GCSE ها با امتحان پایان دوره ارزیابی می شوند. برخی از موضوعات نیز توسط دوره آموزشی یا کار عملی ارزیابی می شوند.

دوره های Foundation کالج‌ های Abbey DLD انگلستان

دوره های فاندیشنال (Foundation) دوره های یک ساله ای هستند که مناسب برای دانش آموزانی ست که قصد ادامه تحصیل در حوزه های علوم انسانی یا مهندسی دارند. البته این به این معنا نیست که دانش آموزانی که قصد تحصیل در حوزه پزشکی و دندان پزشکی را دارند نمی توانند در سطح فاندیشنال تحصیل کنند بلکه به دلیل ساده تر بودن این دوره از لحاظ درسی و آموزشی نسبت به دوره های تخصصی A-LEVEL  شانس دانش آموزان برای پذیرش در موسسات آموزش عالی در رشته های پزشکی کمتر خواهد بود. از سوی دیگر دوره های فاندیشین بیشتر برای دانش آموزانی مناسب است که مدرک دیپلم آن ها اعتبار چندانی در دانشگاه های انگلستان و یا سایر دانشگاه های جهان ندارد.

دوره های A-LEVEL  در کالج‌ های Abbey DLD انگلستان چیست؟

اکثر دانش آموزان در طول مدت تحصیل خود 3 یا 4 موضوع سطح A را می گذرانند. A-Levels تعادل خوبی بین تخصص و انتخاب ارائه می دهد، و به دانش آموزان اجازه می دهد تا روی موضوعاتی که واقعاً به آنها علاقه دارند تمرکز کنند. A-level (یا Advanced Level qualifications) سیستم آموزشی مورد قبول نظام آموزشی کشور انگلستان است که دانش آموزان بالای 16 سال می توانند برای دریافت صلاحیت لازم برای ورود به موسسات آموزش عالی این کشور و یا بسیاری از کشور های جهان در آن شرکت کنند.

دانش آموزان بالای 16 سال به مدت 2 سال به تحصیل در 3 یا 4 موضوع درسی کسب نمرات قابل قبول در آزمون های دوره A-LEVEL شرایط لازم برای ورود به دانشگاه های انگلستان را کسب خواهند کرد.

دانش آموزان برای پذیرش در دوره های A-LEVEL باید در سطح GCSE دروس را با نمره ی حداقلی 5 نمره A*-C  کسب کنند. این دانش آموزان باید در یکی از موضوعات خاص سطح GCSE نمره ی B یا بالاتر را کسب کنند تا به توانند وارد سطح A-level یا AS  شوند و ادامه تحصیل دهند. طول این دوره عموما یک سال و نیم تا دو سال است

کالج های خاصی سیستم آموزشی A-LEVEL را ارائه می دهند. کالج هایی مانند کالج‌ های Abbey DLD انگلستان که به صورت Sixth-form هستند ارائه دهنده این سیستم آموزشی اند. دانش آموزان باید بدانند الزامی وجود ندارد که در همان کالجی که در آن سطح GCSE را گذراندند به تحصیل A-LEVEL  بپردازند.

دانش آموزانی که در سطح A-LEVEL  تحصیل خود را به پایان رساندند و مدرک خود را با نمرات خوبی دریافت کنند می توانند در دانشگاه ها به تحصیل رشته های زیر بپردازند. در این بخش رشته های تحصیلی در دانشگاه و دروسی که لازم است در دوره A-LEVEL  با نمرات خاصی بگذرانید شرح داده شده است.

  • علوم دامپزشکی زیست‌شناسی و یکی یا دو موضوع از بین شیمی، ریاضی یا فیزیک.
  • پزشکی شیمی، زیست‌شناسی و یکی از موضوعات ریاضی یا فیزیک.
  • انگلیسی ادبیات انگلیسی.
  • علوم کامپیوتر ریاضی.
  • دندانپزشکی شیمی، زیست‌شناسی و یکی از موضوعات ریاضی یا فیزیک.

هزینه تحصیل در کالج‌ های Abbey DLD انگلستان چقدر است؟

کالج‌ های Abbey DLD انگلستان به صورت روزانه و یا شبانه روزی دایر بوده و متقاضیان با توجه به دوره و برنامه ی مورد نظر خود می توانند در هر یک از این موقعیت ها ثبت نام کنند. در این بخش از مقاله به صورت میانگین مبلغ شهریه این کالج ها محاسبه شده است و ممکن است مبلغ نهایی ثبت نام و تحصیل شما با این مبلغ متفاوت باشد.

همچنین باید توجه داشت که مبلغ شهریه با توجه به سن، پایه و برنامه تحصیلی، نوع خوابگاه و محل اسکان دانش آموز بر هزینه نهایی متغیر خواهد بود. شهریه کالج های DLD  انگلستان به صورت میانگین برای برنامه های روزانه 28,700 تا 33,000 پوند بوده و شهریه مدرسه به صورت شبانه روزی حدودا 48,800 تا 61,850  پوند محاسبه می شود.

شرایط اخذ پذیرش در کالج های انگلستان چیست؟

شرط سنی یکی از مهمترین شرایطی است که در زمان درخواست پذیرش در کالج های ابی انگلستان باید به ان توجه کنید. هر دوره ای که در آن قصد تحصیل دارید برای دانش آموزان در سنین خاصی مناسب خواهد بود. به عنوان مثال تحصیل در سطح GCSE مناسب دانش آموزان ۱۲ تا ۱۶ بوده و یا سطح alevel و فاندیشن (Foundation) اکثر ببرای دانش آموزان 16 تا 18 سال مناسب خواهد بود. بنابراین بسیار اهمیت دارد که شما در سن مناسب و بدون گپ تحصیلی جهت دریافت پذیرش درخواست دهید. بنابراین برای ثبت نام در این سطح از سیستم آموزشی انگلستان نباید بیش از 1 یا دو سال گپ تحصیلی داشته باشید.
از دیگر شرایط پذیرش در کالج های ابی انگلستان وجود مدارک هویتی و تحصیلی دانش آموز و مدارک هویتی والدین وی می باشد. همچنین پرداخت شهریه کالج و رسید پرداخت از دیگر شرایط پذیرش خواهد بود که پس از آن نامه پذیرش دانشگاه برای دانش آموزش صادر شده که از جمله مهمترین الزامات تحصیل در این کالج ها می باشد.
 
مقاله مرتبط: تحصیل در کالج
 

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. وبسایت همیارپروژه نوین از سال 93 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت با شناسه ملی: 14011821805
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های هلند از طریق همیارپروژه در تلگرام: ورود

 مدرک زبان انگلیسی آیلتس برای اخذ پذیرش دانش آموزان بالای 18 سال در کالج ابی الزامی است اما برای دانش آموزان دیگر آزمون های زبان داخلی و آنلاین برگزار می شود. متقاضیان تحصیل در کالج ABBEY DLD باید بدانند که سطح استاندارد زبان انگلیسی برای شرکت در دوره های کالج در انگلستان نمره تافل 550 و یا آیلتس 5.5 است، البته در صورت نداشتن مدرک زبان خود کالج ها دوره های آموزش زبان انگلیسی را برای دانشجویان فراهم می نمایند

 والدین برای اقامت در کنار دانش آموزان کالج ابی امکان اخذ ویزای همراه را ندارند اما برای دیدار فرزند خود می توانند از کالج برای دعوت به انگلستان و اخذ ویزای دیدار کمک بگیرند.

 هزینه تحصیل در کالج ابی نسبت به مقطع تحصیلی و موضوعات درسی متفاوت است و حدودا سالیانه 25000 تا 30.000 پوند است که علاوه بر این مبلغ هزینه های اقامت و خوابگاه به شهریه تحصیل اضافه می شود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان