قوانین و مقررات

قوانین و مقررات همیارپروژه

قوانین و مقررات همیارپروژه

قوانین و مقررات همیارپروژه | با سلام و سپاس فراوان از شما بابت وقتی که برای مطالعه مجموعه قوانین و شرایط ذیل این توافق نامه می گذارید. مفاد موجود در این توافق نامه حقوق و الزامات شما کاربران گرامی برای دریافت خدمات همیارپروژه را مشخص می کند و ما را در ارتقای کمی و کیفی این وب سایت و خدمات یاری می نماید.

ماده ۱: تعاریف واژگان موجود در این توافق نامه

  • کارفرما: افرادی که برای دریافت خدمات مشاوره تحصیلی به مجموعه همیارپروژه مراجعه می کنند.
  • پیمانکار: کارشناسانی که طی عقد قرارداد با مجموعه همیارپروژه برای ارائه خدمات مشاوره تحصیلی همکاری می نمایند.
  • کاربران یا بازدیدکنندگان: افرادی که با مراجعه به وب سایت همیارپروژه تمایل به استفاده از مطالب نگارش یافته در وب سایت را دارند.
  • حساب کاربری: درگاه شخصی شما که با تمایل کاربر و با ساخت یک نام کاربری و رمز عبور در وب سایت همیارپروژه ایجاد می شود و برای استفاده از خدمات قابل ارایه در سایت بکار می آید.
  • درخواست: هر نوع ثبت سفارش خدمات که در وب سایت همیارپروژه قرار می گیرد به عنوان یک درخواست لحاظ می شود.
  • روز کاری: تمامی ایام هفته به غیر از جمعه و روزهای تعطیل رسمی گنجانده شده در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز های کاری در نظر گرفته می شود و ساعات کاری از ۹ صبح تا ۵ بعد از ظهر در این روزهای کاری است.

تبصره: لازم به ذکر است که کاربران اجازه پرسش یا نظری دهی در تمامی ساعات شبانه روز و در ایام هفته دارند ولی ارائه خدمات تنها در روزها و ساعات کاری انجام می شود. همچنین ثبت سفارش محصولات و خرید می تواند در تمامی ایام هفته و ساعات شبانه روز مطابق با خدمات قابل دسترسی در سایت همیارپروژه صورت گیرد.

ماده ۲: شرایط و قوانین عمومی برای استفاده کاربران از خدمات وب سایت همیارپروژه

  • مجموعه همیارپروژه یک بستر برخط برای ارائه خدمات مشاوره تحصیلی است. این مجموعه از کارشناسان داخل و خارج از ایران با زمینه های علمی گوناگون شامل علوم پایه، فنی مهندسی، علوم انسانی، هنر و معماری تشکیل شده است. این وب سایت همچنین بستری برای یادگیری مطالب مرتبط با ادامه تحصیل با هدف ارتقای سطح کیفی دانش و نیز بهبود دسترسی اقشار مختلف جامعه به مطالب علمی و پژوهشی است.
  • این توافق نامه تنها برای استفاده از خدمات و محصولات این وب سایت است و در صورتی که به عنوان کارفرما قصد دریافت خدمات مشاوره اپلای مجموعه همیارپروژه دارید یا به عنوان مشاور علاقه مند به همکاری با ما هستید، بایستی علاوه بر قبول شرایط ذیل این توافق نامه به قرارداد فی مابین کارفرما و پیمانکار پایبند باشید. قرارداد های مرتبط با هر یک از خدمات مشاوره تحصیلی از طریق درگاه الکترونیک موجود در این وب سایت (بخش تماس با ما) برای شما ارسال خواهد شد. در صورت هر گونه تضاد در مفاد مندرج در این توافق نامه و قرارداد همکاری، معیار ما قراردادی است که فی مابین امضا شده است.
  • ورود کاربران گرامی به این وب‏‌سایت هنگام استفاده از پروفایل شخصی و سایر خدمات ارائه شده توسط این وبسایت به معنای آگاهی و پذیرش شرایط و قوانین مندرج در این توافق نامه است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرش کامل کلیه شرایط و قوانین این وبسایت از سوی کاربر است.
  • لازم به ذکر است قوانین و شرایط مندرج در این توافق نامه جایگزین هر نوع توافق و یا توافق غیرکتبی و شفاهی فی مابین مجموعه همیارپروژه و کاربران گرامی است. همچنین هر گونه استناد به مجموعه همیارپروژه از سوی هر شخص ثالثی باطل است و تنها معیار ما این توافق نامه و مطالب مندرج در این وب سایت است.
  • توجه داشته باشید که کلیه اصول و رویه‏‌های این وب سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است. قوانین مندرج در این توافق نامه در طول زمان قابل تغییر است، این تغییرات در همین صفحه به روز رسانی و منتشر می شود. مجموعه همیارپروژه حق بروزرسانی قوانین مندرج در این توافق نامه در هر زمان و بدون اطلاع به کاربران را نزد خود محفوظ میدارد. از این رو مسئولیت مطالعه و آگاهی از این تغییرات بر عهده کاربر است.

تبصره. افراد علاقمند به همکاری با مجموعه همیارپروژه در زمینه اعزام دانشجو، مهاجرت تحصیلی و یا کاریابی بین المللی با هدف اعزام دانشجو یا نیروی کار به خارج از کشور بایستی دارای مجوزهای لازم از وزارت علوم تحقیقات و فناوری و یا وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی باشند. در غیر این صورت مسئولیت هر گونه عواقب قانونی با کارشناس مربوطه خواهد بود و هیچ مسئولیتی متوجه مجموعه همیارپروژه نخواهد بود.

ماده ۳: حریم شخصی | قوانین و مقررات همیارپروژه

همیارپروژه به حقوق کاربرانی که به وب سایت ما مراجعه می نمایند، احترام می گذارد و تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا محیط امن و مطابق با استانداردهای ملی حراست از اطلاعات کاربران رابرای ثبت و ارسال اطلاعات فراهم آورد. برای این منظور، وب سایت همیارپروژه از پروتکل ها و سیستم های امنیتی روز دنیا و حق پیگرد قانونی را برای کاربر و مجموعه همیارپروژه را محفوظ می دارد.

همیارپروژه درباره اطلاعات کاربران مطابق با قانون حریم خصوصی جمهوری اسلامی ایران عمل می‌کند. هنگام ثبت سفارش و همچنین دریافت خدمات لازم است کارفرمایان اطلاعات شخصی مانند شماره تلفن و نشانی پست الکترونیکی ارائه کرده و همچنین با توجه به خدمت مورد نظر و با تشخیص کارشناس سایر اطلاعات مورد نیاز همانند مدارک تحصیلی، اطلاعات مالی، اطلاعات شناسنامه، پاسپورت و غیره را ارائه نمایند تا پیمانکار بتواند به ارائه موثر خدمات تدوین رزومه، نگارش انگیزه نامه، نگارش برنامه تحصیلی، مشاوره تحصیلی و غیره کمک کند. در صورت عدم همکاری با کارشناس همیارپروژه در ارائه اطلاعات، مجموعه همیارپروژه از پذیرش مسئولیت هر گونه ضعف ناشی از نقص اطلاعات در ارائه بهترین خدمات به کاربران معذور است.

تبصره ۱: توجه داشته باشید در صورت ارائه اطلاعات کامل، خدمات با کیفیت بالاتر قابل ارائه خواهد بود و چنانچه اطلاعات کافی در اختیار کارشناس همیارپروژه قرار نگیرد، همیارپروژه مسئولیتی در قبال کیفیت خدمات ندارد.

تبصره ۲: روش ارسال اطلاعات از طریق همین وب سایت و یا توسط خود کارشناس همیارپروژه با هماهنگی با کارفرماتعیین می شود و در هر حال همیارپروژه موظف به حفظ حریم شخصی شماست و از هر گونه اشائه آن به شخص ثالث (مگر در صورت نیاز و تنها با هماهنگی کارفرما) اجتناب می کند.

تبصره ۳: مسئولیت حفظ و نگهداری از اطلاعات ورود به حساب کاربری شامل نام کاربری، رمز عبور و اطلاعات شخصی درج شده بر روی سایت، بر عهده کاربران است. برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید این اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند.

ماده ۴: ارتباطات الکترونیکی

تنها مرجع رسمی مورد تایید مجموعه همیارپروژه برای ارتباط با کاربران، اطلاعات تماس درج شده در پایگاه رسمی این وب سایت یعنی www.hamyarprojeh.ir است.  ارسال هر نامه الکترونیک و یا تماس تلفنی تنها با آدرس های درج شده در بخش “تماس با ما” این وب سایت صورت خواهد گرفت و هر تماس با هر شماره یا رایانامه غیر از موارد ذکر شده مورد تائید مجموعه همیارپروژه نیست و همیارپروژه هیچ تعهد یا مسئولیتی در قبال سو استفاده های احتمالی بر عهده نخواهد گرفت. وب سایت همیارپروژه با دو دامنه www.hamyarprojeh.ir و www.hamyarprojeh.com وجود دارد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش تماس با ما استفاده کنند.

ماده ۵: ثبت و پردازش سفارش

تمامی کاربران گرامی که قصد دریافت خدمات دارند بایستی دقت فرمایند که افزودن کالا به سبد خرید به معنی ثبت کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای کاربر ایجاد نمی‌کند. تنها پس از ثبت نهایی و پرداخت موفق هزینه، مجموعه همیارپروژه متعهد به ارائه خدمات به کاربر است و یا اجازه دستیابی به محصولات اینترنتی موجود در فروشگاه همیارپروژه را فراهم خواهد نمود. ثبت سفارش قرارداد های مرتبط با خدمات قابل ارائه در وبسایت پس از امضای قرارداد فی ما بین مجموعه همیارپروژه و کارفرما و پرداخت بیعانه انجام می شود و پیش از پرداخت مبلغ بیعانه هیچ تعهدی برای انجام کار از طرف همیارپروژه وجود ندارد.

تبصره ۱: با توجه به اینکه خدمات مجموعه همیارپروژه مشابه کالاهای سفارشی هستند حق هیچ نوع انصراف از معامله وجود ندارد و در صورت فسخ یک طرفه قرارداد در شروع کار، کارفرما متضمن پرداخت ۳۰% از مبلغ کل قرارداد به پیمانکار ظرف مدت دو هفته است و در صورت پیشرفت قابل توجه کار بر اساس تشخیص پیمانکار (بیش از ۷۰% طبق مفاد قرارداد)، کارفرما موظف به پرداخت کل هزینه است.

تبصره ۲: برای خدماتی که دارای مدت زمان انجام کمتر از یک ماه هستند، فسخ یک طرفه قرارداد تنها یک روز پس از ثبت سفارش ممکن است و بیش از این بازه ی زمانی کارفرما موظف به پرداخت کل مبلغ قرارداد است. بازه ی زمانی خدمات با بازه ی زمانی کوتاه در وب سایت همیارپروژه ذیل توصیه هر یک از خدمات آورده شده است و همچنین مدت زمان توافقی بین کارفرما و کارشناس همیارپروژه ملاک ارزیابی نیست. در صورتی که بازه زمانی خدمت برای خدمتی در وبسایت ارائه نشده باشد، کارفرما موظف است قبل از ثبت درخواست و انجام هر گونه عملیات پرداخت، ابتدا طی تماس با مجموعه همیارپروژه از این موضوع اطلاع پیدا کند.

تبصره ۳: در صورت لغو یک طرفه ثبت سفارش از طرف کارفرما در کمتر از یک روز یا پیش از ارجاع کار به کارشناس همیارپروژه، ۹۵% از کل هزینه پرداخت شده توسط کارفرما عودت داده خواهد شد.

ماده ۶: نظرات کاربران | قوانین و مقررات همیارپروژه

کاربران گرامی اجازه ثبت نظرات کارشناسانه خود را ذیل هر یک از مقالات دارند. هدف از ایجاد بخش نظرات در این وب سایت، اشتراک‌گذاری تجربه‌ی خود از خدمات دریافتی یا خواندن مقالاتی است که در این وب سایت منتشر شده است. بدیهی است بخش نظرات این وبسایت با دیگر وب سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی متفاوت است چرا که هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین جمهوری اسلامی ایران و وبسایت همیارپروژه، نظرات خود را به اشتراک بگذارد. نظرات دریافتی توسط کارشناسان بررسی و  در صورت تایید روی این وب سایت نمایش داده می شوند. بدیهی است که اگر قوانین کشور جمهوری اسلام ایران و یا وب سایت همیارپروژه در نظرات کاربری رعایت نشود، این نظرات تایید نمی‌شود و در نتیجه در سایت به نمایش در نمی‌آید.

لازم به ذکر است که عدم نشر نظرات کاربران ذیل هر مقاله لزوما به این معنی نیست که ای نظرات مورد تائید همیارپروژه نیست. تمامی نظرات توسط کارشناسان بررسی و در بهبود کیفی و کمی خدمات آتی مورد توجه قرار خواهد گرفت. شایان ذکر است  نمایش نظرات کاربران در سایت به‌ هیچ‌ وجه به معنی تایید فنی مجموعه همیارپروژه درباره‌ی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پایه‌ی انتخاب و تصمیم‌گیری خود قرار ندهند. این وب سایت در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچ‌گونه مسئولیتی نمی‌پذیرد.

کاربران موظفند از ادبیات محترمانه در نگارش نظرات خود استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. هرگونه توهین به فرد، افراد و یا هر سازمان و استفاده از کلمات نامناسب، باعث عدم تایید نظر کاربر می‌شود و در صورت انتشار مسئولیت آن متوجه نگارنده خواهد بود.

جهت احترام‌ به وقت سایر بازدیدکنندگان از وب سایت، لازم است هنگام نوشتن نقد، مطالب غیرضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقد لحاظ گردد.

نقد مناسب، نقدی است که تنها به معایب یا مزایا نپردازد بلکه به‌طور واقع‌بینانه معایب و مزایای هر یک از خدمات را در کنار هم بررسی کند.

تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در از طریق فرم های موجود در سایت ارسال کنند؛ هر کاربر تنها می‌تواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.

از طریق نمودار تغییر قیمت در سایت می‌توانید از تغییرات قیمت آگاه شوید؛ لذا به‌هیچ‌ وجه در بخش نظرات مبلغ «قیمت» را ذکر نکرده، درباره‌ی آن سؤال نکنید و نظری ندهید.

ماده ۷: محتوای وب سایت همیارپروژه | قوانین و مقررات همیارپروژه

وبسایت همیارپروژه نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه محتوای وب سایت بکار می گیرد تا مطالب مورد نیاز کاربران را تولید و انتشار دهد. تمام منابع و مراجع اصلی که برای تولید محتوا استفاده شده اند در هر مقاله لینک سازی و نمایش داده می شود. لازم به ذکر است مجموعه همیارپروژه هیچ مسئولیتی در قبال مطالب موجود در مرجع یا منبع مورد استفاده نمی پذیرد.

ما در مجموعه همیارپروژه تمام تلاشان را به کار می گیریم تا مطالب عاری از هر اشتباه علمی یا نگارشی باشد ولی وارد شدن اشتباه در مقالات خود را امری طبیعی می دانیم و هیچ تضمین نمی‏‌کنیم که مقالات و توصیفات به کار رفته در وب سایت کاملا درست و فاقد هر نوع اشتباهی است. لذا سپاسگزار کاربرانی خواهیم بود که برای ارتقای کیفیت خدمات و ویرایش اشتباه ها ما را با نظرات سازنده خود یاری می نمایند.

وبسایت همیارپروژه هیچ گونه مسئولیتی را در رابطه با حذف شدن پست های قدیمی و یا لینک‏‌های مرده نمی‌‏پذیرد. خدمات این وب سایت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و مجموعه همیارپروژه تحت هیچ شرایطی مسئولیت تاخیر یا عدم کارکرد این وب سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.

این وبسایت دارای سرویس‌‏هایی با قابلیت مشارکت عمومی نظرات کاربران  و سرویس‏‌های دیگری در شبکه های مجازی است تا ارتباط بازدیدکنندگان با مجموعه همیارپروژه و سایر کاربران را تسهیل نماید. کاربران گرامی می توانند از این سرویس ها برای ارسال نظرات و دریافت خدمات بهره مند شوند. استفاده از محتوای وب سایت همیارپروژه و کانال های مجازی برای عموم آزاد است ولی حق کپی برداری برای مجموعه همیارپروژه محفوظ می ماندو از کاربران درخواست داریم در صورت برداشت محتوای این وب سایت، استناد یا ارجاع به همیارپروژه صورت پذیرد.

©کلیه محتویات وب سایت همیارپروژه شامل قانون حق تکثیر شده و به این وبسایت تعلق دارد.

ماده ۸: سیاست قیمت گذاری

سیاست های قیمت گذاری خدمات مجموعه همیارپروژه مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است.

مجموعه همیارپروژه جهت ارائه خدمات قابل ارائه خود نیازمند دریافت اطلاعاتی از کاربران است و از این اطلاعات کارفرما برای برآورد هزینه استفاده می کند. لذا مسئولیت صحت و سقم اطلاعات بر عهده کارفرما است و در صورتی که اطلاعات کارفرما اشتباه باشد مجموعه همیارپروژه حق فسخ قرارداد و دریافت کل هزینه را برای خود محفوظ می دارد.

ماده ۹: درخواست بازبینی یا ویرایش نامه های مکاتباتی اپلای

مجموعه همیارپروژه این حق را برای مشتریان خود قائل است که درخواست بازبینی در خدمات دریافتی خود داشته باشند. لذا مجموعه همیارپروژه برای خدمات پذیرش تحصیلی همانند انگیزه نامه، رزومه، کاورلتر، استادی پلن و غیره در وب سایت همیارپروژه، امکان بازبینی و درخواست ویرایش رایگان تا دوبار را برای کارفرمایان گرامی فراهم نموده است. کارفرمایان گرامی می توانند حداکثر ظرف ده روز پس از دریافت خدمات نسبت به بازبینی اقدام نمایند. پس از گذشت این مهلت ده روزه مجموعه همیارپروژه هیچ تعهدی بابت ویرایش یا بازبینی خدمات دریافتی ندارد.

ماده ۱۰: ثبت شکایات و حمایت از حقوق کاربر

کاربران همیارپروژه و بازدیدکنندگان وب سایت همیارپروژه این حق را دارند که شکایات خود را از خدمات دریافتی در صورت مغایرت با قوانین وب سایت در بخش «ثبت شکایات» سایت ارسال کنند. همچنین تمامی خدمات ویراستاری اجازه یک تا دو بار درخواست بازبینی دارند که توصیفات لازم برای اطلاع کاربران در ذیل هر یک از خدمات ارائه شده است. کاربران گرامی می توانند با توجه به توصیفات ارائه شده برای هر یک از خدمات، درخواست بازبینی نمایند.

کاربران گرامی می توانند درخواست شکایات خود را در بخش “ثبت شکایات” ثبت کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن از طرف مجموعه همیارپروژه با آن ها تماس گرفته خواهد شد.

در نهایت بر خود لازم می دانیم که تاکید کنیم مجموعه همیارپروژه خود را متعهد به قوانین تجارت الکترونیک و حقوق مصرف کننده جمهوری اسلامی ایران می داند.

قوانین و مقررات همیارپروژه



توسط
تومان