ثبت نام کالج های اروپا و کانادا با مشاوره تخصصی و کمترین هزینه

ثبت نام کالج
4/5 - (19 امتیاز)

عناوین مقاله:

مراحل مشاوره ثبت نام کالج در همیارپروژه

1- ثبت سفارش اولیه (پر کردن فرم ثبت نام اولیه در زیر)

2- بررسی شرایط شما توسط کارشناس بر اساس فرم درخواست اولیه

3- هماهنگی کارشناس با کاربر و دریافت اطلاعات و مشاوره اولیه مورد نیاز

4- برآورد هزینه بر اساس کشور و درخواست دانشجو
5- در صورت توافق، دانشجو میبایست فاکتور تنظیم قرارداد به مبلغ 100 هزار تومان را بعد از وارد کردن اطلاعات هویتی در این لینک پرداخت نماید.

6- تنظیم قرار داد و امضا طرفین

7- پرداخت پیش پرداخت و شروع فرآیند اپلای در حداقل زمان ممکن

8- ضمنا همیارپروژه خدمات متنوعی را بعد از اپلای در کالج به نوجوانان ارائه می کند از قبیل اجاره مسکن، تحویل امن فرودگاهی افراد و همراهی و مشاوره در ادامه کار …

ثبت درخواست مشاوره ثبت نام کالج های خارجی

سوالات متداول در پروسه ثبت نام کالج های خارجی

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. وبسایت همیارپروژه نوین از سال 93 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت با شناسه ملی: 14011821805
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های هلند از طریق همیارپروژه در تلگرام: ورود

پاسخ: نمونه کتابچه های آماده شده مجموعه همیارپروژه را میتوانید در لینک های زیر مشاهده کنید.

  • کتابچه انگیزه نامه: ورود
  • کتابچه رزومه تحصیلی: ورود
  • کتابچه استادی پلن: ورود
  • کتابچه کاورلتر: ورود

پاسخ: در صورتی که بصورت فورس میخواهید نگارش انجام گیرد بصورت مستقیم به پشتیبان مجموعه همیارپروژه از طریق لینک زیر پیام داده و وضعیت را بررسی کنید:

  • راه ارتباطی با پشتیبان در تلگرام: ورود
ثبت نام کالج

راهنمای پذیرش و ثبت نام کالج

ثبت نام کالج | کالج ها مراکز آموزشی هستند که به صورت کاربردی و فنی حرفه ایی بر روی رشته ها فعالیت می کنند. این برنامه های آموزشی کالج ها، برای دوره های یک تا دو ساله هستند که رابطی برای تحصیل در دانشگاه ها هستند. اکثر کالج ها مانند مراکز آموزشی فنی و حرفه ای در ایران هستند که نقش اصلیشان آماده سازی نیروی کار برای ورود به بازار کار است.

هدف و تمرکز کالج ها بیشتر بر روی دوره‌های کوتاه مدت و رشته های تخصصی کاربردی، فنی و حرفه‌ای و مهندسی می‌باشند. به این دلیل کالج‌ها رو به سوی رشته‌های کاربردی آورده‌اند چون بسیاری از رشته‌های تحصیلی از جنبه نظری کمتری برخوردار هستند و بیشتر جنبه کاربردی و فنی دارند. در مواردی دیگر در بعضی از کالج‌های بزرگ در کانادا و آمریکا رشته‌هایی در مقطع کارشناسی نیز ارائه می‌شود.

یکی از مزیت‌های تحصیل در کالج ها، سادگی شرایط ورود نسبت به دانشگاه‌ها می‌باشد. همچنین چون دوره کالج‌ها کوتاه می‌باشند، شرایط و امکان ورود سریع به بازار کار را فراهم می‌کند. علاوه براین تحصیل در کالج شانس اپلای در دانشگاه را بالا می‌برد. از طرفی تحصیل در دانشگاه‌ها نسبت به کالج‌ها پرهزینه‌تر و طولانی‌تر و بیشتر بر جنبه‌های تئوری متمرکز است.

کالج معمولا از نظر رشته‌هایی که ارائه می‌دهند به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  • دسته ی اول کالج‌هایی هستند که در برخی از رشته‌ها صرفا جنبه عمومی دارند و مخصوص افرادی است که از دبیرستان فارع التحصیل شده اند و یا مدارک بالاتر از سطح دبیرستان ندارند.
  • دسته دوم نیز کالج‌هایی هستند که رشته‌های تخصصی ارائه می‌دهند و برای افرادی هستند که دارای مدارک تحصیلی بالاتر از دیپلم هستند.

طول دوره‌ها در کالج ها بر اساس نوع رشته متفاوت هستند و معمولا بین ۳ ماه تا ۳ سال ممکن است به طول بیانجامد. گذراندن دوره‌های کالج می‌تواند کمک بسیار زیادی را جهت ورود به دانشگاه و اخذ ویزای تحصیلی، اخذ ویزای کاری و اقامتی کند. به عنوان مثال در آلمان تنها راه ورود به دانشگاه‌های این کشور در مقطع کارشناسی، کالج‌ها می‌باشد.

علاوه بر این، کالج‌ها دارای دوره‌های کوتاه مدت هستند که بیشتر بر روی رشته های تخصصی کاربردی، فنی و حرفه‌ای و مهندسی تمرکز می‌کنند. کالج‌ها دارای شرایط ورود ساده تری نسبت به دانشگاه‌ها دارند و با توجه به کوتاه بودن دوره تحصیل آنها، امکان ورود به بازار کار و یافتن سریع‌تر شغل بسیار  راحت تر خواهد بود.

از آنجایی که بسیاری از رشته‌های تحصیلی از جنبه علمی پایین‌تری برخوردار هستند و صرفا از جنبه کاربردی و فنی اهمیت و کاربرد دارند، کالج محل آموزش برای این گونه رشته‌ها هستند تا با آماده سازی افراد، آنها را وارد بازار کار کند.

مزیت های تحصیل در کالج

  • کالج‌ها برنامه‌های آموزشی فنی برای  یک دوره سه ساله ارائه می‌دهند، که متقاضی را برای بازار کار آماده نماید.
  • کالج‌ها بیشتر به جنبه کاربردی و عملی می‌پردازند.
  • کالج‌ها بر روی دوره کارورزی برای بالا بردن شانس استخدام افراد تمرکز دارند.
  • تحصیل در کالج ها ارزان‌تر و سریع‌تر از دانشگاه‌ها است.
  • اخذ پذیرش تحصیلی در کالج ها ساده تر از دانشگاه ها می باشد.
  • کالج‌های دولتی عموما از لحاظ هزینه نسبت کالج‌های خصوصی ارزانتر به حساب می‌آیند.
  • متقاضیان تحصیل در کالج می توانند حداکثر ۲۰ ساعت در هفته همزمان با تحصیل و یا تمام وقت در ایام تعطیلات مرسوم بهار و زمستان کار کنید.

مجموعه همیارپروژه نوین در زمینه پذیرش در کالج و ثبت نام کالج مشاوره و خدمات ارائه می دهد. برای اخذ پذیرش در کالج و ثبت نام کالج در تمامی کشور ها و رشته های تحصیلی شما می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید و از خدمات ما در تمامی مراحل اخذ پذیرش بهره مند شوید. ما با کمک گروهی حرفه ای و متخصص در زمینه اپلای و مهاجرت تحصیلی مفتخریم که خدمات با کیفیت تضمینی و کمترین قیمت ارائه می دهیم.

توسط
تومان