پرداخت شهریه دانشگاه‌ خارجی | Tuition Fee

پرداخت شهریه دانشگاه‌ خارجی
5/5 - (5 امتیاز)

عناوین مقاله:

مراحل پرداخت شهریه دانشگاه‌ خارجی در همیارپروژه

1. تکمیل فرم توسط شما

2. تشکیل گروه توسط مجموعه همیارپروژه نوین در کوتاه ترین زمان ممکن

3. گرفتن قیمت ارز مورد نظر

4. بررسی اطلاعات حساب مقصد جهت پرداخت

5. پرداخت امن در کمترین زمان ممکن توسط مجموعه همیارپروژه نوین ( برای پرداخت لطفا ددلاین و نوع پرداخت را در نظر داشته و به کارشناسان مجموعه اطلاع دهید.)

فرم درخواست پرداخت شهریه دانشگاه خارجی

سوالات متداول در پروسه نگارش Teaching Statement

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه به همراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. وبسایت همیارپروژه نوین از سال 93 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

مجموعه ی همیارپروژه نوین سالها در زمینه ی مهاجرت تحصیلی و پرداخت خارجی و پرداخت شهریه دانشگاه‌ خارجی فعالیت داشته و دارای سابقه ی درخشانی در این زمینه می باشد. مهم ترین مزیت استفاده از خدمات پرداخت همیارپروژه نوین سرعت عمل و امنیت پرداخت است. تمام مراحل پرداخت شما ثبت شده و به شما اطلاع داده میشود و در تمامی مراحل می توانید به طور مستقیم با کارشناسان بخش پرداخت ارتباط داشته باشید

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت با شناسه ملی: 14011821805
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های هلند از طریق همیارپروژه در تلگرام: ورود

پاسخ: در مرحله ی پرداخت شما باید تمامی اطلاعات لازم از طرف دانشگاه رو به کارشناسان مجموعه همیارپروژه نوین ارائه بدید تا مجموعه همیارپروژه نوین در چنین مواقعی درخواست ریفاند شهریه و هزینه پرداختی شما را داده و در اسرع وقت به شما اطلاع رسانی می گردد. هزینه بصورت ریال به حساب ایران واریز میگردد و شما نگران این بخش هم نخواهید بود.

پاسخ: در صورتی که بصورت فورس میخواهید نگارش انجام گیرد بصورت مستقیم به پشتیبان مجموعه همیارپروژه از طریق لینک زیر پیام داده و وضعیت را بررسی کنید:

  • راه ارتباطی با پشتیبان در تلگرام: ورود

جواب: در مراحل اول برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی حساب مقصد باید بررسی شود. پس از آن در صورتی که پرداخت به صورت اینترنتی و آنلاین یا درگاه پرداخت دانشگاه باید کار ساده بوده و نگرانی از بابت نشست وجه به حساب نخواهیم داشت. اما درمواقعی که قرار است به حساب و حواله بانکی انجام شود می تواند 3 تا 5 روز طول بکشد و این بخش مرتبط به مجموعه همیارپروژه نخواهد بود و مربوط به قوانین حساب های بین المللی هست و به همین دلیل ما همیشه در ابتدا ددلاین شما را میپرسیم که مشکل جدی به وجود نیاید.

پاسخ:

سایت های دولتی صرفا قیمت را منتشر کرده و حتی خرید نقدی نیز از این قیمت ها بیشتر است. پرداخت و انتقال آنلاین ریسک بالاتری داشته و استفاده از حساب های معتبر برای انتقال ارز هزینه ی متفاوتی خواهد داشت. مهمترین نکته و تجربه ای که میتوانیم به شما منتقل کنیم این است که با قیمت های پرت پایین به هیچ وجه خام نشوید. افراد سودجو زیادی در این بخش سرمایه دانشجویان عزیز را نابود کردند. پس از مجموعه و راه های انتقال امن و معتبر وجه اطمینان حاصل کنید. مجموعه همیارپروژه نوین در این بخش سعی میکند با کارمزد حداقلی و قیمت دانشجویی راه ارتباطی در دسترس، کم خرج و همچین امن را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

پاسخ:همیارپروژه نوین به شما اطمینان می دهد پرداخت شما از مبدا و بخش های معتبر و مجاز جهانی میسر خواهد شد.

پرداخت شهریه دانشگاه‌ خارجی

راهنمای پرداخت شهریه دانشگاه خارجی

پرداخت شهریه دانشگاه‌ خارجی در کمترین زمان و روشی امن | از آنجایی که در سال های اخیر تعداد دانشجویان ایرانی که دانشگاه های خارجی پذیرش میگیرند زیاد شده است بنابراین نیاز به روشی امن و قابل اعتماد برای پرداخت شهریه دانشگاه های خارجی وجود دارد.

شهریه دانشگاه خارجی ممکن است به دلیل اختلاف قیمت ارزی و هزینه‌های زندگی در کشورهای مختلف، بسیار گران باشد. همچنین، بسته به سطح تحصیلات و رشته تحصیلی، شهریه‌های دانشگاه‌های خارجی متفاوت است.

برای مثال، در برخی از دانشگاه‌های معتبر آمریکا، شهریه برای تحصیل در مقطع کارشناسی از ۳۰،۰۰۰ دلار شروع می‌شود و در مقاطع بالاتر نیز بسیار بیشتر می‌شود. همچنین، در برخی کشورهای اروپایی مانند انگلستان و سوئیس، شهریه‌ها بسیار بالا و حتی بیشتر از آمریکا هستند.

پرداخت شهریه دانشگاه خارجی به صورت سالانه | همان طور که مطلع هستید، برای تحصیل در دانشگاه های مختلف بایستی شهریه های تحصیلی خود را به صورت سالانه پرداخت نمایید.

یکی از مسائلی که بسیاری از دانشجویان قبل و یا هنگام ثبت نام در دانشگاه های خارج از کشور با آن مواجه می شوند پرداخت شهریه دانشگاه ها، هزینه های ثبت نام می باشند. دانشگاه ها این هزینه را خود تعیین می کنند و مقدار این شهریه ها بسته به برنامه تحصیلی، مقطع تحصیلی و دانشجوی بین المللی بودن دارد.

پرداخت شهریه دانشگاه خارجی از داخل ایران ممکن است با محدودیت‌هایی همراه باشد. در بسیاری از موارد، بانک‌های ایرانی پرداخت اینگونه مبالغ را به حساب بانکی خارجی نمی‌توانند انجام دهند و یا محدودیت‌هایی در این مورد وجود دارد.

این مبالغ و شهریه ها معمولا توسط کارت های اعتباری بین المللی به حساب های بانکی رسمی دانشگاه ها واریز می شود و بدون داشتن این کارت های بانک، امکان انجام این تراکنش ها برای دانشجویان میسر نخواهد بود.

از آنجایی که بسیاری از این کارت های اعتباری در ایران سرویس دهی ندارند بهترین و راحتترین کار در این مواقع پرداخت از طریق موسسات واسطه مانند همیارپروژه نوین با کارمزد حداقلی در ایران می باشد.

در این راستا همیار پروژه این افتخار را دارد تا هزینه شهریه دانشگاه های مختلف جهان را برای شما دوستان عزیز با کمترین کارمزد و از طریق روش ها امن و معتبر پرداخت نماید.

پرداخت شهریه دانشگاه‌ خارجی

روش های پرداخت هزینه شهریه دانشگاه های خارجی

1- روش پرداخت شهریه دانشگاه های خارجی توسط Flywire

پرداخت شهریه دانشگاه‌ خارجی | فلای وایر سرویس از جمله سرویس های بانکی در جهان است که در زمینه پرداخت های بین المللی مانند پرداخت شهریه دانشگاه خارجی و موسسات آموزشی، مسافرتی خدمات معتبری ارائه می دهد.

فلای وایر در میان دانشگاه های کشور هایی مانند کانادا، استرالیا، آمریکا و انگلستان از محبوبیت قابل قبولی برخوردار است و این قابلیت را برای دانشجویان سراسر جهان اعطا می کند که مبلغ شهریه و هزینه تحصیل خود را با استفاده از ارز رایج کشور خودشان پرداخت کنند.

سیستم ارزی فلای وایر هزینه ارزی به دلار آمریکا، دلار کانادا، دلار استرالیا، پوند انگلیس و غیره را به واحد ارز مورد نظر شما تبدیل می کند.

2- پرداخت شهریه دانشگاه های خارجی از طریق Western Union Global Pay

این روش تقریبا مشابه با روش فلای وایر است که به عنوان یک واسطه برای پرداخت عمل می کند به همین دلیل این روش نیز برای پرداخت های دانشگاهی دانشجویان بین المللی بسیار مناسب است. البته نکته منفی که در رابطه با Western Union Global Pay وجود دارد نرخ کارمزد بالا و محدودیت سرویس در برخی کشور ها با ارز محلی است.

3- پرداخت شهریه دانشگاه‌ خارجی از طریق Paymytuition

همانطور که از عنوان این سرویس بانکی مشخص است فقط برای پرداخت مبالغ شهریه موسسات آموزشی و دانشگاه ها و کالج ها کاربرد دارد و محدودیت سرویس دهی داشته و فقط برخی دانشگاه و موسسات کانادا و آمریکا را پوشش می دهد.


پیشنهاد مطالعه: راهنمای مهاجرت کانادا


4- پرداخت شهریه دانشگاه های خارجی از طریق  CIBC International Student Pay

این سرویس توسط بانک CIBC  کانادا طراحی شده و برای پرداخت شهریه برخی از دانشگاه ها و کالج های کانادایی کاربرد دارد. این روش همانند سوئیف می باشد و مزیت برتری نسبت به ارسال مستقیم حواله سوئیفت به دانشگاه ندارد. همچنین، حواله هایی که از این طریق ارسال می شود حتما باید از طریق مراجعه حضوری به شعبه بانک و تقدیم دستور العمل مربوطه انجام پذیرد.

5- پرداخت شهریه دانشگاه‌ خارجی از طریق International Bank transfer

قبلا روش حواله بانکی سوئیفت نیز یکی دیگر از روش های پرداخت برای شهریه دانشگاه‌های خارجی می باشد. در صورتی که دانشگاه و یا کالج در نامه پذیرش خود این روش را در اختیار شما قرار دهند، توصیه می شود از آن بجای روش های دیگر استفاده کنید.


پرداخت شهریه دانشگاه‌ خارجی | پیشنهاد مطالعه: پرداخت هزینه پذیرش | اپلیکیشن فی دانشگاه های سوئد | پرداخت هزینه پست UEMS


با وجود محدودیت های موجود در زمینه انتقال پول و پرداخت شهریه دانشگاه خارجی از داخل ایران مجموعه همیارپروژه نوین می تواند به شما در زمینه پرداخت شهریه و اپلیکیشن فی کمک کند. مجموعه ی ما متعهد می شود تمامی پرداخت شهریه دانشگاه‌ خارجی را در کمترین زمان و با کمترین کارمزد از طریق راه های امن و قانونی انجام دهد.

برای درخواست کافیست فرم موجود در این صفحه را تکمیل کنید تا کارشناسان ما جهت پرداخت شهریه دانشگاه خارجی با شما تماس بگیرند.

دیدگاه کاربران
  • موسالو 30 سپتامبر 2023 / 01:01

    با سلام و احترام ؛

    گروه پرداخت همیار یکی از حرفه ای ترین گروه در زمینه پرداخت اعم از اپلیکیشن فی و شهریه ی دانشگاههای خارجی و سایر پرداخت می باشند و در کمترین زمان با حداقل کارمزد کل پرداخت ها رو انجام می دهند. از عملکرد این گروه واقعا رضایت کامل داشته و همیشه معرف این گروه به دوستان بوده و پیشنهاد میکنم پرداخت های خود را حتما به این گروه بسپاربد موفق باشید.

    • قاسم هاشمی 30 سپتامبر 2023 / 01:32

      درور بر شما و سپاس از محبتتون.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان