پرداخت شهریه کالج خارجی + پشتیبانی ریفاند

پرداخت شهریه کالج
5/5 - (2 امتیاز)

عناوین مقاله:

مراحل پرداخت شهریه کالج خارجی با همیارپروژه

1. تکمیل فرم توسط شما

2. تشکیل گروه توسط مجموعه همیارپروژه نوین در کوتاه ترین زمان ممکن

3. گرفتن قیمت ارز مورد نظر: ارتباط با پشتیبان تلگرام

4. بررسی اطلاعات حساب مقصد جهت پرداخت

5. پرداخت امن در کمترین زمان ممکن توسط مجموعه همیارپروژه نوین ( برای پرداخت لطفا ددلاین و نوع پرداخت را در نظر داشته و به کارشناسان مجموعه اطلاع دهید.)

فرم درخواست پرداخت شهریه کالج

سوالات متداول در پروسه پرداخت شهریه

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. وبسایت همیارپروژه نوین از سال 93 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت با شناسه ملی: 14011821805
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های هلند از طریق همیارپروژه در تلگرام: ورود
  • پاسخ: در صورت بررسی حساب مقصد و عدم وجود مشکل در انجام پرداخت، کارشناسان مجموعه همیارپروژه نوین در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت شما را انجام خواهند داد این زمان می تواند بین 1 تا حداکثر 24 ساعت متغیر باشد. اگر پرداخت بصورت آنلاین و اینترنتی یا همان درگاه پرداخت کالج مقصد باشد کار ساده خواهد بود و نگرانی نشستن پول به حساب را نخواهیم داشت. اما در صورتی که قرار است به حساب و حواله بانکی انجام شود میتواند 3 تا 5 روز طول بکشد.

پاسخ: در مرحله ی پرداخت شما باید تمامی اطلاعات لازم از طرف کالج رو به کارشناسان مجموعه همیارپروژه نوین ارائه بدید تا مجموعه همیارپروژه نوین در چنین مواقعی درخواست ریفاند شهریه و هزینه پرداختی شما را داده و در اسرع وقت به شما اطلاع رسانی می گردد. هزینه بصورت ریال به حساب ایران واریز میگردد و شما نگران این بخش هم نخواهید بود.

پاسخ: همیارپروژه نوین به شما اطمینان می دهد پرداخت شما از مبدا و بخش های معتبر و مجاز جهانی میسر خواهد شد.

کارآمدترین روش برای پرداخت شهریه کالج خارج از کشور چیست؟

 پرداخت شهریه کالج خارجی از داخل ایران | اکثر موسسات آموزشی و کالج ها در سراسر جهان در مقاطع و دوره های مختلف اقدام به دریافت شهریه ثابت و متغیر می کنند. شهریه کالج ها در دوره ها و رشته ها و موسسه و کشور محل تحصیل متغیر بوده و کالج های مختلف سیاست های مختلفی در پرداخت شهریه دارند. اما معمولا در همه آن‌ها، دانشجویان پس از دریافت تاییدیه پذیرش، برای قطعی شدن ثبت نام می‌بایست نسبت به دریافت شهریه ترم اول و یا پیش پرداخت بخشی از آن اقدام کنند.

در این بخش به راهنمایی و معرفی روش های پرداخت شهریه کالج خارجی از داخل ایران می پردازیم. اکنون می‌توانید بدون پرداخت هزینه‌های سنگین بانکی از طریق مجموعه همیارپروژه نوین به صورت بین‌المللی پول ارسال کنید. از آنجایی که پرداخت های خارجی در هنگام تحصیل در خارج از کشور یکبار نیست، برای پرداخت شهریه خود به وسیله ای راحت و مقرون به صرفه نیاز خواهید داشت.

به طور کلی پرداخت شهریه کالج خارجی از داخل ایران به صورت زیر انجام خواهد شد:

1. گام نخست: انتخاب شیوه پرداخت شهریه

دو روش برای پرداخت شهریه کالج خارجی از داخل ایران وجود دارد که روش اول ارسال مستقیم وجه نقد (به صورت فیزیکی) به دفتر مالی کالج مورد نظر است و روش دوم پرداخت از طریق روش های الکترونیکی و انتقال پول به حساب بانکی کالج مقصد می باشد.

2. گام دوم: پرداخت الکترونیکی

در صورتی که روش پرداخت نوع دوم یعنی پرداخت از طریق روش های الکترونیکی وجه به حساب بانکی کالج مورد نظر را انتخاب کنید باید اطلاعات دقیقی از کالج داشته باشید اطلاعاتی همانند نام بانک، شماره حساب، کد سوئیفت (SWIFT code) و غیره. برای دریافت این اطلاعات می توانید به سایت کالج مورد نظر و یا دفتر مالی کالج مراجعه کنید.

3. گام سوم: حواله بین المللی

درصورتی که تمایل به پرداخت وجه نقد به صورت مستقیم به دفتر مالی کالج مورد نظر را داشته باشید باید از خدمات پستی یا شرکت های انتقال و ارسال پول بین المللی معتبر مثل Western Union، MoneyGram و TransferWise یا موسسات معتبر داخلی مانند همیارپروژه نوین استفاده کنید. پول رزرو شده با استفاده از حواله بین المللی ممکن است در همان روز پرداخت شود. یکی از مهم‌ترین معایب این است که شما فقط می‌توانید مبلغ مشخصی را در یک تراکنش ارسال کنید، بنابراین ممکن است با حواله‌های زیادی مواجه شوید.

4. گام چهارم: ثبت فیش واریزی

پس از انتخاب و پرداخت به هر یک از روش های مورد نظر خود باید رسید واریزی یا تاییدیه واریز شهریه را از بانک یا مرکز انتقال وجه خود دریافت کرده و به عنوان گواهی و مدرک پرداخت شهریه کالج نزد خود نگه دارید.

تذکر: مهمترین نکته ای که قبل از انتقال مبلغ شهریه کالج خود باید در نظر داشته باشید این است که با دفتر مالی کالج در زمینه نوع پرداخت خود هماهنگی های لازم را انجام دهید.

پیشنهاد مطالعه: پرداخت اپلیکیشن فی

پرداخت شهریه کالج های خارجی با حداقل کارمزد

شهریه کالچ چقدر است؟ چگونه مبلغ شهریه اطلاع پیدا کنیم؟

  • به روزترین و دقیق ترین روش برای اطلاع از هزینه های ثبت نام و شهریه کالج ها در دنیا وب سایت رسمی کالج و موسسه مورد نظر است. بنابراین بهتر است در وهله ی اول آن را چک کنید.
  • پس از آن برای بررسی بهتر و کم کردن خطا در مواقعی که سایت کالج آپدیت نشده باشد و یا ظرفیت موسسه تکمیل شده باشد و سایت نشان نداده باشد بهتر است به کالج مورد نظر خود ایمیل بزنید و از شرایط و مبلغ شهریه کالج خود اطلاع کسب کنید.
  • اگر به هر دلیلی خودتان قصد بررسی مستقیم از کالج را نداشتید می توانید به موسسات واسطه و نماینده کالج مورد نظر در ایران مراجعه کنید. مجموعه همیارپروژه نوین یکی از نمایندگی های معتبر بسیاری از کالج های کشور انگلستان می باشد که شما می توانید به راحتی مقدار شهریه و هزینه های ثبت نام را از این طریق جویا شوید.
  • از آنجایی که مبلغ شهریه در مقطع دکتری ثابت بوده و بهصورت ترمی یا سالیانه دریافت می شود ولی در مقطع پایین تر مثل کارشناسی ارشد و کارشناسی شهریه به صورت هزینه واحد های اخذ شده می باشد. بنابراین تاکید می کنیم در پرداخت شهریه قبل از هر اقدامی از طریق سایت موسسه مورد نظر و یا ایمیل بررسی کنید.
  • در موسسات مختلف هزینه شهریه متقاضیان بومی و غیر بومی متفاوت است. بهتر است قبل از پرداخت و یا در زمان اطلاع از هزینه ها به این نکته توجه کنید.

☑️ پیشنهاد مطالعه: پرداخت هزینه پذیرش

چگونه هزینه تحصیل در کالج خارجی را کاهش دهیم؟

از آنجایی که تحصیل در کشور های خارجی می تواند پرهزینه باشد بهتر است تا حد امکان از طریق روش های مختلف هزینه های تحصیل در کالج را کاهش دهیم. بهترین روش های کاهش هزینه کالج خارجی به شرح زیر است:

  • دریافت کمک هزینه مالی و بورسیه: یکی از بهترین روش های کاهش هزینه در زمان تحصیل در کشور های خارجی در یافت کمک هزینه تحصیلی و بورسیه است. برخی از کالج ها برای متقاضیان بین المللی و بومی دارای سوابق تحصیلی درخشان بورسیه های قابل قبولی ارائه می دهند. همچنین سازمان ها، دولت ها و بنیاد های بسیاری هستند که از متقاضیان با سوابق علمی درخشان حمایت می کنند. بهتر است در این شرایط از طریق وب سایت های مورد نظر پیگیری کنید.
  • جستوجوی کالج ارزان خارجی: کالج ها و موسسات بسیاری هستند که در کنار برنامه های آموزشی مختلف در مقاطع مختلف هزینه های کمتری نسبت به سایر موسسات با همین شرایط دریافت می کنند. بهتر است در این زمینه به درستی بررسی کرده و با توجه به اعتبار موسسه و برنامه های تحصیلی، هزینه های آن را مقایسه کنید.
  • شرکت در دوره های آموزش آنلاین: پیشرفت های فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) این امکان را برای متقاضیان ایجاد می کند که قسمتی از دروس خود را از راه دور و به صورت آنلاین سپری کنند. با این روش، می‌توانید از هزینه‌های مرتبط با زندگی در خارج و هزینه‌های مربوط به اقامت استفاده کنید. در نظر داشته باشید که برخی رشته‌ها و دوره‌ها مناسب‌تر برای یادگیری آنلاین هستند.
  • مجوز کار در هنگام تحصیل – کارپاره وقت: در برخی کشور ها دانشجویان مجاز به دریافت مجوز کار در هنگام تحصیل هستند و می توانند در موقعیت های کاری پاره وقت مرتبط با رشته تحصیلی خود کار کنند تا هزینه های زندگی و تحصیل در کشور مقصد را کاهش دهند.
  • جستوجوی منابع اموزشی ارزان: از آنجایی که در حال حاضر، بسیاری از دانشگاه‌ها و سازمان‌ها منابع آموزشی آنلاین رایگان و با کیفیت را ارائه می‌دهند می توانید از این منابع آموزشی رایگان بهترین بهره را برده و هزینه های تحصیل خود را کاهش دهید.

☑️ پیشنهاد مطالعه: پرداخت شهریه دانشگاه خارجی

توسط
تومان