درباره ما

درباره همیار پروژه

به پشتوانه چندین سال تجربه و تخصص در زمینه های مختلف پژوهشی و نرم‌افزاری با افتخار اعلام می کنیم که با داشتن کارشناسان با تجربه در این حیطه، همیار پروژه آماده ارائه با کیفیت ترین خدمات برای شما است تا با خیالی آسوده و بدون دغدغه به اهداف خود بیندیشید.

همیار پروژه، متشکل از متخصصان حوزه های مختلف، دانشجویان و فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه های مطرح ایرانی و خارجی از جمله دانشگاه تهران، تربیت مدرس، امیرکبیر، علم و صنعت و دانشگاه های مطرح بین المللی مانند آکسفورد، شفیلد و … است که برای کمک و همیاری به دانشجویان و شرکت‌ها، در امور پژوهشی و نرم‌افزاری و مشاوره تحصیلی برای اخذ پذیرش گرد هم آمده‌اند. ما با تکیه بر چندین سال تجربه و تخصص در زمینه های مختلف پژوهشی و نرم‌افزاری قادر هستیم  تا با کیفیت ترین خدمات را در اختیار شما قرار دهیم تا شما با خیالی آسوده و بدون دغدغه به اهداف خود بیندیشید.

یکی از رویکرد های اصلی مجموعه پژوهشی همیارپروژه صداقت، تعهد و مسئولیت پذیری در قبال پروژه ها، خدمات و سفارشات بر عهده گرفته شده می‌باشد. به صورتی که کلیه اطلاعات لازم در مورد نحوه انجام خدمات، زمان لازم برای انجام این خدمات، کیفیت تحویل فازهای انجام شده این خدمات، نحوه برطرف کردن اشکالات و مسائل دانشجویان و متقاضیان در حین انجام را بدون کم و کاستی در اختیارشان قرار می دهیم و با آنها بصورت کاملا شفاف، هر یک از موارد را در میان می گذاریم. علاوه براین در صورت توافق متقاضیان یا دانشجویان برای انجام خدماتی نظیر مشاوره اپلای، نگارش نامه های مکاتباتی اخذ پذیرش تحصیلی و خدمات اپلیکیشن فی های مختلف تحصیلی نیز تا مرحله رضایت کامل دانشجویان در کنار آنها خواهیم بود و آماده خدمت رسانی هستیم. به عبارت دیگر ما زمانی یکی از خدمات خود یا پروژه های مربوطه را نهایی شده تلقی می کنیم که رضایت کامل شما جلب شده باشد.

ساعت کار مجموعه: ساعات رسمی کار همیارپروژه ۹ صبح الی ۶ غروب میباشد اما برای پیگیری های ضروری در ۲۴ ساعت شبانه روز میتوانید با واتساپ یا پیام رسان آنلاین سایت با پشتیبانی در ارتباط باشید.

توسط
تومان