نگارش کاورلتر مالی

نگارش کاورلتر مالی

عناوین مقاله:

مراحل نگارش کاورلتر مالی در همیارپروژه

کاورلتر مالی چیست؟

نگارش کاورلتر مالی | شرکت ها در تمام صنایع به حسابداران قابل اعتمادی متکی هستند که می توانند سوابق تجاری و مالی خود را به خوبی مدیریت و سازماندهی کنند. از این رو، کاورلتر مالی و یا حسابداری شما باید دقیقاً همین باشد. سازماندهی شده، با فرمت مناسب، و باید نشان دهد که شما آماده هستید تا به عضوی قابل اعتماد در تیم آنها تبدیل شوید و با تخصص حسابداری و مهارت های سازمانی دقیق خود، آرامش خاطر را به آنها ارائه دهید.

کارفرمایان امور مالی به دنبال افرادی باهوش هستند که بتوانند مهارت های خود را نشان دهند. اما آنها به دنبال خلاقیت نیز هستند. آنها می خواهند ببینند که متقاضیان نه تنها شرح شغل را خوانده اند، بلکه می توانند مهارت های موجود خود را با آن مرتبط کنند. کارفرمایان امور مالی توجه به جزئیات را در اولویت قرار می دهند: هر گونه اشتباه در نگارش کاورلتر مالی می تواند ناقوس مرگ برای شانس کسب مصاحبه باشد.

نگارش کاورلتر مالی تاثیرگذار یک گام مهم در ایجاد شغل در این صنعت است. درست مانند کاندیدای عالی در این زمینه، حرفه ای، منظم و تحلیلی است – رزومه شما نیز باید شامل همه این موارد باشد. این نامه می تواند درخواست شما را ارتقا دهد و شما را از رقبا متمایز کند. شما باید کاورلتر خود را بسته به نوع شغلی که برای آن درخواست می دهید تنظیم کنید.

نگارش کاورلتر مالی باید مختصر و بدون خطا باشند، اما به یک قابب خوب نیز نیاز دارند. یک نویسنده باید زمینه‌ای را که در پس نقاط اصلی رزومه قرار دارد به اشتراک بگذارد، توضیح دهد که چه چیزی آنها را به سمت نقش جذب می‌کند و چگونه تجربه‌اش آنها را برای نقش بعدی آماده کرده است و تمام این موارد در یک صفحه یا کمتر نگاشته شود.

☑️ پیشنهاد مطالعه: نگارش کاورلتر

نگارش کاورلتر مالی استاندارد و ویژگی های آن

برای نگارش کاورلتر مالی موثر چه چیزی لازم است؟ علاوه بر تلاش، نویسنده باید استانداردهای خاصی را رعایت کند که اکثر نامه ها از آنها پیروی می کنند.

یکی از مهمترین نکات نگارش کاورلتر مالی توجه به فرمت نامه است و اینکه کاورلتر مالی باید شبیه یک نامه باشد. شامل سه تا چهار پاراگراف مختصر (حدود 200 تا 400 کلمه، بسته به نوع نقش). فرمت کاورلتر مالی باید شامل عناصر زیر باشد:

  • سرفصل کاورلتر که در آن متقاضی باید اطلاعات تماس خود را ارائه
  • یک سلام مناسب (از جمله نام استخدام کننده یا مصاحبه کننده)
  • معرفی نامه جلد پاراگراف های میانی (بدن نامه)
  • پاراگراف پایانی نامه شما (نتیجه گیری و فراخوان برای اقدام).

☑️ پیشنهاد مطالعه: ساخت پروفایل لینکداین

ساختار نگارشی کاورلتر مالی

سرفصل و هدر کاورلتر مالی: هدر باید با یک فونت پررنگ و ساده طراحی شود. یک الگوی سبک حرفه ای انتخاب کنید که نام شما را به شکلی چشم نواز نشان دهد و شامل موارد زیر باشد: نام، عنوان و اطلاعات تماس شما تاریخی که نوشته شده اطلاعات مخاطب

تمام هدف هدر این است که اطمینان حاصل شود که استخدام‌کنندگان در یافتن شما برای برنامه‌ریزی مصاحبه مورد نظر مشکلی ندارند. آخرین چیزی که می خواهید این است که یک استخدام کننده درخواست شما را پرت کند زیرا اطلاعات تماس شما واضح نیست. هر مانعی می تواند به نامزدی شما پایان دهد، بنابراین عنوان خود را واضح و برجسته نگه دارید.

بخش سلام کاورلتر مالی: تلاش شما برای شخصی‌سازی در نگارش کاورلتر مالی از اینجا شروع می‌شود. بهترین نامه ها از نام مدیر استخدام یا رئیس آینده شما استفاده می کنند. این طبیعت انسان است که وقتی با نام مورد خطاب قرار می گیرد احساس راحتی بیشتری کند، بنابراین تمام تلاش خود را برای یافتن این اطلاعات حیاتی انجام دهید. به یاد داشته باشید که سه بار بررسی کنید که املا نام و نام خانوادگی و سمت شخص صحیح است. هیچ راهی سریع‌تر برای از دست دادن امتیاز (یا مصاحبه) از املای اشتباه نام کسی یا اشتباه گرفتن جنسیت او وجود ندارد.

مقدمه کاورلتر مالی: خود را با یک جمله جذاب که علاقه شما به موقعیت را نشان می دهد معرفی کنید.

پاراگراف های بدنه کاورلتر مالی: پیامی را که در مقدمه خود ارائه کرده اید با مثال هایی بسط دهید که تصویر خوبی از سبک و تیزهوشی حرفه ای شما ارائه می دهد. با دو پاراگراف که تحصیلات، مهارت‌ها و تجربه حرفه‌ای مرتبط شما را توضیح می‌دهد، شروع کنید.

توضیح دهید که چرا این شغل را می خواهید و چه چیزی شما را به سمت این شغل سوق می دهد. نمونه هایی از مدارک تحصیلی یا گواهینامه هایی که کسب کرده اید که مورد نیاز یا مرتبط با موقعیت شغلی هستند را ذکر کنید. اعداد و نتایج واقعی پروژه ها یا ابتکاراتی را که رهبری کرده اید فهرست کنید. جزئیاتی در مورد چگونگی موفقیت خود ارائه دهید.

قسمت میانی کاورلتر مالی شما استخدام کنندگان را با بهترین چیزهایی که دارید جذب کرده اید و اکنون آنها آماده خواندن بیشتر هستند. این بخش کاورلتر مالی به شما فضایی برای نشان دادن دستاورد های شغلی خود می دهد. دستاوردهایی که برای برجسته کردن انتخاب می‌کنید و کلماتی که برای توصیف خود استفاده می‌کنید، چیزهای زیادی را در مورد شما آشکار می‌کند، بنابراین باید با دقت بنویسید.

هر کارفرما را با مثال هایی هدف قرار دهید که نشان می دهد چگونه تصمیمات مالی دشوار را مدیریت خواهید کرد و از اشتباهات پرهزینه جلوگیری می کنید. اکثر متخصصان حسابداری و امور مالی می‌توانند با روال‌های معمول شغل خود کنار بیایند، اما این شرایط شدید است که می‌تواند تعادل را به نفع شما تغییر دهد. سه یا چهار مورد از بزرگترین بردهای خود را بشکنید و آنها را به آیتم های گلوله ای تبدیل کنید که به عنوان یک عنصر گرافیکی در این نوع عمل می کنند، اما چشمان مدیر استخدام را نیز جلب می کنند.

یک پاراگراف برای نشان دادن مهارت های حل مسئله و دیدگاه های خود در مورد سرمایه گذاری و متعادل سازی بودجه در نظر بگیرید. حداقل به یکی از سوالات زیر در نگارش کاورلتر مالی پاسخ دهید: کار کردن با شما چگونه است؟ چگونه ارتباط برقرار می کنید؟ به نظر شما چه چیزی باعث موفقیت یک شرکت می شود؟

نحوه بستن کاورلتر مالی (نتیجه گیری و امضاء): پیام خود را در نتیجه گیری خود با بیان مجدد در مورد اینکه چرا بازدهی عالی برای سرمایه گذاری شرکت ارائه خواهید داشت، دنبال کنید. در مورد اینکه چرا فکر می کنید برای این شغل مناسب هستید صریح باشید. سپس، در صورت داشتن فضا، یادداشت شخصی تری ارائه دهید. توضیح دهید که چرا این شغل شما را مجذوب خود می کند یا در مورد رشدی که تاکنون در حرفه خود به دست آورده اید صحبت کنید. نکته ای را ارائه دهید که می توانید آن را در مصاحبه خود بسط دهید. سپس با احترام با درخواست مصاحبه خاتمه دهید.

به یاد داشته باشید که تمام هدف نگارش کاورلتر مالی الهام بخشیدن به مدیر استخدام است که بخواهد با شما ملاقات کند (و به شما کاری پیشنهاد دهد). در نگارش کاورلتر مالی لحن اعتماد به نفس خود را حفظ کنید زیرا به استخدام کنندگان یادآوری می کنید که چرا یک نامزد عالی هستید و درخواست مصاحبه می کنید.

اشتباهات اساسی در نگارش کاورلتر مالی

اگر در نگارش کاورلتر مالی اشتباهاتی وجود داشته باشد، می توانند منجر به شکست درخواست شما شوند، حال چگونه از اشتباهات اساسی در نگارش کاورلتر مالی و ارائه آن جلوگیری کنیم؟

  • بیشتر اشتباهات زمانی رخ می دهند که از یک نامه عمومی برای هر برنامه ای استفاده شود. اطمینان حاصل کنید که جزئیات مانند نام شرکت و مدیر استخدام را دوباره بررسی کنید. ممکن است وسوسه انگیز باشد که یک کاورلتر مالی بنویسید و جزئیات را در صورت لزوم تغییر دهید، اما این می تواند تا حد زیادی نتیجه معکوس داشته باشد. ممکن است زمان بیشتری طول بکشد، اما نگارش کاورلتر مالی جدید برای هر نقش می تواند این خطر را کاهش دهد. پیش نویس های جدید حتی می توانند به ایجاد لحن مناسب کمک کنند. ارسال نامه ای که نام شرکت را اشتباه می نویسد یا به گیرنده اشتباه اشاره می کند، پرچم قرمز خودکار است.
  • نگارش کاورلتر مالی از لحاظ املا و دستور زبان باید بی عیب و نقص باشد. کاولتر مالی خود را چند بار تصحیح کنید و سپس آن را به یک شخص مورد اعتماد بسپارید تا بخواند. آنها ممکن است اشتباهات تایپی را که نویسنده نادیده گرفته است تشخیص دهند.
  • از کاولتر مالی برای تکرار مهارت هایی که قبلاً در رزومه ذکر کرده اید، استفاده نکنید، در عوض به طور خاص با الزامات در شرح شغل صحبت کنید.
  • از تجربیات خود نهایت استفاده را ببرید. همچنین مثال‌ها می‌تواند مهارت‌های مشارکتی، رهبری یا حل مسئله از فعالیت‌های فوق برنامه یا مشاغل قبلی باشد. فقط اطمینان حاصل کنید که آنها واقعاً مرتبط و قانع کننده هستند و نه طولانی.
  • گفتن چیزهای منفی در مورد کارفرمای قبلی یک اشتباه بزرگ است. حتی اگر نویسنده آخرین شرکت خود را با شرایطی کمتر دوستانه ترک کند، باید روی هر پیروزی یا موفقیتی که در آنجا به دست آورده است تمرکز کند (اگر اصلاً تصمیم دارد به آن شرکت اشاره کند).
  • در نگارش کاورلتر مالی از زبان طبیعی استفاده کنید. گاهی اوقات ما درگیر اصطلاحات تخصصی صنعتی می شویم. خوب است که از زبان تجارت خود استفاده کنید، اما مطمئن شوید که پیام شما واضح است.
  • داستان های خود را کوتاه نگه دارید. اگر یک مثال نیاز به توضیح بیشتری دارد، بهتر است برای مصاحبه ذخیره شود.

☑️ پیشنهاد مطالعه: نگارش ریسرچ پروپوزال

توسط
تومان