پرداخت هزینه پذیرش | پرداخت Admission Fee

پرداخت هزینه پذیرش
5/5 - (3 امتیاز)

مراحل پرداخت آنلاین Admission Fee در همیارپروژه

مقدار و نحوه پرداخت مبلغ Admission Fee به دانشگاه و فرایندهای آن بستگی دارد. لازم است بعد از انجام پرداخت، مبلغ دقیق پرداخت و اطلاعات آن را حفظ نمایید. با توجه به میزان هزینه Admission Fee یا Deposit Fee، دو روش برای پرداخت هزینه دارید:

۱- شما می توانید با خرید کارت های ویزا و مستر کارت پرداخت خود را انجام دهید.
۲- شما می توانید با محاسبه نهایی هزینه، پرداخت خود را به تیم همیار پروژه بسپارید.

 

فرم درخواست پرداخت آنلاین Admission Fee

فرم درخواست پرداخت اپلیکیشن فی دانشگاه خارجی

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. وبسایت همیارپروژه نوین از سال 93 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت با شناسه ملی: 14011821805
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های هلند از طریق همیارپروژه در تلگرام: ورود

پاسخ: اپلیکیشن فی یا Application Fee هزینه‌ای است که شما به دانشگاه خارجی در ازای بررسی پرونده و مدارک درخواست پذیرشتان می پردازید.

پاسخ: در صورتی که بصورت فورس میخواهید پرداخت انجام گیرد بصورت مستقیم به پشتیبان مجموعه همیارپروژه از طریق لینک زیر پیام داده و وضعیت را بررسی کنید:

  • راه ارتباطی با پشتیبان در تلگرام: ورود

جواب: هزینه اپلیکیشن فی برای دانشگاه، برنامه و رشته های مختلف متفاوت است اما به طور میانگین در اروپا، آمریکا و کانادا به طور میانگین در بازه 75 تا 150 دلار قرار دارد.

  • پاسخ: شما می توانید از دفاتر پذیرش دانشگاه مقصد پرسیده و یا از طریق سایت bigfuture.collegeboard.org  دانشگاه هایی که امکان ویو کردن اپلیکیشن فی را می دهند مشاهده کنید.
  • پاسخ: کارشناسان مجموعه همیارپروژه نوین در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت اپلیکیشن فی را انجام خواهند داد این زمان می تواند بین 1 تا حداکثر 24 ساعت متغیر باشد. در صورتی که ددلاین پرداخت نزدیک باشد فقط کافیست با کارشناس هماهنگ شود تا در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت انجام شود.

پاسخ: بله شما می توانید به طور همزمان چند اپلیکیشن فی را به مجموعه همیارپروژه نوین سفارش دهید و معادل ریالی همه را به صورت یکجا پرداخت کنید.

پاسخ: لینک ورود به اپلیکیشن فی و نام کاربری و رمز ورود اطلاعات مورد نیاز مجموعه همیارپروژه نوین جهت پرداخت اپلیکیشن فی می باشد. تمام اطلاعات در اشتراکی برای شما تشکیل میشود از شما گرفته میشود و شما فقط نیاز است فرم درخواست را ثبت نمایید.

پاسخ: مجموعه همیارپروژه نوین قادر به پرداخت اپلیکیشن فی تمامی دانشگاه ها از سراسر دنیا می باشد.

پاسخ: خیر. معمولا هزینه ی پرداختی اپلیکیشن فی و بررسی مدارک توسط دانشگاه فارغ از نتیجه پذیرش شما قابل استرداد Refundable نیست و به دانشجو بازگردانده نمی شود.

راهنمای پرداخت هزینه پذیرش

آن دسته از متقاضیانی که موفق به اخذ پذیرش تحصیلی (Admission) از دانشگاه های خارجی مورد نظر خود می شوند، برای رزرو و نگه داشتن آن دانشگاه، می‌بایست هزینه‌ای را تحت عنوان Admission Fee یا Deposit Fee به دانشگاه مذکور بپردازند تا آن دانشگاه از قطعی بودن تصمیم شما درباره پذیرشی که برای شما صادر کرده اند مطمئن شوند. بر این اساس دانشگاه‌های و موسسات آموزش عالی پس از پرداخت هزینه پذیرش توسط دانشجو، اقدام به ارسال نامه پذیرش رسمی و اپلای (به عنوان نمونه در آمریکا I-20 نامیده می شود) می کنند.

در این صورت پس از پرداخت هزینه پذیرش، اطلاعات لازم برای انجام امورات مربوط به روادید و ویزا به متقاضی داده می شود. البته به این نکته توجه کنید که معمولا هزینه پذیرش قابل برگشت (Refundable) است و پس از ثبت نام حضوری متقاضی در دانشگاه، کل مبلغی که پرداخت شده به وی عودت داده می شود. البته برای برخی از دانشگاه‌ها این مبلغ قابل برگشت پذیر نیست که از قبل این موضوع اطلاع رسانی می‌شود.

سیستم پرداخت هزینه پذیرش بدین منظور طراحی شده تا دانشگاه‌ها در زمان پذیرش دانشجویان، متضرر نشوند. زیرا دانشجویان به دلایل مختلف از جمله نگرانی اخذ ویزا، انتظار برای پاسخ اساتید و پذیرش از سایر دانشگاه‌ها به صورت همزمان، پذیرش از چندین دانشگاه را برای خود حفظ کنند تا بتواند در زمان مناسب در بین این گزینه ها تصمیم‌گیری نمایند. این حالت برای دانشجو گزینه بسیار مناسبی است زیرا همواره انتخاب دومی را برای تحصیل خواهد داشت. اما در مقابل دانشگاه‌ها از نظر مالی و غیره دچار آسیب می‌شوند.

از این رو برای پیش گیری از این مسائل، دانشگاه‌ها مبلغی را تحت عنوان Deposit Fee یا Admission Fee به عنوان بیعانه (Down Payment) از دانشجویان دریافت می‌کنند. این مبلغ در زمان ثبت نام و یا در ترم بعد برگشت پذیر (Refundable) خواهد بود. البته این امر با توجه به سیاست‌های دانشگاه‌ها متغییر است و در برخی دانشگاه‌ها هزینه به دانشجو بازگشت داده نشود.

به عنوان نمونه در دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا ابتدا هزینه پذیرش از دانشجو اخذ می شود و سپس نامه پذیرش رسمی با عنوان I20 برای متقاضی فرستاده می شود که وی بعد از آن بتواند فعالیت های مرتبط با دریافت ویزای اقامتش را تکمیل کند.

لندینگ فی کانادا | اپلیکیشن فی اسکیل ورکر کانادا | پرداخت هزینه اپلیکیشن فی ویزای کانادا

توسط
تومان