پرداخت اپلیکیشن فی اسکیل ورکر کانادا (Application Fee)

اپلیکیشن فی اسکیل ورکر کانادا
5/5 - (1 امتیاز)

عناوین مقاله:

مراحل پرداخت اپلیکیشن فی در همیارپروژه

  • پر کردن فرم اطلاعت که در زیر مشاهده میکنید.
  • تماس کارشناس با شما و دادن اطلاعات لحظه ای ارز + ارسال فاکتور
  • پرداخت هزینه ریالی از طریق درگاه پرداخت آنلاین در همیارپروژه
  • انجام واریزی و ارسال مدارک واریزی برای دانشجو (زمان واریز کمتر از ۶ ساعت)

فرم درخواست پرداخت اپلیکیشن فی برنامه اسکیل ورکر کانادا

راهنمای پرداخت اپلیکیشن فی (Application Fee) برنامه اسکیل ورکر کانادا

اپلیکیشن فی اسکیل ورکر کانادا | برنامه اکسپرس انتری (Express Entry) یکی از برنامه‌های مهاجرت کانادا می باشد که از طریق روش های گوناگون اقدام به جذب مهاجر می کند. یکی از این روش ها از طریق مهارت کاری یا پذیرش و اپلای نیروی کار حرفه‌ای (Skilled worker) می باشد. برنامه اکسپرس انتری یک برنامه مهاجرتی برای جذب نیروی کار متخصص است که بر حسب مقصد مهاجرتی شما به استان های کانادا به دو بخش تقسیم می شود که هر یک را در ادامه به تفصیل ذکر می کنیم.
  1. برنامه مهاجرتی نیروی حرفه ای برای استان کبک (Quebec Skilled Worker)
  2. برنامه مهاجرتی نیروی حرفه ای دیگر استان های کانادا (Federal Skilled Worker)

پرداخت هزینه های برنامه اسکیل ورکر کانادا

در حیطه هزینه ی اپلیکیشن فی این برنامه در کانادا بایستی به این نکته توجه کنید که متقاضیانی که کبک مقصد انها می باشد، هزینه ی کبک شامل دو قسمت است، که قسمت اول آن شامل هزینه اختصاصی برای مهاجرت به استان کبک و قسمت دوم آن بعد از رسیدن پرونده به بخش فدرال است. از این رو متقاضیانی که کبک مقصد مهاجرتی آنها است باید یک مرحله ی پرداخت بیشتری را انجام دهند. این هزینه ها به صورت مجزا برای برنامه های فدرال و کبک در ادامه بیان شده است :

  1. هزینه مهاجرت از طریق برنامه اسکیل ورکر فدرال (Federal Skilled Worker)

    این برنامه اکسپرس انتری برای مهاجرت به تمامی استان های کانادا به جز استان کبک می باشد. مبلغ اپلیکیشن فی در این برنامه ۵۵۰ دلار کانادا برای افراد اصلی و ۵۵۰ دلار برای همسر وی جهت بازگشایی پرونده و فراهم شدن فرآیند کار در بخش فدرال است. همچنین این هزینه برای همراهان این افراد که کمتر از ۲۲ سال  سن دارند، مقداری برابر با ۱۵۰ دلار کانادا می باشد. علاوه بر این، هزینه های دیگری مانند هزینه ی لندینگ فی به مبلغ ۵۰۰ دلار و هزینه هایی از قبیل تست زبان، ارزیابی مدارک تحصیلی و ترجمه مدارک و … نیز وجود دارد.

  2. هزینه مهاجرت از طریق برنامه اسکیل ورکر کبک (Quebec Skilled Worker)

    همانطور که گفته شد هزینه این برنامه برای استان کبک متفاوت از استان های دیگر کاناداست. از این رو متقاضیان استان کبک، قبل از رسیدن پرونده به مرحله فدرال بایستی پرداخت اپلیکیشن فی را به منظور شروع روند مهاجرت انجام دهد. مبلغ این هزینه برای متقاضی ۷۶۵ دلار کانادا و برای هر یک از همراهان متقاضی ۱۶۴ دلار کانادا است. علاوه براین هزینه های دیگری مانند هزینه ی لندینگ فی به مبلغ ۵۰۰ دلار و هزینه هایی از قبیل تست زبان، ارزیابی مدارک تحصیلی،ترجمه مدارک و … نیز وجود دارد.

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون GRE General | پرداخت SEVIS Fee | پرداخت هزینه سفارت آمریکا

بطور خلاصه هزینه های اسکیل ورکر کانادا به صورت زیر هستند:

مهاجرت از طریق برنامه اسکیل ورکر فدرال (Federal Skilled Worker)

  • اپلیکیشن فی متقاضی اصلی، ۵۵۰ دلار کانادا
  • اپلیکیشن فی همسر متقاضی اصلی،۵۵۰ دلار کانادا
  • اپلیکیشن فی همراه زیر ۲۲ متقاضی اصلی، ‌۱۵۰ دلار کانادا
  •  لندینگ فی به مبلغ ۵۵۰ دلار کانادا

مهاجرت از طریق برنامه اسکیل ورکر کبک (Quebec Skilled Worker)

لازم به ذکر است متقاضیان مهاجرت تحصیلی از طریق استان کبک یک مرحله اضافی نسبت به متقاضیان فدرال برای بررسی مدارکشان توسط دولت استانی کبک در پیش دارند. بنابراین یک اپلیکشن بیشتر برای دولت کبک باید بپردازند. این هزینه ها به شرح زیر است:

  • اپلیکیشن فی متقاضی اصلی برای استان کبک، ۷۶۵ دلار کانادا
  • اپلیکیشن فی همسر متقاضی اصلی برای استان کبک، ۱۶۴ دلار کانادا
  • لندینگ فی به مبلغ ۵۰۰ دلار کانادا

روش پرداخت هزینه اپلیکیشن فی

هزینه اپلیکیشن فی در برنامه فدرال کانادا را می توانید از طریق مسترکارت یا ویزا کارت پرداخت نمایید. روش پرداخت بدین گونه است که در ابتدا شما بایستی فرم مربوط به پرداخت را تکمیل نمایید و سپس اطلاعات کارت اعتباری را در آن وارد کرده و پس از پرینت یک نسخه از این سند و امضای آن، این سند را به همراه دیگر مدارک ارسال نمایید.

توسط
تومان