پرداخت دیپازیت فی دانشگاه

پرداخت دیپازیت فی دانشگاه
5/5 - (2 امتیاز)

عناوین مقاله:

مراحل پرداخت دیپازیت فی در همیارپروژه

1. تکمیل فرم توسط شما

2. تشکیل گروه توسط مجموعه همیارپروژه نوین در کوتاه ترین زمان ممکن

3. گرفتن قیمت ارز مورد نظر

4. بررسی اطلاعات حساب مقصد جهت پرداخت

5. پرداخت امن در کمترین زمان ممکن توسط مجموعه همیارپروژه نوین ( برای پرداخت لطفا ددلاین و نوع پرداخت را در نظر داشته و به کارشناسان مجموعه اطلاع دهید.)

فرم درخواست پرداخت دیپازیت فی دانشگاه

پرداخت دیپازیت فی دانشگاه با حداقل کارمزد

پرداخت دیپازیت فی دانشگاه | یکی از مهمترین مسائل در مدیریت درخواست های پذیرش توسط دانشگاه ها، مدیریت درخواست هایی است که به طور همزمان برای چندین دانشگاه ارسال می شود. دانشجویان در مسیر اپلای برای بالاتر بردن شانس پذیرش خود در دانشگاه اقدام به ارسال درخواست برای چندین دانشگاه می کنند و با دانشگاه های مختلف به طور همزمان مکاتبه دارند. در نهایت با اخذ پذیرش در یک دانشگاه، دانشگاه های دیگر را با وجود تمامی مراحل طی شده کنسل می کنند.

این روند برای دانشگاه ها از نظر مالی و غیر مالی زیان هایی را به دنبال دارد. به همین سبب دانشگاه های مختلف برای اطمینان از قصد متقاضی برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر درخواست پرداخت ودیعه ای تحت عنوان Deposit Fee و یا Admission Fee دارند. دانشجویان پذیرفته شده برای حفظ جایگاه خود در کلاس ورودی دانشگاه مبلغی را برای ثبت نام واریز می کنند. به عبارت دیگر پرداخت نسبتی از شهریه دانشگاه در زمانی که درخواست پذیرش شما تایید شد دیپازیت فی گفته می شود.

برای برخی از دوره های رقابتی یا سهمیه ای، پرداخت دیپازیت فی جایگاه شما را در دوره تضمین می کند. دیپازیت فی دانشگاه معمولاً شامل پرداخت شهریه برای 1 ترم است که به نوعی مانند یک ودیعه یا بیعانه می باشد که در صورت موفقیت دانشجو در پذیرش و تحصیل در همان موقعیت معمولا بعد از ترم اول در دانشگاه، به دانشجو برگشت داده می شود. بنابراین مبالغ و هزینه های دیپازیت فی، برگشت پذیر (Refundable) هستند.

دانشجویان می‌توانند در صورت داشتن مشکلات مالی، درخواست تعویق یا معافیت از پرداخت دیپازیت فی دانشگاه کنند. به عنوان مثال در صورتی که از طرف حامی مالی، بورسیه و فاند دریافت خواهید کرد می توانید درخواست تعویق یا معافیت خود را برای دانشگاه مربوطه از طریق ایمیل ارسال کنید.

در صورت عدم موفقیت در پذیرش و تحصیل در موقعیت مورد نظر مبلغ دیپازیت فی دانشگاه به طور کامل قابل بازپرداخت نیست مگر اینکه درخواست ویزای شما رد شده باشد یا شرایط خاصی وجود داشته باشد. اگر قبل از شروع دوره از دوره انصراف دهید، ممکن است واجد شرایط دریافت بازپرداخت کامل با هزینه های اداری کمتر باشید.

اگر نتوانستید شرایط لازم برای پذیرش خود را برآورده کنید، از جمله هر گونه الزامات زبان انگلیسی، و مدارک تایید کننده مناسبی را که لازم بود ارائه دهید ولی قادر به ارائه نبودید. اگر برای برآورده کردن شرایط پیشنهاد تلاشی نکردید، بازپرداختی انجام نخواهد شد. لطفا شرایط و ضوابط پرداخت دیپازیت فی دانشگاه مورد نظر خود را با دقت مطالعه کنید.

پیشنهاد مطالعه: پرداخت اپلیکیشن فی

پرداخت ادمیشن فی (Admission Fee) دانشگاه چیست؟

وقتی متقاضی موفق به دریافت پذیرش در برنامه تحصیلی مورد نظر شود از سوی دانشگاه نامه ای برای او صادر می شود با عنوان ادمیشن لتر (Admission Letter) که در میان موسسات آمریکایی با نام فرم I-۲۰ شناخته می شود. در این نامه که به نامه پذیرش دانشگاه نیز معروف است.

در این نامه تمامی الزامات مورد نیاز برای ارائه به دانشگاه ذکر شده است. یکی از مبالغ مورد نیاز برای پرداخت به دانشگاه برای قطعی شدن پذیرش متقاضی پرداخت ادمیشن فی می باشد. در واقع ادمیشن فی همان دیپازیت فی است که پرداخت آن نشان دهنده قصد جدی شما برای تحصیل در موقعیت مورد نظر است.

چه زمانی نیاز به پرداخت دیپازیت فی دانشگاه است؟

اگر دوره شما نیاز به پرداخت دیپازیت فی دانشگاه یا بیعانه دارد، در نامه پذیرش شما قید می شود. در صورت نیاز به پرداخت دیپازیت فی دانشگاه، مهلت های لازم برای پذیرش پیشنهاد شما، مهلت های پرداخت دیپازیت فی دانشگاه و مبلغی که باید پرداخت کنید در نامه پذیرش شما قید خواهد شد. اگر در نامه پذیرش شما قید نشده است که باید مبلغ شهریه ترم اول یا همان دیپازیت فی را پرداخت کنید، قبل از ثبت نام در دوره خود نیازی به پرداخت دیپازیت فی دانشگاه نخواهید داشت.

مبلغ دیپازیت فی دانشگاه بسته به برنامه انتخابی شما متفاوت خواهد بود. در صورت عدم پرداخت سپرده Deposit Fee و یا Admission Fee خود در مهلت اعلام شده، پیشنهاد شما ممکن است پس گرفته شود.

پیشنهاد مطالعه: رزرو وقت مشاوره اپلای

چگونه دیپازیت فی دانشگاه را پرداخت کنم؟

فرآیند پرداخت دیپازیت فی دانشگاه شما بسته به موسسه و دانشگاه های مختلف، متفاوت است. در اکثر کالج ها و دانشگاه ها، دانشجویان پذیرفته شده باید فرم ثبت نام را به صورت آنلاین پر کنند و سپرده خود را به صورت الکترونیکی ارسال کنند. دانشجویان همچنین می توانند نسخه چاپی فرم را همراه با چک یا حواله ارسال کنند. برخی از مدارس حتی سیستم های پرداخت آنلاین مانند پی پال را می پذیرند. قبل از اقدام به پرداخت، مطمئن شوید که نحوه پرداخت دیپازیت فی دانشگاه را می دانید.

برای پرداخت دیپازیت فی دانشگاه یا هزینه ادمیشن فی دانشگاه با کمترین ریسک و با حداقل کارمزد می توانید از طریق بخش پرداخت دانشگاه خارجی مجموعه همیارپروژه نوین اقدام کنید. تا در کوتاه ترین زمان ممکن و از طریق درگاه های امن بانکی هزینه دیپازیت فی شما پرداخت شود.

بازپرداخت دیپازیت فی دانشگاه در چه شرایطی امکان پذیر است؟

شرایط باز پرداخت دیپازیت فی دانشگاه در صورت عدم شرکت در دوره به هر دلیلی در دانشگاه های مختلف متفاوت است اما به طور مثال بسیاری از دانشگاه ها در صورت انصراف شما به دلایل زیر هزینه دیپازیت فی را بازگشت خواهند داد.  بنابراین بهتر است قبل از اقدام برای پرداخت دیپازیت فی قوانین دانشگاه را در این رابطه مطالعه کنید.

  • اگر دانشگاه قادر به ارائه برنامه آکادمیک اولیه مورد درخواست، پیشنهاد و پذیرش نیست و شما نمی خواهید در هیچ برنامه جایگزینی شرکت کنید.
  • اگر ویزای تحصیلی انگلستان یا درخواست گواهینامه ATAS شما رد یا ریجکت شود، در صورتی که دلیل ریجکتی درخواست ویزای تقلبی، بودجه ناکافی، ارائه مدارک نادرست نباشد هزینه دیپازیت فی قابل استرداد خواهد بود.
  • درخواست بازپرداخت اگر در نتیجه شرایط استثنایی، مانند بیماری جدی یا سوگ، درخواست بازپرداخت برای واریز شهریه کنید، تصمیم گیری توسط مدارس یا کالج ها به صورت موردی اتخاذ می شود.

 

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. وبسایت همیارپروژه نوین از سال 93 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت با شناسه ملی: 14011821805
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های هلند از طریق همیارپروژه در تلگرام: ورود

پاسخ: اپلیکیشن فی یا Application Fee هزینه‌ای است که شما به دانشگاه خارجی در ازای بررسی پرونده و مدارک درخواست پذیرشتان می پردازید.

پاسخ: در صورتی که بصورت فورس میخواهید پرداخت انجام گیرد بصورت مستقیم به پشتیبان مجموعه همیارپروژه از طریق لینک زیر پیام داده و وضعیت را بررسی کنید:

  • راه ارتباطی با پشتیبان در تلگرام: ورود

جواب: هزینه اپلیکیشن فی برای دانشگاه، برنامه و رشته های مختلف متفاوت است اما به طور میانگین در اروپا، آمریکا و کانادا به طور میانگین در بازه 75 تا 150 دلار قرار دارد.

  • پاسخ: شما می توانید از دفاتر پذیرش دانشگاه مقصد پرسیده و یا از طریق سایت bigfuture.collegeboard.org  دانشگاه هایی که امکان ویو کردن اپلیکیشن فی را می دهند مشاهده کنید.
  • پاسخ: کارشناسان مجموعه همیارپروژه نوین در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت اپلیکیشن فی را انجام خواهند داد این زمان می تواند بین 1 تا حداکثر 24 ساعت متغیر باشد. در صورتی که ددلاین پرداخت نزدیک باشد فقط کافیست با کارشناس هماهنگ شود تا در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت انجام شود.

پاسخ: بله شما می توانید به طور همزمان چند اپلیکیشن فی را به مجموعه همیارپروژه نوین سفارش دهید و معادل ریالی همه را به صورت یکجا پرداخت کنید.

پاسخ: لینک ورود به اپلیکیشن فی و نام کاربری و رمز ورود اطلاعات مورد نیاز مجموعه همیارپروژه نوین جهت پرداخت اپلیکیشن فی می باشد. تمام اطلاعات در اشتراکی برای شما تشکیل میشود از شما گرفته میشود و شما فقط نیاز است فرم درخواست را ثبت نمایید.

پاسخ: مجموعه همیارپروژه نوین قادر به پرداخت اپلیکیشن فی تمامی دانشگاه ها از سراسر دنیا می باشد.

پاسخ: خیر. معمولا هزینه ی پرداختی اپلیکیشن فی و بررسی مدارک توسط دانشگاه فارغ از نتیجه پذیرش شما قابل استرداد Refundable نیست و به دانشجو بازگردانده نمی شود.

توسط
تومان