پرداخت هزینه چاپ مقاله – پرداخت هزینه پذیرش مقاله

پرداخت هزینه چاپ مقاله

عناوین مقاله:

مراحل پرداخت هزینه پذیرش مقاله در مجله های بین المللی در همیارپروژه

1. تکمیل فرم توسط شما

2. تشکیل گروه توسط مجموعه همیارپروژه نوین در کوتاه ترین زمان ممکن

3. گرفتن قیمت ارز مورد نظر

4. بررسی اطلاعات حساب مقصد جهت پرداخت

5. پرداخت امن در کمترین زمان ممکن توسط مجموعه همیارپروژه نوین ( برای پرداخت لطفا ددلاین و نوع پرداخت را در نظر داشته و به کارشناسان مجموعه اطلاع دهید.)

فرم درخواست پرداخت هزینه پذیرش مقاله در مجله های بین المللی

سوالات متداول در پروسه پرداخت با همیارپروژه نوین

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. وبسایت همیارپروژه نوین از سال 93 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت با شناسه ملی: 14011821805
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های هلند از طریق همیارپروژه در تلگرام: ورود

پاسخ: در صورتی که بصورت فورس میخواهید پرداخت انجام گیرد بصورت مستقیم به پشتیبان مجموعه همیارپروژه از طریق لینک زیر پیام داده و وضعیت را بررسی کنید:

  • راه ارتباطی با پشتیبان در تلگرام: ورود

راهنمای پرداخت هزینه پذیرش مقاله در مجله های بین المللی

بسیاری از فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی در مقاطع تحصیلات تکمیلی منجر به یک مقاله و پرداخت هزینه چاپ مقاله می‌شود. این مقاله‌های آکادمیک برای ارائه و چاپ در مجلات علمی پژوهشی خارجی تهیه می‌شود. از طرفی بسیاری از مجله‌های خارجی پس از دریافت چکیده‌ی یک مقاله، به بررسی آن می‌پردازند و نظر نهایی را پذیرش مقاله یا رد مقاله را به نویسنده یا نویسندگان مقاله اعلام می‌کنند. علاوه بر این بر بسیاری از دانش آموختگانی که تمایل به اقدام برای مطلاعات بعدی خود به صورت دوره‌های فنی و عملی دارند، به فرایند پذیرش و اپلای آنها کمک شایانی مینماید.

در ادامه بعد از پذیرفته شدن یک مقاله برای چاپ در یک مجله خارجی، معمولاً موسسه های مربوطه همانند ارائه مقاله ها در کنفرانس های خارجی، هزینه ای را تحت عنوان هزینه چاپ مقاله یعنی Publication Fee دریافت می کنند. مقدار هزینه چاپ مقاله متغییر است و می تواند در حدود ۳۰ تا ۵۰۰ دلار یا حتی بیشتر، باشد. از جمله وب سایت های رایج مجلات که بسیاری از متقاضیان با ان سرو کار دارند عبارتند از:

پرداخت هزینه چاپ مقاله

شما به راحتی می توانید هزینه چاپ مقالات در مجلات بین المللی را از طریق همیار پروژه پرداخت نمایید. بطور کلی برای پرداخت هزینه چاپ مقاله در مجلات خارجی، بسته به روش پرداخت، از یکی از روش های زیر می توانید ثبت سفارش نمایید:

  • پرداخت هزینه چاپ یا پذیرش مقاله از طریق ویزا کارت یا مستر کارت (Visa Card/Master Card):

اگر برای پرداخت هزینه پذیرش مقاله  Publication Fee یا Acceptance Fee در ژورنال مورد نظر از شما نوع کارت Visa/Master، شماره کارت (Card Number) و تاریخ انقضای کارت (Expiration Date) خواسته شود، بدین معناست که پرداخت با ویزا کارت یا مستر کارت امکان‌پذیر است. بنابراین برای پرداخت هزینه پذیرش یا چاپ مقاله با ویزا کارت یا مستر کارت، از طریق صفحه پرداخت با ویزا کارت یا مستر کارت اقدام به ثبت سفارش نمایید.

  • ثبت اطلاعات در فرم زیر و پرداخت مستقیم

پیشنهاد مطالعه: مهاجرت به کانادا

 

توسط
تومان