نگارش تراول پلن برای اخذ ویزا

نگارش تراول پلن

عناوین مقاله:

مراحل نگارش تراول پلن در همیارپروژه

1- ثبت سفارش اولیه با پر کردن فرم زیر (بدون پرداخت هزینه سفارشی ثبت خواهد شد)

2- هماهنگی کارشناس با کاربر و ایجاد اشتراک و گروه کارشناسان

3- پرداخت هزینه + دریافت اطلاعات مورد نیاز و مشاوره اولیه مورد نیاز

4- طراحی و نگارش -> تحویل (بر اساس انتخاب پکیج)

5- در صورت نیاز دانشجو، ویرایش بر اساس قوانین و مقررات وب سایت همیارپروژه (ویرایش نمیتواند بیشتر از روزهای مشخص شده بعد از تحویل اولیه باشد)

6- تحویل نهایی

فرم ثبت سفارش نگارش تراول پلن

سوالات متداول در پروسه نگارش تراول پلن

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. وبسایت همیارپروژه نوین از سال 93 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت با شناسه ملی: 14011821805
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های هلند از طریق همیارپروژه در تلگرام: ورود

پاسخ: نمونه کتابچه های آماده شده مجموعه همیارپروژه را میتوانید در لینک های زیر مشاهده کنید.

  • کتابچه انگیزه نامه: ورود
  • کتابچه رزومه تحصیلی: ورود
  • کتابچه استادی پلن: ورود
  • کتابچه کاورلتر: ورود

پاسخ: در صورتی که بصورت فورس میخواهید نگارش انجام گیرد بصورت مستقیم به پشتیبان مجموعه همیارپروژه از طریق لینک زیر پیام داده و وضعیت را بررسی کنید:

  • راه ارتباطی با پشتیبان در تلگرام: ورود

جواب: شما در کل پروسه نگارش نامه با کارشناس در ارتباط خواهید بود. ضمنا شما حتی میتوانید قبل از استارت پروژه گروهتان را تشکیل دهید و سوالی اگر داشتید از کارشناس بپرسید تا خیالتان آسوده گردد.

  • پاسخ: شما کاملا با کارشناس در ارتباط خواهید بود و متن پیام با هماهنگی شما و شرایط مورد نظرتان نگارش میگردد. شما در این مسیر متوجه خواهید شد که امکان کپی بودن وجود نخواهد داشت.

تراول پلن چیست؟

برنامه ریزی دقیق سفر بخش مهمی از هر سفر داخلی بزرگ یا سفر بین المللی است. بنابراین یکی از بخش های مهم درخواست ویزا به اتحادیه اروپا و یا هر کشور دیگری نیز تراول پلن (travel plan) است، نگارش تراول پلن نیاز به اطلاعات مهمی در زمینه سفر شما دارد،اگر در زمینه نگارش تراول پلن مطمئن نیستید از کجا شروع کنید ادامه ی مقاله را مطالعه کنید. دو بخش عمده در برنامه سفر یا تراول پلن برای اهداف ویزا وجود دارد: مدارک رزرو پرواز و رزرو هتل.

در مرحله ی اول و رزرو بلیط پرواز و برای جلوگیری از پرداخت کامل کرایه بلیط، یک پرواز رزرو کنید. بیشتر درخواست‌های ویزا از شما می‌خواهند که مدرکی مبنی بر رزرو برای ورود و خروج از مقصد خود ارائه دهید، اما این بدان معنا نیست که شما باید قیمت بلیط کامل را بپردازید. بسیاری از خطوط هوایی رزرو پرواز را با کسری از قیمت بلیط کامل ارائه می دهند، بنابراین وب سایت آنها را بررسی کنید تا ببینید آیا آنها این خدمات را ارائه می دهند.

رزرو پرواز را گاهی بلیط ساختگی نیز می نامند که برای تعدادی از درخواست های ویزا از جمله ویزای شنگن قابل قبول است. این رزروها به طور رسمی با یک شرکت هواپیمایی رزرو می شوند، بنابراین شرکت هواپیمایی سابقه تراکنش شما را خواهد داشت. (بلیط‌های ساختگی جعلی) غیرقانونی هستند، بنابراین هنگام رزرو مراقب باشید. بررسی مشروعیت بلیت ساختگی برای مقامات آسان است و اگر گرفتار شوید، درخواست شما رد خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه: خرید بلیط پروازهای خارجی

مرحله دوم و دریافت اطلاعات اقامتگاه برای این منظور، یک رزرو هتل قابل استرداد خریداری کنید. یافتن هتل‌ها یا خوابگاه‌هایی با خط‌مشی‌هایی که به شما امکان می‌دهد رزرو را با بازپرداخت کامل لغو کنید، بسیار معمول است، بنابراین رزرو اتاق در یکی از این مکان‌ها در صورت رد ویزا نیز ضرر مالی به همراه نخواهد داشت. اگر به جای اقامت در هتل با دوستان یا خانواده خود اقامت دارید، باید این اطلاعات را در برنامه سفر خود قرار دهید.

پیشنهاد مطالعه: رزرو هتل خارجی

مرحله ی سوم و یک برنامه روزانه با فعالیت های برنامه ریزی شده ایجاد کنید. اگرچه مهم‌ترین بخش‌های برنامه سفر شما اطلاعات سفر و اقامت است، اما یادداشت‌هایی درباره کارهایی که در طول اقامت خود قصد انجام آن را دارید می‌تواند بخش مفیدی از درخواست شما باشد.

کاربردهای تراول پلن چیست؟

برای مهاجرت، تراول پلن به عنوان برنامه سفر معمولا به دو صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد:

1- نگارش تراول پلن برای اثبات قصد بازگشت: در بعضی کشورها، برای درخواست ویزای مهاجرتی یا توریستی، نیاز است که شخص به طور مستقل از هدف سفر، قصد بازگشت خود را نشان دهد. در این حالت، تراول پلن (travel plan) به عنوان برنامه سفر به همراه بلیط رفت و برگشت خریداری شده، صلاحیت شخص برای بازگشت به کشور خود را اثبات می‌کند.

2- نگارش تراول پلن برای ارائه به سفارت: در بعضی کشورها، برای درخواست ویزای مهاجرتی یا توریستی، نیاز است که شخص یک تراول پلن دقیق و جزئیاتی از سفر خود را به سفارت مربوطه ارائه دهد. این تراول پلن باید شامل جزئیاتی از جمله تاریخ حرکت، مقصد، اقامت، بودجه و فعالیت‌هایی که در سفر قرار است انجام شود باشد. این برنامه به عنوان یک نمونه از برنامه سفر به سفارت ارائه می‌شود تا صلاحیت شخص برای دریافت ویزای موردنظر را نشان دهد.

برای برخی از سفارتخانه ها، این سند اجباری است در حالی که برخی دیگر آن را اختیاری می دانند و فقط بلیط سفر و رزرو هتل را درخواست می کنند. با این حال، توصیه می کنیم حتی اگر سفارت که در آن برای دریافت ویزای خود درخواست می کنید این مدرک را نخواست، آن را ارسال کنید. ارسال آن مهم است زیرا می تواند زمان پردازش ویزا شما را سرعت بخشد و شانس تایید شما را افزایش دهد.

دلایل اهمیت نگارش تراول پلن (travel plan)؟

ممکن است از خود بپرسید که چرا اینقدر مهم است که افسران سفارت برنامه پرواز و فعالیت های روزانه ای را که در طول سفر برنامه ریزی می کنید بررسی کنند.

از دلایل اهمیت تراول پلن این است که تراول پلن شما به افسر سفارت شواهد محکمی ارائه می دهد که شما همانی هستید که می گویید. به عنوان مثال برنامه سفر ویزای شما شواهد دیگری را ارائه می دهد که نشان می دهد شما توریستی هستید که می خواهید از جاذبه های مهم شهرهای واقع در کشور مورد نظر بازدید کنید.

به یاد داشته باشید که هدف اصلی افسران سفارت اطمینان از اینکه متقاضیان ویزا قصد بازگشت به کشورهای محل اقامت خود را دارند، است. بنابراین، اگر واقعاً یک توریست هستید، به این معنی است که شما قصد اقامت غیرقانونی در کشور مقصد را ندارید. 

از دیگر دلایل اهمیت نگارش تراول پلن این است که به افسران سفارت کمک می کند تا بین تمام اسنادی که ارسال می کنید هماهنگی بیشتری پیدا کنند. آنها برنامه سفر شما را بررسی می کنند تا ببینند آیا تاریخ های پروازی که ذکر کردید با تاریخ های دیگر اسناد شما مطابقت دارد (به عنوان مثال، تاریخ های رزرو پرواز، تاریخ های مرخصی نوشته شده در نامه بدون اعتراض (NOC) از طرف کارفرما یا مدرسه شما و غیره).

به یاد داشته باشید که افسران سفارت برای تشخیص هر نوع بی نظمی آموزش دیده اند. بنابراین، شما همچنین می توانید از آنها انتظار داشته باشید که بررسی کنند آیا پول موجود در حساب شما برای تمام فعالیت هایی که در برنامه خود گنجانده اید کافی است یا خیر. لطفاً به یاد داشته باشید که ارائه صورت‌حساب بانکی خود برای 6 ماه گذشته اجباری است، به این معنی که آنها دقیقاً می‌دانند که چقدر پول می‌توانید در کشور مقصد خرج کنید.

مقالات مرتبط:اعتراض به ریجکتی ویزا

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان