رزرو هتل خارجی | اجاره خانه در خارج از کشور

رزرو هتل خارجی
5/5 - (1 امتیاز)

عناوین مقاله:

مراحل رزرو هتل خارجی در همیارپروژه

1. تکمیل فرم توسط شما

2. تشکیل گروه توسط مجموعه همیارپروژه نوین در کوتاه ترین زمان ممکن

3. گرفتن قیمت ارز مورد نظر

4. بررسی اطلاعات حساب مقصد جهت پرداخت

5. پرداخت امن در کمترین زمان ممکن توسط مجموعه همیارپروژه نوین ( برای پرداخت لطفا ددلاین و نوع پرداخت را در نظر داشته و به کارشناسان مجموعه اطلاع دهید.)

فرم درخواست پرداخت جهت رزرو هتل خارجی

سوالات متداول در رزرو هتل خارجی

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. وبسایت همیارپروژه نوین از سال 93 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت با شناسه ملی: 14011821805
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های هلند از طریق همیارپروژه در تلگرام: ورود

پاسخ: در صورتی که بصورت فورس میخواهید پرداخت انجام گیرد بصورت مستقیم به پشتیبان مجموعه همیارپروژه از طریق لینک زیر پیام داده و وضعیت را بررسی کنید:

  • راه ارتباطی با پشتیبان در تلگرام: ورود
رزرو هتل خارجی

راهنمای رزرو هتل خارجی

رزرو هتل خارجی | مسافرت به مناطق مختلف جهان و بازدید از مراکز و جاذبه های توریستی کشورهای مختلف همواره طرفدارران خاص خود را دارد و همواره رو به افزایش است. اگر قصد سفر به خارج از ایران را دارید و می خواهید به یکی از کشورهای جهان مسافرت کنید، حتماً محل اقامت شما در کشور  مورد نظر یکی از مهم‌ترین مسئله برای شما خواهد بود. یکی از ضروریات سفر، انتخاب و رزرو محل اقامت است. شما می توانید از طریق وب سایت های رزرو هتل و یا وب سایت های خود هتل ها، محل اقامت مورد نظر خود را رزرو نمایید.

☑️ پیشنهاد مطالعه: مشاوره رایگان تحصیل در استرالیا

البته این امکان برای ایرانیان نیز مهیا است و شما می توانید بصورت اینترنتی و آنلاینو یا حتی آفلاین از طریق خدامت همیاز پروژه بسیاری از هتل های خارجی مورد خود را رزو نمایید. اما از انجایی که رزرو هتل های خارجی نیاز به پرداخت ارزی دارد، اما پرداخت و رزو آنها برای ما ایرانی ها به علت عدم دسترسی و پرداخت همواره با مشکلاتی همراه است. البته این امر در وبسایت ما قابل انجام است و شما می توانید با استفاده از خدمات رزرو هتل همیارپروژه، هتل و محل اقامت مورد نظر خود را رزرو نمائید. به طور کلی رزرو هتل به دو صورت انجام می پذیرد که این دو حالت به صورت زیر می باشد:

پرداخت و رزرو هتل از روش بعداً پرداخت کنید ( Pay Later )

در این روش وبسایت هتل مربوطه از شما بابت رزرو هتل وجهی دریافت نمی کند و شما فقط با وارد کردن اطلاعات ویزا یا مستر کارت خود، می توانید پذیرش خود را انجام دهید. این روش غالبا توسط سایت های واسطه ی رزرو هتل مانند‌‌ Booking.com و Hotels.com قابل انجام است.

شما پس از انجام روز و پذیرش کردن، این قبیل سایت های واسطه، اطلاعات کارت  عتباری شما نظیر شماره کارت، تاریخ انقضا،CVV2 و … را در اختیار هتل قرار می دهد و هتل در هر زمانی می تواند جهت تایید اطلاعات کارت، مبلغ ناچیزی را از کارت شما کسر کند و دوباره آن را به کارت بازگرداند. پس از تحویل اتاق و توسط شما، مبلغ کامل هزینه هتل یا با اجازه شما از کارت کسر می شود. از کاربردها و مزیت‌های رزرو کردن هتل از این روش برای افرادی است که جهت مصاحبه سفارت نیازمند یک تاییدیه برای رزرو هتل به عنوان یکی از مدارک اخذ ویزا هستند.

توجه : در برخی موارد دیده شده که علی رغم  رزرو به صورت Pay Later هتل مربوطه تلاش کرده تا به منظور اطمینان از آمدن مسافر، هزینه کامل یا هزینه شب اول را از کارت را قبل از عزیمت وی کسر کند. در این صورت امکان لغو شدن رزرویشن است.

پرداخت و رزرو هتل از روش حالا پرداخت کنید (Pay Now)

در این روش رزرو هتل، کل هزینه در هنگام رزرو از طریق کارت اعتباری کسر می شود و رزرو شما به صورت قطعی در همان زمان انجام می شود. ذکر این نکته ضروری است که در سرتاسر دنیا، هتل ها با اجازه مسافرین در دوره اقامت شان، به دلایلی از قبیل افزایش روزهای اقامت مسافر، استفاده از اقلام مصرفی موجود در اتاق و یا ارائه سرویس های دیگر، از مستر  یا ویزا کارتی که هتل با آن رزرو شده است، مبالغ بیشتری را کسر می کنند.  بنابراین در این روش  شما بایستی خود شخصا اقدام به خرید ویزا کارت نمایید و با کارت خود رزرو هتل را به صورت آنلاین انجام دهید. معمولاً وب سایت های هتل‌ها و همچنین وب سایت های واسطه برای این روش مناسب هستند.

راهنمای نگارش انگیزه نامه | پرداخت هزینه ویزای استرالیا | مهاجرت به کانادا

وبسایت های واسطه برای رزرو هتل

برای رزرو هتل خارجی می‌توانید به وب سایت ها خود هتل‌ها و یا به وبسایت‌های واسطه‌ای مانند Expedia.com و booking.com و Hotels.com و agoda.com برای رزرو هتل مراجعه کنید. این وب سایت ها از لحاظ اطلاعات بسیار جامع هستند و کمتر هتلی در جهان است که آن را در این وب سایت ها نتوانید بیابید.

۱- وبسایت Booking

با استفاده از سایت Booking.com به راحتی می توانید هتل مورد نظر خود را رزرو کنید. با ورود به سایت بوکینگ، فیلترهای بسیاری را مشاهده خواهید کرد که با استفاده از آنها می توانید به آسانی و فقط با داشتن نام هتل، بازه قیمتی و … فیلتر مورد نظر خود را اعمال نمایید.

رزرو هتل خارجی

۲- وب سایت Hotels

وبسایت Hotels.com نیز یکی از وبسایت‌های معروف برای رزرو هتل هستند و شما می توانید با ورود به این سایت به سادگی محل اقامت و جزئیات خود و تاریخ‌های اقامت خود را تنظیم نمایید. یکی از ویزگی‌های مثبت این ساین این است که تصاویر مربوط به هتل و اتاق‌ها را از نماهای متفاوت در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید بوسیله این تصاویر محل خود را رزرو نمایید.

رزرو هتل خارجی

۳- وبسایت Expedia

رزرو هتل خارجی | یکی دیگر از وب‌سایت‌های معتبر و معروف برای رزرو هتل وب سایت Expedia.com می باشد. این وبسایت انتخاب بسیاری افراد  می باشد. امکان پرداخت در سایت Expedia به دو صورت  Pay Now  رزرو و پرداخت هزینه به طور کامل و Pay At hotel پولی بابت رزرو اتاق پرداخت نمی کنید بلکه متعهد می شوید هزینه را در هتل به صورت نقدی حساب کنید یا از طریق مسترکارت تسویه حساب کنید ارائه می شود.

رزرو هتل خارجی

۴- سایت Airbnb

وبسایت Airbnb.com امکانات و سرویس های زیادی در اختیار کاربران قرار می دهد. یکی از امکانات این سایت که بسیار جالب  می باشد، ایجاد یک حساب کاربری شخصی میباشد. بدر این حالت فروشنده تصاویر و شرایط ملک خود را در صفحه شخصی خود ثبت می کند و اجاره کنندگان می توانند از طریق فیلترهایی که در دسترس است به راحتی ملک مورد نظر خود را انتخاب کنند.

رزرو هتل خارجی

۵- سایت Agoda

رزرو هتل خارجی | یکی از مزیت های وبسایت  Agoda.com   این است که کمترین نرخ را برای رزرو هتل با شرایط مورد نظر شما ارائه میدهد. از این رو می توانید به سهولت مشخصات مورد نظر را در سایت وارد کنید و از پرداختی ایمن لذت ببرید. از دیگر مزیت های این سایت اینست که اطلاعات کاملی از هتل و شرایط جغرافیایی و فرهنگی محوطه هتل به شما ارائه می دهد.

رزرو هتل خارجی

۶- سایت Orbitz

وبسایت Orbitz سایتی چند منظوره است که تمام نیازهای شما را برای رزرو هتل مطابق با درخواست شما فراهم می کند. شما می توانید با ثبت نام و ساخت یک حساب کاربری از امکانات مختلف سایت Orbitz.com استفاده نمایید با ورود به سایت امکان رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل، رزرو ماشین را خواهید داشت. در حقیقت شما می توانید هزینه پرداخت هتل را از طریق کارت های اعتباری آسان کارت پرداخت کنید.

رزرو هتل خارجی

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون GRE General | پرداخت SEVIS Fee | پرداخت هزینه سفارت آمریکا | هزینه ارزیابی مدرک پرستاری

۷- سایت Travelcocity

رزرو هتل خارجی | وب سایتTravelcocity وبسایتی هم کاره در سفرهای آنلاین است که مسافرین می توانند خدمات رزرو هتل و بسته های تشویقی برای مسافرت هنگام تعطیلات را دریافت کنند. با استفاده از امکاناتی که این سایت در اختیار شما قرار می دهد می توانید بهترین هتل متناسب با شرایط خود را انتخاب کنید. Travelcocity.com علاوه بر رزرو هتل، خدماتی همچون اجاره ماشین و رزرو بلیط هواپیما را نیز ارائه می دهد.

رزرو هتل خارجی

۸- سایت Laterooms

 یکی دیگر از سایت های رزرو هتل آنلاین سایت Laterooms.com است. کافی است با ثبت نام در این سایت و انتخاب مقصد سفر و مدت زمان اقامت بستر لازم را فراهم کنید.

رزرو هتل خارجی

۹- سایت Hostelbookers

در سایت Hostelbookers.com  سالانه ۲ میلیون رزرو ثبت می شود و این نشان از ترافیک بالای این سایت و استقبال مسافران و گردشگران از اقصی نقاط جهان است. نقش این سایت به گونه ای است که مسافران کمتر برای رزرو سفر خود تلفن را برداشته و به آژانس های مسافرتی زنگ می زنند.

رزرو هتل خارجی

توسط
تومان