پرداخت هزینه ویزای استرالیا

پرداخت هزینه ویزای استرالیا

عناوین مقاله:

فرم درخواست پرداخت هزینه ویزای استرالیا

سوالات متداول در پروسه پرداخت هزینه ویزای استرالیا

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. وبسایت همیارپروژه نوین از سال 93 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت با شناسه ملی: 14011821805
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های هلند از طریق همیارپروژه در تلگرام: ورود

پاسخ: در صورتی که بصورت فورس میخواهید پرداخت انجام گیرد بصورت مستقیم به پشتیبان مجموعه همیارپروژه از طریق لینک زیر پیام داده و وضعیت را بررسی کنید:

  • راه ارتباطی با پشتیبان در تلگرام: ورود

راهنمای پرداخت هزینه ویزای استرالیا

پرداخت هزینه ویزای استرالیا را با کمترین کارمزد را  میتوانید در ادامه انجام دهید. برای ورود به هر کشوری از جمله استرالیا داشتن ویزا ضروری است. بستگی به هدف و دلیل شما برای ورود به این کشور تعداد مختلفی از ویزا موجود می باشد. با توجه به اینکه دو هدف تحصیلی و توریستی بیشترین کاربرد را در بین افراد دارد، این دو ویزا مورد استفاده ترین ویزاها برای ایرانی ها می باشد.

☑️ پیشنهاد مطالعه: تحصیل در استرالیا

پرکاربردترین ویزاها برای استرالیا

۱- ویزای تحصیلی

آن دسته از افرادی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های استرالیا را دارند، بایستی برای ویزای تحصیلی اقدام نمایند. این نوع ویزا برای دانشجویانی است که برای ادامه تحصیل در دوره های کارشناسی و بالاتر قصد اقامت در استرالیا را دارند. اطلاعات کامل ویزای تحصیلی در این لینک ذکر شده است و در انتهای آن مزیت ها و تعهدات متقاضی ویزا آورده شده است.

۲- ویزای توریستی  یا Subclass 600

آن دسته از افرادی که قصد دارند تا برای مدت کوتاه به منظور اهدافی مانند دوره های تحصیلی کوتاه مدت، گردش و تفریح، تجارت، دیدار از بستگان و آشنایان به استرالیا سفر کند می توانند برای این ویزا اقدام کنند. اسن ویزا ها شامب اقامت سه ماهه، شش ماهه و ۱۲ ماهه می باشد. در لیست کشورهایی که شامل استفاده از این ویزا  زیر مجموعه۶۰۰ می باشند که نام ایران نیز ذکر شده است. هزینه پایه این نوع ویزا از ۱۳۵ تا ۱۰۰۰ دلار استرالیا متغیر است

نحوه درخواست و پرداخت هزینه ویزای استرالیا

نخستین قدم برای ارسال درخواست ویزای خود، ساخت یک اکانت در پرتال ایمی اکانت (immiaccount) است که پرتال شخصی شما برای مکاتبه با اداره مهاجرت استرالیا و درخواست ویزا است. بعد از ورود به ایمی اکانت، روی عبارت New Application بزنید تا ویزای مورد نظر را انتخاب نماید و اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کنید. بعد از تکمیل اطلاعات بایستی پرداخت را انجام دهید. نحوه پرداخت را می توان با هر یک از گزینه های زیر را انتخاب کرد:

  • Credit Card
  • UnionPay
  • BPAY

پرداخت هزینه ویزای استرالیا

هزینه های صدور ویزای استرالیا یا Subclass 573

هزینه صدور ویزای استرالیا  دائما در حال تغییر است. بنابراین هزینه صدور ویزا همان مقداری است که پروسه لاج کردن در حال انجام باشد. اگر از زمان لاج کردن (lodge – اپلای اپلیکیشن) تا شروع این پروسه قیمت افزایش یابد، هزینه ویزا با قیمت جدید خواهد بود.  برای مشاهده مبالغ دیگر انواع ویزای استرالیا به لینک زیر مراجعه نمایید:

http://www.border.gov.au/Trav/Visa-1/573

توسط
تومان