سفارش ساخت پروفایل لینکدین

5/5 - (6 امتیاز)

عناوین مقاله:

مراحل ساخت پروفایل لینکدین در همیارپروژه

1- ثبت سفارش اولیه با پر کردن فرم زیر (بدون پرداخت هزینه سفارشی ثبت خواهد شد)

2- هماهنگی کارشناس با کاربر و ایجاد اشتراک و گروه کارشناسان

3- پرداخت هزینه + دریافت اطلاعات مورد نیاز و مشاوره اولیه مورد نیاز

4- طراحی و نگارش -> تحویل (زمان: بر اساس زمان انتخابی در فرم ثبت سفارش)

5- در صورت نیاز دانشجو، ویرایش بر اساس قوانین و مقررات وب سایت همیارپروژه (ویرایش نمیتواند بیشتر از روزهای مشخص شده بعد از تحویل اولیه باشد)

6- تحویل نهایی

ثبت سفارش ساخت پروفایل لینکدین

سوالات متداول در پروسه نگارش لینکداین

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. وبسایت همیارپروژه نوین از سال 93 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت با شناسه ملی: 14011821805
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های هلند از طریق همیارپروژه در تلگرام: ورود

پاسخ: نمونه کتابچه های آماده شده مجموعه همیارپروژه را میتوانید در لینک های زیر مشاهده کنید.

  • کتابچه انگیزه نامه: ورود
  • کتابچه رزومه تحصیلی: ورود
  • کتابچه استادی پلن: ورود
  • کتابچه کاورلتر: ورود

پاسخ: در صورتی که بصورت فورس میخواهید نگارش انجام گیرد بصورت مستقیم به پشتیبان مجموعه همیارپروژه از طریق لینک زیر پیام داده و وضعیت را بررسی کنید:

  • راه ارتباطی با پشتیبان در تلگرام: ورود

جواب: شما در کل پروسه نگارش نامه با کارشناس در ارتباط خواهید بود. ضمنا شما حتی میتوانید قبل از استارت پروژه گروهتان را تشکیل دهید و سوالی اگر داشتید از کارشناس بپرسید تا خیالتان آسوده گردد.

  • پاسخ: شما کاملا با کارشناس در ارتباط خواهید بود و متن پیام با هماهنگی شما و شرایط مورد نظرتان نگارش میگردد. شما در این مسیر متوجه خواهید شد که امکان کپی بودن وجود نخواهد داشت.
  • پاسخ: فرقی نمیکنه و فقط کافی درخواست بالا را ارسال کنید. بقیه موارد برای شما انجام خواهد شد.
ساخت پروفایل لینکداین

راهنمایی طراحی و نگارش لینکداین

ساخت پروفایل حرفه ای لینکدین

ساخت پروفایل لینکدین | امروزه ایجاد شبکه و لینک سازی و ارتباط با سایر افراد نسبت به گذشته از اهمیت بیشتری برخوردار است. براساس آمار چیزی در حدود فقط ۱۵درصد از موقعیت ها و مشاغل موجود به صورت آگهی اطلاع رسانی می شود. بنابراین چیزی در حدود ۸۵ درصد از آگهی ها در مورد مشاغل و موقعیت ها از طریق شبکه ها و ارتباط با آنها اطلاع رسانی می شوند.

در این بین یکی از بسترهایی بیشترین جامعه هدف را دارد لینکدین LinkedIn می باشد. زیرا براساس آمارهای منتشر شده لینکداین بیش از ۵۰۰ میلیون عضو در ۲۰۰ کشور دارد و ۹۴ درصد از کارفرمایان از لینکداین برای استخدام کارکنان خود استفاده می کنند.

همچنین همین تعداد و درصد نیز قبل از مصاحبه به پروفایل شبکه های اجتماعی متقاضی مراجعه می کنند. بدون تردید کارفرمایان و اساتید یا فردی که تازه می‌خواهد با شما آشنا شود، قبل از ملاقات‌ و ارتباط با شما ابتدا یک بررسی اجمالی به پروفایل‌ لینکد‌ین شما خواهد کرد. با این تفاسیر، ضرورت دارد که در لینکداین LinkedIn یک پروفایل حرفه ای داشته باشید.

لینکدین چیست؟

لینکدین شبکه‌ای اجتماعی است که روی شبکه ‌سازی حرفه‌ای و ایجاد شغل تمرکز دارد. در این بستر می‌توانید با انتشار و به‌روزرسانی‌ها و تعامل با دیگران برای نمایش رزومه، جستجوی فرصت‌‌های شغلی و تقویت اعتبار حرفه ‌ای خود استفاده کنید. لینکدین نیز همانند فیس‌بوک، اینستاگرام، توییتر و دیگر موارد مشابه، شبکه‌‌ای اجتماعی است و مثل دیگر شبکه‌‌های اجتماعی، متعلق به یک شرکت بزرگ فناوری است.

اما برخلاف اغلب شبکه‌ های اجتماعی، لینکداین یک سایت شبکه ‌سازی حرفه ‌ای است و به این منظور طراحی ‌شده تا به مردم در ساخت ارتباطات تجاری، حرفه ای، شغلی و آکادمیک و به اشتراک ‌گذاری تجربه ‌ها و رزومه‌ هایشان و همچنین پیدا کردن شغل کمک کند.

در لینکدین پروفایل شما تبدیل به یک رزومه می ‌شود که در ترکیب با تجربه‌ های کاری، موفقیت ‌ها، توصیه ‌ها و معرفی شما از طرف همکارانتان تکمیل می‌ شود. پروفایل شما مثل رزومه شماست که همه می ‌توانند در لینکدین آن را بررسی کنند.

ساخت پروفایل لینکدین

ثبت نام آزمون GRE Subject | دانشگاه آکسفورد انگلیس | مکاتبه با اساتید | مهاجرت تحصیلی

طراحی و نگارش لینکداین

با توضیحاتی که در بالا ارائه دادیم متوجه شده اید که لینکداین یک رزومه پویا و نزده است که دائما در حال تغییر است. این بستر در اپلای نیز استفاده حتمی دارد. با استفاده از این بستر هم می توانید پوزیشن و موقعیت های تحصیلی بسیار زیادی را پیدا کنید. همچنین می توانید با استفاده از لینکداین با بسیاری از اساتید ارتباط برقرار کنید که این به نوبه خود یک امتیاز برای پذیرش است.

در پروسه اپلای آن اساتیدی که با آنها مکاتبه کرده اید برای بررسی بیشتر از جنبه های شما حتما به پروفایل لینکداین شما مراجعه می کنند. بنابراین هرگز از ساخت پروفایل لینکدین حرفه ای و استاندارد غافل نشوید.

برای آن دسته از دوستانی که هیچ اگاهی در ساخت یک پروفایل حرفه ای ندارد، مجموعه همیار پروژه نوین می تواند شما را در این امر کمک کند. بنابراین زمانی که شما سفارش برای ساخت پروفایل لینکدین و یا ویرایش حرفه ای پروفایل لینکدین خود را می دهید، پروفایل شما را بر اساس مخاطبان و اهدافی که دارید بصورت استراتژیک تنظیم می کنیم تا بتوانید به پتانسیل واقعی خود برسید.

کارشناسان ما با ساخت پروفایل لینکدین برای شما پروفایلتان را به یک ابزار شغلی قدرتمند تبدیل می کنند که به صورت عالی بتواند مهارتها و تجربیات شما را پوشش دهد و هم شما بتوانید شبکه ارتباطی یا connection های خود را تحت تاثیر قرار دهید.

ساخت پروفایل لینکدین شما چیزی فراتر از رزومه کاری شما است و هنگامی که بصورت هدفمند نوشته شود، پروفایل شما به یک سرمایه باورنکردنی برای توسعه حرفه ای و تجاری شما تبدیل خواهد شد وبه نوعی ویترین شما خواهد بود. پس ویرایش و ساخت پروفایل لینکدین خود را به متخصصین با تجربه بسپارید تا بهترین نتیجه و کارآیی را از این سیستم و فضای اجتماعی دریافت کنید.

پرداخت هزینه پذیرش | اپلیکیشن فی دانشگاه های سوئد | پرداخت هزینه پست UEMS

توسط
تومان