هزینه ارزیابی مدارک پرستاری برای مهاجرت به کانادا توسط NNAS

هزینه ارزیابی مدارک پرستاری
5/5 - (2 امتیاز)

مراحل پرداخت هزینه ارزیابی مدارک پرستاری در همیارپروژه

1. تکمیل فرم توسط شما

2. تشکیل گروه توسط مجموعه همیارپروژه نوین در کوتاه ترین زمان ممکن

3. گرفتن قیمت ارز مورد نظر

4. بررسی اطلاعات حساب مقصد جهت پرداخت

5. پرداخت امن در کمترین زمان ممکن توسط مجموعه همیارپروژه نوین ( برای پرداخت لطفا ددلاین و نوع پرداخت را در نظر داشته و به کارشناسان مجموعه اطلاع دهید.)

فرم درخواست پرداخت هزینه ارزیابی مدارک پرستاری برای مهاجرت به کانادا توسط NNAS

هزینه ارزیابی مدارک پرستاری برای مهاجرت به کانادا توسط NNAS

هزینه ارزیابی مدارک پرستاری | کانادا یکی از کشورهای محبوب برای ادامه زندگی، تحصیل و کار برای همه ی افراد به خصوص برای ایرانیان است. روش های مختلفی برای اخذ اقامت و گروه های مختلف وجود دارد. یکی از گزینه های اخذ اقامت در کانادا؛ مهاجرت تحصیلی بوسیله رشته پرستاری است. برای مهاجرت پرستاران به کانادا در قدم  اول لازم است تا متقاضی جواز کاری خود را از سازمان ارزیابی مدارک پرستاری موجود در کشور کانادا (National Nursing Assessment Service) اخذ نمایند تا این سازمان با همکاری انجمن های پرستاری، مدرک تحصیلی و سابقه کار پرستاری را که قصد مهاجرت به کانادا را دارد، ارزیابی کنند.

از آنجایی که کشور کانادا برای افرادی که دارای مدرک پرستاری هستند، امتیاز بالایی را در برنامه مهاجرتی در نظر دارند، از این رو  این افرادی که دارای مدرک پرستاری هستند، در برنامه مهاجرتی Skilled Worker به دلیل داشتن مدرک پرستاری شانس زیادی را برای پذیرش پرونده مهاجرتی دارند. بنابراین متقاضیانی که قصد مهاجرت به کانادا را از طریق مدرک پرستاری دارند بایستی مدارک انها توسط سازمان پرستاری کانادا (Canadian nurse association) بررسی و تایید شود. سازمان NNAS) National Nursing Assessment Service) خدمات مربوط به ارزیابی مدارک پرستاری را ارئه می دهد. برای این کار، متقاضیان مهاجرت و اپلای از روش تخصص در پرستاری، باید در آزمون رجیستری پرستاری شرکت نمایند. در صورتی که متقاضیان قصد داشته باشند تا  به استان دیگری در کانادا برای کار اقدام نماید، مجوز یا رجیستری خود را بایستی تبدیل کند.

لندینگ فی کانادا | اپلیکیشن فی اسکیل ورکر کانادا | پرداخت هزینه اپلیکیشن فی ویزای کانادا

هزینه ارزیابی مدرک پرستاری

هزینه های ارزیابی مدرک پرستاری به نیازهای فرآیند اپلیکیشن بستگی دارد و ممکن است متغیر باشد. بدین منظور، بعد از ساخت حساب کاربری برای خود در سایت NNAS می توانید هزینه قابل پرداخت را مشاهده نمایید. با این حال می توانید اطلاعات مربوط به هزینه های پرداختی  را از طریق  این لینک مشاهده نمایید. با این نکته توجه نمایید که هزینه پرداخت شده در سایت NNAS غیر قابل بازگشت می باشد. بطور خلاصه بایستی این کار را انجام دهید:

  • متقاضیان مهاجرت از این طریق باید در ازمون رجیستری پرستاری حضور یابند.
  • زمانی که در سایت NNAS حساب کاربری ایجاد کردید بایستی  اطلاعات حساب خود را تکمیل نمایید.
  • مقدار هزینه ی قابل پرداخت در پنل شما قابل مشاهده است.
  • بستگی به نیاز اپلیکیشن متقاضی هزینه های ارزیابی مدارک پرستاری می تواند مبالغ متفاوتی باشد.
  • در صورت تغییر استان توسط متقاضی، ممکن است مجبور به تبدیل مجوز خود شود.
  • برای تبدیل مجوز در استان کبک شرکت در آزمون زبان فرانسه الزامی است.
  • هزینه پرداخت شده در سایت NNAS غیر قابل بازگشت است و در صورت انصراف عودت داده نمی شود.

پرداخت هزینه گواهی پذیرش کبک | پرداخت هزینه اپلیکیشن فی ویزای کانادا

پرداخت هزینه یونی اسیست

 

توسط
تومان