ثبت نام در سایت گرامرلی

ثبت نام در سایت گرامرلی
5/5 - (1 امتیاز)

عناوین مقاله:

مراحل پرداخت هزینه ثبت نام در سایت گرامرلی در همیارپروژه

1. تکمیل فرم توسط شما

2. تشکیل گروه توسط مجموعه همیارپروژه نوین در کوتاه ترین زمان ممکن

3. گرفتن قیمت ارز مورد نظر

4. بررسی اطلاعات حساب مقصد جهت پرداخت

5. پرداخت امن در کمترین زمان ممکن توسط مجموعه همیارپروژه نوین ( برای پرداخت لطفا ددلاین و نوع پرداخت را در نظر داشته و به کارشناسان مجموعه اطلاع دهید.)

فرم درخواست پرداخت هزینه ثبت نام در سایت گرامرلی

سوالات متداوب

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. وبسایت همیارپروژه نوین از سال 93 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت با شناسه ملی: 14011821805
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های هلند از طریق همیارپروژه در تلگرام: ورود

پاسخ: در صورتی که بصورت فورس میخواهید پرداخت انجام گیرد بصورت مستقیم به پشتیبان مجموعه همیارپروژه از طریق لینک زیر پیام داده و وضعیت را بررسی کنید:

  • راه ارتباطی با پشتیبان در تلگرام: ورود

راهنمای ثبت نام در سایت گرامرلی

ثبت نام در سایت گرامرلی | Grammarly یک چک کننده گرامر آنلاین معروف است که از سال ۲۰۰۹ در دسترس است. می تواند نوشتن تجاری، نوشتن آکادمیک، نوشتن خلاق و موارد دیگر را در خود جای دهد.همچنین می‌تواند همه چیز را از جملات سخت گرفته تا اشتباهات املایی برچسب‌گذاری کند. شما می توانید از Grammarly به صورت رایگان استفاده کنید، اما طیف کاملی از ویژگی های آن را فقط با نسخه پولی آن دریافت خواهید کرد. از نوشتن حرفه ای گرفته تا مکاتبات روزمرهی خود را میتوانید توسط گرامرلی ویرایش کنید.

اعضای تیم Grammarly از یادگیری ماشینی پیشرفته برای ایجاد زمینه جدیدی در پردازش زبان طبیعی استفاده می کنند که جملات نوشته شده را برای درک متن و لحن تجزیه و تحلیل می کند. Grammarly از نوشتن ساده و موثر پشتیبانی می کند و به شناسایی و جایگزینی جملات پیچیده با جملات کارآمدتر کمک می کند و از املا، علائم نگارشی و دستور زبان دقیق حمایت می کند.

Grammarly یک دستیار نویسندگی است که جویندگان کار، نویسندگان و سایر متخصصان می توانند از آن برای تصحیح و ویرایش اسناد خود استفاده کنند. گرامرلی خطاهای املایی، گرامری و نقطه گذاری را بررسی می کند و استفاده از واژگان را افزایش می دهد.

روش کار سایت Grammarly 

یک سیستم هوش مصنوعی (AI) پیچیده است که در طول سال ها به طور مداوم بهبود یافته و توسط زبان شناسان و مهندسانی ساخته شده است که الگوریتم هایی را برای تشخیص الگوهای نوشتن خوب ایجاد کرده اند. سیستم هوش مصنوعی Grammarly هر جمله را بررسی می‌کند و در صورت یافتن خطا، جایگزین‌های مناسب را جستجو می‌کند.

Grammarly به سند شما امتیاز کلی را بر اساس تعداد مشکلات و خطاهایی که پیدا کرده است می دهد. سپس شما را از طریق یک سری مشکلات دستوری ممکن، یکی یکی راهنمایی می کند. برای هر موضوعی که شناسایی شده است، دو توضیح کوتاه و طولانی توسط سیستم ارائه می شود.

نمونه هایی از دستور زبان صحیح در این توضیحات گنجانده شده است. در برخی موارد، گزینه ها عبارتی خاص توسط سیستم پیشنهاد می شود. اما این به کاربر واگذار می‌شود که هر گونه تغییر خاصی را اعمال کند – Grammarly شما را مجبور نمی‌کند تا حتما از همان عبارت استفاده کنید. اگر با تغییرات توصیه شده موافق نیستید، می توانید مشکلات احتمالی را نادیده بگیرید.

 

ثبت نام در سایت گرامرلی

 

همچنین یکی از مزایای ثبت نام در سایت گرامرلی این است که به غلط املایی به همراه فهرستی از املای جایگزین دسترسی خواهید داشت. در عین حال می تواند بررسی کننده سرقت ادبی در متون مختلف باشد. یک بررسی کننده سرقت ادبی مفید می تواند به نویسندگان کمک کند تا هر محتوایی که سهواً به عاریت گرفته شده است را شناسایی کنند. این سیستم به متن مشابهی اشاره می‌کند که در جاهای دیگر وجود دارد، و نقل‌قول‌هایی را پیشنهاد می‌کند که می‌توانند برای مشروعیت بخشیدن به متن مورد نظر، ترکیب شوند.

در این پلتفرم یک جستجوگر مترادف موجود است که به کاربران امکان می‌دهد عبارت اختیاری را انتخاب کنند و از تکرار اجتناب کنند. Grammarly همچنین توضیحاتی را برای تغییرات پیشنهادی به همراه اطلاعاتی در مورد نوع اشتباهی که مرتکب شده اید ارائه می دهد.

ویژگی‌های بسته‌های Premium

هرچند اکانت رایگان Grammarly امکانات زیادی را در اختیار شما می‌گذارد، اما امکانات بسته‌های Premium گرامرلی به مراتب گسترده‌تر و کاربردی‌تر می‌باشد.

به طور مثال یکی از تفاوت‌های میان نسخه Free و Premium گرامرلی این است که در اکانت رایگان گرامرلی، مقاله شما با بیش از ۱۵۰ نوع قاعده دستوری تصحیح می‌شود؛ در حالی که با خرید یکی از بسته‌های اکانت Premium گرامرلی، مقاله شما با بیش از ۲۵۰ قاعده گرامری بررسی و اگر در چند جای متن شما لغات مشابهی وجود داشته باشد، لغات جدیدی به شما پیشنهاد می‌شود. هم‌چنین، خرید اکانت گرامرلی این مزیت را دارد که می‌توانید متون را ذخیره کرده و در موارد مورد نیاز به آن مراجعه کنید.

ثبت نام در سایت گرامرلی

گروه همیارپروژه نوین میتواند به شما در ثبت نام و خرید بسته ی Premium گرامرلی کمک کند و یکی از خدماتی که ما ارائه می دهیم ثبت نام در سایت گرامرلی می باشد. برای درخواست می توانید فرم موجود در این صفحه را تکمیل کنید.


ثبت نام در سایت گرامرلی | مقاله مرتبط: پرداخت هزینه کنفرانس خارجی | پرداخت هزینه ثبت نام آزمون GRE General | پرداخت SEVIS Fee


 

توسط
تومان