ارزیابی مدارک توسط WES

ارزیابی مدارک توسط WES
5/5 - (1 امتیاز)

عناوین مقاله:

مراحل پرداخت هزینه ارزیابی مدارک توسط WES در همیارپروژه

1. تکمیل فرم توسط شما

2. تشکیل گروه توسط مجموعه همیارپروژه نوین در کوتاه ترین زمان ممکن

3. گرفتن قیمت ارز مورد نظر

4. بررسی اطلاعات حساب مقصد جهت پرداخت

5. پرداخت امن در کمترین زمان ممکن توسط مجموعه همیارپروژه نوین ( برای پرداخت لطفا ددلاین و نوع پرداخت را در نظر داشته و به کارشناسان مجموعه اطلاع دهید.)

فرم درخواست پرداخت هزینه ارزیابی مدارک توسط WES

سوالات متداول در زمینه پرداخت هزینه ارزیابی مدارک توسط WES

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. وبسایت همیارپروژه نوین از سال 93 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت با شناسه ملی: 14011821805
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های هلند از طریق همیارپروژه در تلگرام: ورود

پاسخ: در صورتی که بصورت فورس میخواهید پرداخت انجام گیرد بصورت مستقیم به پشتیبان مجموعه همیارپروژه از طریق لینک زیر پیام داده و وضعیت را بررسی کنید:

  • راه ارتباطی با پشتیبان در تلگرام: ورود

ارزیابی مدارک توسط WES یا World Education Service؟

ارزیابی مدارک توسط WES | موسسه wes  یا World Education Service یک مرجع و مرکز معتبر در کانادا و آمریکا ست که مدارک مهاجرین و متقاضیان بین المللی را بررسی و تایید می کند. متقاضیان بین المللی که قصد ادامه تحصیل در دو کشور مهم علمی دنیا یعنی کانادا و آمریکا را دارند باید مدارک تحصیلی خود را برای موسسه wes ارسال کنند تا مورد ارزیابی قرار گرفته و تاییدیه دریافت کنند.

برخی از دانشگاه ها در ایالات متحده و کانادا علاوه بر تمامی مدارک مورد نیاز برای پذیرش از شخص درخواست تاییدیه ارزیابی مدارک تحصیلی را نیز می خواهند. در میان مراکز معتبر در این حوزه موسسه WES  یکی از معتبر ترین مراکز در میان دانشگاه های آمریکا و مراکز مهاجرتی هستند.

چرا باید مدارک را ارزیابی کنیم؟

به منظور حفظ ثبات در بین مؤسسات بین‌المللی و اطمینان از اینکه با همه دانش‌آموزان به طور عادلانه رفتار می‌شود، ارزیابی WES به همه دانش‌آموزان اجازه می‌دهد در یک معیار واحد برای یک دوره واحد منتقل شوند.

انواع ارزیابی اعتباری توسط WES و هزینه آن

ارزشیابی دوره به دوره W.E.S چیست؟

ارزیابی مدارک توسط WES | ارزیابی دوره به دوره WES مدارک تحصیلی را از هر کشوری در جهان به معادل های ایالات متحده تبدیل می کند. هر مدرک، دیپلم، مدرک یا دوره ای را که کسب کرده اید توضیح می دهد و معادل علمی آن را در ایالات متحده بیان می کند. علاوه بر این، یک ارزیابی دوره به دوره W.E.S همه موضوعات پس از متوسطه را با ارزش متناظر آنها که بر حسب اعتبار ترم و معادل نمره ایالات متحده بیان شده است فهرست می کند.

هزینه ارزیابی WES چقدر است؟

می توانید هزینه ارزیابی WES را در لینک زیر بیابید: لینک

چه زمانی باید مدارک خود را ارزیابی کنیم؟

پس از تکمیل دوره های آموزشی در یک موسسه بین المللی، ضروری است که فرآیند ارزیابی مدارک توسط WES را در اسرع وقت شروع کنید.

چه مدت طول می کشد تا یک ارزیابی WES بدست آوریم؟

زمان پردازش استاندارد برای ارزیابی اعتبارنامه هفت (۷) روز کاری پس از دریافت، بررسی و تأیید کلیه اسناد و پرداخت کامل به WES (سرویس آموزش جهانی) است.

چه مدارکی برای ارزیابی باید ارسال کنیم؟

اسناد مورد نیاز برای ارزیابی مدارک توسط WES بر اساس کشور متفاوت است. می توانید مدارکی را که برای ارزیابی WES نیاز دارید در لینک زیر بیابید: لینک

اگر مدارک ما انگلیسی نباشد چه؟

اگر مدارک شما به زبان انگلیسی نیست، باید ترجمه دقیق کلمه به کلمه انگلیسی را همراه با مدارک زبان خارجی خود ارسال کنید. WES خدمات ترجمه ارائه نمی دهد. ترجمه هایی که توسط مدرسه یا دانشگاهی که شما در آن تحصیل کرده اید یا توسط مترجمان مجاز در کشور شما قابل قبول است.

فرآیند ارزیابی W.E.S چیست؟

  • دریافت درخواست – به محض دریافت درخواست در WES، کارکنان آن را بررسی می کنند تا مشخص کنند که آیا کامل است یا خیر، شامل تمام مدارک مورد نیاز و پرداخت کامل است.
  • تأیید اسناد – به دست آوردن اسناد مناسب برای فرآیند ارزیابی WES بسیار مهم است. اگر WES تشخیص دهد که تمام مدارک مورد نیاز موجود است، ارزیابی ادامه خواهد یافت.
  • اگر سند و/یا اطلاعاتی مفقود باشد، WES فوراً یک «درخواست سند» صادر می‌کند و اسناد و/یا اطلاعات مفقود را درخواست می‌کند. پرونده تا زمانی که تمام مدارک و/یا اطلاعات مورد نیاز دریافت نشود در حالت انتظار قرار می گیرد.
  • در صورتی که WES تصمیم به تایید مدارک با موسساتی که آنها را صادر کرده باشد، نسخه هایی از مدارک با درخواست تایید برای موسسات ارسال می شود. WES هنگامی که مدارک آنها برای تأیید ارسال می شود، به متقاضیان اطلاع می دهد. همه این گونه پرونده ها تا زمانی که WES پاسخ کتبی از خود موسسه دریافت کند در حالت انتظار قرار می گیرند. هیچ استثنایی برای این قانون وجود ندارد.

همیارپروژه نوین با سابقه ی مشاوره و اخذ ویزای دانشجویی و تحصیلی در کشور های آمریکایی و کانادا ارائه دهنده خدمات پرداخت به متقاضیان گرامی جهت ارزیابی مدارک توسط WES می باشد.


پیشنهاد مطالعه: پرداخت هزینه سفارت آمریکا | پرداخت هزینه یونی اسیست

توسط
تومان