پرداخت هزینه یونی اسیست | پرداخت هزینه uni-assist

عناوین مقاله:

مراحل پرداخت هزینه یونی اسیست در همیارپروژه

1. تکمیل فرم توسط شما

2. تشکیل گروه توسط مجموعه همیارپروژه نوین در کوتاه ترین زمان ممکن

3. گرفتن قیمت ارز مورد نظر

4. بررسی اطلاعات حساب مقصد جهت پرداخت

5. پرداخت امن در کمترین زمان ممکن توسط مجموعه همیارپروژه نوین ( برای پرداخت لطفا ددلاین و نوع پرداخت را در نظر داشته و به کارشناسان مجموعه اطلاع دهید.)

فرم درخواست پرداخت هزینه یونی اسیست

سوالات متداول در پرداخت هزینه یونی اسیست

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. وبسایت همیارپروژه نوین از سال 93 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت با شناسه ملی: 14011821805
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های هلند از طریق همیارپروژه در تلگرام: ورود

پاسخ: اپلیکیشن فی یا Application Fee هزینه‌ای است که شما به دانشگاه خارجی در ازای بررسی پرونده و مدارک درخواست پذیرشتان می پردازید.

پاسخ: در صورتی که بصورت فورس میخواهید پرداخت انجام گیرد بصورت مستقیم به پشتیبان مجموعه همیارپروژه از طریق لینک زیر پیام داده و وضعیت را بررسی کنید:

  • راه ارتباطی با پشتیبان در تلگرام: ورود

جواب: هزینه اپلیکیشن فی برای دانشگاه، برنامه و رشته های مختلف متفاوت است اما به طور میانگین در اروپا، آمریکا و کانادا به طور میانگین در بازه 75 تا 150 دلار قرار دارد.

پاسخ: شما می توانید از دفاتر پذیرش دانشگاه مقصد پرسیده و یا از طریق سایت bigfuture.collegeboard.org  دانشگاه هایی که امکان ویو کردن اپلیکیشن فی را می دهند مشاهده کنید.

پاسخ: کارشناسان مجموعه همیارپروژه نوین در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت اپلیکیشن فی را انجام خواهند داد این زمان می تواند بین 1 تا حداکثر 24 ساعت متغیر باشد. در صورتی که ددلاین پرداخت نزدیک باشد فقط کافیست با کارشناس هماهنگ شود تا در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت انجام شود.

پاسخ: بله شما می توانید به طور همزمان چند اپلیکیشن فی را به مجموعه همیارپروژه نوین سفارش دهید و معادل ریالی همه را به صورت یکجا پرداخت کنید.

پاسخ: لینک ورود به اپلیکیشن فی و نام کاربری و رمز ورود اطلاعات مورد نیاز مجموعه همیارپروژه نوین جهت پرداخت اپلیکیشن فی می باشد. تمام اطلاعات در اشتراکی برای شما تشکیل میشود از شما گرفته میشود و شما فقط نیاز است فرم درخواست را ثبت نمایید.

پاسخ: مجموعه همیارپروژه نوین قادر به پرداخت اپلیکیشن فی تمامی دانشگاه ها از سراسر دنیا می باشد.

پاسخ: خیر. معمولا هزینه ی پرداختی اپلیکیشن فی و بررسی مدارک توسط دانشگاه فارغ از نتیجه پذیرش شما قابل استرداد Refundable نیست و به دانشجو بازگردانده نمی شود.

پرداخت هزینه یونی اسیست

راهنمای پرداخت هزینه یونی اسیست

پرداخت هزینه یونی اسیست: دانشجویانی که متقاضی تحصیل در دانشگاه‌های آلمان هستند در اکثر موارد باید از طریق موسسه یونی اسیست (uni-assist) اقدام به اخذ پذیرش کنند. Uni-assist موسسه‌ای است بسیاری از دانشگاه‌های آلمان، از جمله انجمن روسای دانشگاه های آلمان (HRK) و سرویس مبادلات آکادمیک آلمان (DAAD را شامل می شود. از اهداف موسسه یونی اسیست این است که دانشجویانی که قصد تحصیل در کشور آلمان دارند پذیرش را انجام دهند. از این رو اگر قصد ادامه تحصیل در یکی از دانشگاه هایی که تحت پوشش یونی اسیست هستند را داشته باشید، این موسسه با دریافت هزینه مشخصی اقدامات مربوط به اخذ پذیرش شما در دانشگاه مورد نظر و بررسی مدارک شما را انجام می دهد.

در این صورت خود موسسه یونی اسیست با دانشگاه مورد نظرشما مکاتبه می کند و یک پل ارتباطی بین شما و دانشگاه هدف شما خواهد بود. البته به این نکته توجه داشته باشید که اگر دانشگاه مورد نظر شما در فهرست دانشگاه های یونی اسیست باشد، برای اقدام به تحصیل در آن دانشگاه کافی است که فقط از طریق uni-assist اقدام کنید و نیازی به ارتباط مستقیم نیست. برای اینکه از فهرست دانشگاه های عضو uni-assist مطلع شوید می توانید به این لینک مراجعه نمایید.

لندینگ فی کانادا | اپلیکیشن فی اسکیل ورکر کانادا | پرداخت هزینه اپلیکیشن فی ویزای کانادا

هزینه های امور uni-assist

یونی اسیست برای بررسی اولیه مدارک هزینه دریافت می کند. هنگام فرآیند اپلای برای دانشگاه های آلمان را از طریق یونی اسیست، می توانید همزمان برای هر دو ترم پاییز و زمستان چندین دانشگاه را انتخاب نمایید. هزینه پرداختی برای انتخاب های شما این گونه محاسبه می شود که به ازای اولین دانشگاه انتخابی در هر ترم بایستی ۷۵ یورو و به ازای دانشگاه های بعدی انتخابی در هر ترم بایستی ۳۰ یورو پرداخت نمایید.

  • بررسی مدارک برای دانشگاه ” الف” رشته اول ۷۵ یورو
  • بررسی مدارک برای دانشگاه ” الف” رشته دوم ۳۰ یورو
  • بررسی مدارک برای دانشگاه ” ب” در ترم زمستان ۳۰ یورو

لینک: هزینه های امور uni-assist

مراحل اپلای دانشگاه های آلمان از طریق یونی اسیست

1- ایجاد اکانت و تکمیل فرم آنلاین روی وبسایت uni-assist

2- آپلود مدارک

3- درخواست پذیرش از دانشگاه های مورد نظر

4- پرداخت هزینه یونی اسیست Uni-assist

5- ارسال مدارک از طریق پست

6- انتظار تأیید یا ریجکت اپلای

تقریبا یک هفته بعد از تاریخ ارسال پستی مدارک، ایمیل دریافت مدارک توسط موسسه برایتان ارسال می شود. زمان تقریبی بررسی مدارک نیز ۳ الی ۴ هفته طول می کشد و نتیجه پذیرش شما در هر یک از دانشگاه های انتخابی از طریق ایمیل به شما اطلاع داده می شود.

روش های پرداخت هزینه uni-assist

پرداخت هزینه uni-assist به سه روش قابل انجام است، که در ادامه هر کدام توضیح داده شده است:

حواله بانکی – Money Transfer

در این روش پول را برای حساب uni-assist در آلمان حواله می کنید و چنانچه از یک حساب بانکی خارج از آلمان باشد، به علت هزینه تراکنش بین بانکی به مبلغ پرداختی شما افزوده می شود، اما در صورتی که فردی از دوستان شما که در بانک های آلمان حساب بانکی دارد این کار را برای شما انجام دهد این هزینه اضافی وجود ندارد. اطلاعات حساب بانکی uni-assist و دیگر موارد مورد نیاز را نیز از اینجا می توانید مشاهده کنید.

پرداخت از طریق کارت اعتباری

1- پرداخت آفلاین به وسیله ویزا/مسترکارت:

در این روش شما با تهیه ویزا یا مسترکارت می توانید فرم مربوط به پرداخت یونی اسیست را با استفاده از اطلاعات ویزا/مستر کارت تهیه شده، پر کرده و آن را برای uni-assist به همراه دیگر مدارکتان ارسال می‌نمایید.

2- پرداخت آنلاین از طریق ویزا/مسترکارت:

در این روش، شما هزینه uni-assist را با استفاده از کارت‌های Mater Card و یا Visa Card به صورت آنلاین در سایت uni-assist می‌پردازید.

3- پرداخت هزینه uni assist از طریق ثبت سفارش در همیارپروژه:

به منظور پرداخت هزینه از طریق وبسیات همیار پروزه کافیست که فرم ثبت سفارش موجود در انتهای این صفحه را تکمیل کنید تا سفارش شما از طریق ما پرداخت شود.

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون GRE General | پرداخت SEVIS Fee | پرداخت هزینه سفارت آمریکا | هزینه ارزیابی مدرک پرستاری

توسط
تومان