عضویت در PMI

عضویت در PMI
5/5 - (1 امتیاز)

عناوین مقاله:

مراحل پرداخت هزینه عضویت در PMI در همیارپروژه

1. تکمیل فرم توسط شما

2. تشکیل گروه توسط مجموعه همیارپروژه نوین در کوتاه ترین زمان ممکن

3. گرفتن قیمت ارز مورد نظر

4. بررسی اطلاعات حساب مقصد جهت پرداخت

5. پرداخت امن در کمترین زمان ممکن توسط مجموعه همیارپروژه نوین ( برای پرداخت لطفا ددلاین و نوع پرداخت را در نظر داشته و به کارشناسان مجموعه اطلاع دهید.)

فرم درخواست پرداخت اپلیکیشن فی دانشگاه خارجی

سوالات متداول پرداخت هزینه عضویت در PMI

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. وبسایت همیارپروژه نوین از سال 93 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت با شناسه ملی: 14011821805
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های هلند از طریق همیارپروژه در تلگرام: ورود

پاسخ: در صورتی که بصورت فورس میخواهید پرداخت انجام گیرد بصورت مستقیم به پشتیبان مجموعه همیارپروژه از طریق لینک زیر پیام داده و وضعیت را بررسی کنید:

  • راه ارتباطی با پشتیبان در تلگرام: ورود

راهنمای پرداخت هزینه عضویت/ تمدید عضویت در PMI

Project Management Institute که به اختصار PMI  عنوان می شود یک موسسه غیر انتفاعی در پنسیلوانیای آمریکاست که در سال ۱۹۶۹ تاسیس شده است ارائه دهنده ی گواهی نامه های بین المللی با موضوع مدیریت پروژه می باشد که برگذار کننده کنفرانس ها، انتشار مقاله های بین المللی و تبیین استاندارد‌ها و صدور مدارک در زمینه مدیریت پروژه می باشد. انیستیتو مدیریت پروژه آمریکا دارای قوائد و مقررات خاصی برای عضویت می باشد.باید برای عضویت در این موسسه حساب کاربری ایجاد کنید و هزینه ی عضویت پرداخت کنید.

مزایای عضویت در PMI شامل دریافت رایگان کلیه استانداردهای PMI، عضویت در کمیته های مجازی، مشارکت در وبینارها و دانلود مقالات و گزارشات، ارسال ماهانه مجلات PM Network، PMI Today و PM Journal و برخورداری از تخفیفات ویژه ثبت نام در آزمون های حرفه ای می گردد.

عضویت PMI نشانگر این است که شما در مورد حرفه مدیریت پروژه و پیشرفت حرفه ای خود جدی هستید. به عنوان یک عضو PMI ، شما به انتشارات PMI و استانداردهای جهانی دسترسی انحصاری خواهید داشت. علاوه بر این ، هزاران ابزار ، الگو ، مقاله ، راهنما و منابع دیگر را برای آگاه سازی و کارآمد بودن شما اختیار شما قرار خواهد گرفت.

PMI به مردم این امکان را می دهد تا ایده ها را به واقعیت تبدیل کنند. PMI از طریق وکالت جهانی ، شبکه سازی ، همکاری ، تحقیق و آموزش ، سازمان ها و افراد را در هر مرحله از سفر شغلی خود برای کار دقیق تر آماده می کند تا آنها بتوانند در دنیای تغییر موفقیت را هدایت کنند. PMI شامل استانداردهای شناخته شده جهانی ، گواهینامه ها ، دوره های آنلاین ، رهبری فکری ، ابزارها ، انتشارات دیجیتال و جوامع است.

هزینه و نحوه عضویت در PMI

در صورتی که متقاضیان به دنبال استفاده از هر یک از خدمات موسسه PMI باشند باید قبل از هر اقدامی در سایت این موسسه با انتخاب گزینه ی join now حساب کاربری ایجاد کنند و هزینه عضویت در PMI را بپردازند که این هزینه مبلغ ۱۳۹ دلار می باشد. سپس باید در قسمت ثبت نام نوع عضویت خود را مشخص کنید که یکی از این دو نوع خواهد بود: عضویت به صورت دانشجویی (Student) و فردی (Individual).

عضویت دانشجویی مناسب برای افرادی است که بهطور تمام وقت در دانشگاه های آمریکا و در مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی تحصیل می کنند. افردی که خارج از این قائده هستند باید به صورت Individual عضو شوند. به همین سبب دانشجویان و افرادی که از ایران اقدام به ثبت نام در PMI  می کنند باید به صورت Individual  و با هزینه ۱۳۹ دلار ثبت نام انجام دهند. این مبلغ را برای ۱۳۹ دلار حق عضویت و ۱۰ دلار اپلیکیشن فی پرداخت می شود.

پس از پرداخت، آخرین نسخه PDF از کتاب PMI BOOK Guide که معتبرترین استاندارد جهانی مدیریت پروژه است، در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در مواقعی که شخص در گذشته عضو PMI  بوده باشد و قصد تمدید برای یک سال دیگرا را داشته باشد باید فقط مبلغ حق عضویت یعنی ۱۲۹ دلار را پرداخت کند.

این موسسه برای افرادی که بتوانند برای ۵ سال متوالی گواهی نامه PMP با سطح خوب دریافت کنند و بازنشسته شوند تخفیف در نظر گرفته و هزینه تمدید عضویت برای این افراد سالانه ۶۵ دلار خواهد بود. بخش دیگر پرداخت هزینه در سایت PMI، مربوط به آزمون‌ها و تمدید اعتبار نامه‌ها (Credentials) است که مبالغ آن با توجه به وضعیت عضویت و نوع آزمون متفاوت است.

نکات مهم عضویت در PMI:

  • ثبت پروفایل به معنای عضویت در PMI نیست و لازم است پس از ورود به حساب کاربری بر روی گزینه Join PMI Today کلیک کرده و مراحل را تا تکمیل پرداخت، دنبال کنید.
  • مدت اعتبار عضویت در انستیتو مدیریت پروژه آمریکا، یکساله است.

پیشنهاد مطالعه: پرداخت هزینه WES  | پرداخت هزینه چاپ مقاله


 

توسط
تومان