پرداخت هزینه WES | پرداخت هزینه ارزشیابی مدارک تحصیلی WES

پرداخت هزینه WES

پرداخت هزینه WES

پرداخت هزینه ارزشیابی مدارک تحصیلی WES

پرداخت هزینه WES | موسسه World Education Services یا همان WES یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین موسسات ارزیابی مدارک مهاجرت تحصیلی در آمریکای شمالی می باشد. چنانچه قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های آمریکا یا کانادا را دارید و یا جهت مهاجرت در برنامه اسکیل وورکر کانادا قصد دارید تا اقدام کنید، ضروری است که مدارک تحصیلی شما توسط موسسه WES بررسی و ارزشیابی شود. این موسسه پس از دریافت هزینه ارزشیابی و ارسال مدارک، بررسی مدارک تحصیلی شما را شروع کرده و بر اساس نظام رتبه بندی استاندارد آمریکای شمالی امتیاز دهی می کند.

موسسه WES به دو صورت بررسی مدارک را انجام می دهد

۱) ارزیابی مدرکی Document-by-Document : این ارزیابی بیشتر برای متقاضیان مهاجرت و کار مورد استفاده قرار می گیرد.

۲) ارزیابه گام به گام Course-by-Course – with GPA & course-levels : این ارزیابی برای دانشجویان و ارائه به دانشگاه مورد استفاده قرار می گیرد.

نکاتی در مورد بررسی مدارک توسط WES

  • در صورتی که آمریکا و کانادا مقصد شما برای ادامه تحصیل است و مدارک خود را برای این کشور می خواهید، پکیجی که مورد نیاز شما است Course by Course with GPA & course-levels خواهد بود. در این پکیج همه نمره های دروسی که گذرانده اید بر مبنای نمره از صفر تا چهار که سیستم درجه بندی GPA آمریکایی یا کانادایی می باشد، محاسبه و معدل گیری می‌شود. علاوه براین شما می‌توانید با استفاده از ابزار رایگان iGPA Calculator در سایت WES نسبت به تبدیل نمرات خود به GPA استفاده نمایید.
  • در صورتی که قصد شما برای مهاجرت و کار اقدامی باشد، گزینه مورد نیاز شما Document-by-Document Evaluation می باشد.
  • این موسسه مدارک شما را مورد ارزشیابی قرار می دهد و پس از ثبت نتیجه و بر اساس درخواست شما آن را برای دانشگاه ها، موسسات یا سفارت ارسال می کند.

نحوه ارسال مدارک و هزینه بررسی مدارک تحصیلی توسط WES

برای استفاده از خدمات موسسه WES در ابتدا بایستی از طریق صفحه AccessWES نسبت به ساخت یک حساب کاربری اقدام نمایید. سپس بعد از ورود به حساب کاربری در وب سایت موسسه، دو بخش کاملا مجزا برای متقاضیان کانادا و آمریکا قرار داده شده است. علاوه بر این می توانید به منظور انتخاب بخش مورد نظر خود در صفحه اصلی روی گزینه Apply for a WES Credential Evaluation کلیک نمایید تا به صفحه مورد نظر منتقل شوید که خود شامل دو مرحله می باشد.

Step 1: دو لینک در اختیار شما قرار می دهد که عبارتند از اطلاعات مراحل و نحوه انجام ارزیابی در موسسه WES و دیگری مدارک لازم، که می بایست قبل از آغاز فرایند ارزیابی و ارسال مدارک آن را به دقت مورد مطالعه قرار دهید. این مراحل عبارتند از:

۱- توضیح در مورد روند انجام پروسه در موسسه WES

الف) ساخت پروفایل در موسسه WES

ب) ارسال مدارم به موسسه WES

ج) دریافت و انجام ارزیابی توسی موسسه WES

د) ثبت و ارسال نتیجه مدارک شما برای موسسات و دانشگاه مورد نظر توسط موسسه WES

۲) مدارک تحصیلی مورد نیاز http://www.wes.org/ca/required که باید قبل از ارسال مدارک آن را مطالعه کنید.

Step 2: این بخش شامل قسمت های مجزا برای خدمات به متقاضیان آمریکا و کانادا است. در صورتیکه شما متقاضی دریافت ارزیابی مدارک برای کشور کانادا هستید با دو گزینه روبرو می شوید که عبارتند از ECA Application for CIC، برای متقاضیان مهاجرت به کانادا و Standard Online Application که مختص استفاده متقاضیان ویزای تحصیلی کانادا می باشد.

با توجه به بسته های گوناگونی که موسسه WES برای متقاضیان طراحی گرده است، هزینه ارزیابی مدارک تحصیلی در این موسسه متفاوت است. برای کسب آگاهی از مبالغ خدمات مربوط به هر یک می توانید به جدول هزینه خدمات مربوط به آمریکا و هزینه خدمات مربوط به کانادا رجوع نمایید.

نکته :

۱) به دلیل تنوع پکیج های مختلف و شرایط متفاوت متقاضیان در موسسه WES میتوانید از لینک های زیر برای محاسبه مقدار مبلغ پرداختی خود برای موسسه WES اقدام نمایید.

برای آمریکا http://www.wes.org/fees/schedule.asp

برای کانادا http://www.wes.org/ca/fees/schedule.asp

۲) بعد از ارسال مدارک به موسسه WES حداکثر تا ۷ روز نتیجه آن توسط موسسه WES اعلام خواهد شد.

۳) متقاضیانی که تمایل دارند تا زودتر فرآیند انها انجام شود، می توانند با پرداخت مبلغ ۱۰۰ دلار اضافه به موسسه WES از خدمات فوری بهره مند شوند و پس از ۳ روز از نتیجه آگاه شوند. همچنین می توانید با پرداخت ۲۰۰ دلار اضافه تر نتیجه را ۱ روزه دریافت کنید.

۴) موسسه WES مدارک ارسالی شما را باز نمی گرداند, پس از فرستادن اصل مدارک خودداری کنید.

۵) مدارک ارسالی شما در موسسه WES باقی خواهد ماند و شما هر بار که بخواهید می توانید با پرداخت مبلغ ۳۰ دلار یک نسخه کپی از نتیجه ارزیابی را به آدرس مورد نظرتان ارسال کنید. هزینه ارسال مدارک برای کانادا ۲۵ دلار و سایر کشور ها ۷۵ دلار است.

۶) در موسسه WES فرمت نمرات از ۲۰ نمره به ۴ نمره تغییر خواهد کرد.

۷) تمام مدارک باید به آدرس زیر ارسال شود:

World Education Services – Canada

۴۵ Charles Street East, Suite 700

Toronto, Ontario

M4Y 1S2

Canada

پرداخت WES

[quform id=”46″ name=”WES COST”]



توسط
تومان