پرداخت اپلیکیشن فی دانشگاه های سوئد | هزینه فرم اپلای دانشگاه های سوئد

اپلیکیشن فی دانشگاه های سوئد
5/5 - (3 امتیاز)

عناوین مقاله:

مراحل پرداخت اپلیکیشن فی دانشگاه های سوئد در همیارپروژه

1. تکمیل فرم توسط شما

2. تشکیل گروه توسط مجموعه همیارپروژه نوین در کوتاه ترین زمان ممکن

3. گرفتن قیمت ارز مورد نظر

4. بررسی اطلاعات حساب مقصد جهت پرداخت

5. پرداخت امن در کمترین زمان ممکن توسط مجموعه همیارپروژه نوین ( برای پرداخت لطفا ددلاین و نوع پرداخت را در نظر داشته و به کارشناسان مجموعه اطلاع دهید.)

فرم درخواست پرداخت اپلیکیشن فی دانشگاه های سوئد

سوالات متداول در پروسه پرداخت اپلیکیشن فی دانشگاه های سوئد

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. وبسایت همیارپروژه نوین از سال 93 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت با شناسه ملی: 14011821805
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های هلند از طریق همیارپروژه در تلگرام: ورود

پاسخ: اپلیکیشن فی یا Application Fee هزینه‌ای است که شما به دانشگاه خارجی در ازای بررسی پرونده و مدارک درخواست پذیرشتان می پردازید.

پاسخ: در صورتی که بصورت فورس میخواهید پرداخت انجام گیرد بصورت مستقیم به پشتیبان مجموعه همیارپروژه از طریق لینک زیر پیام داده و وضعیت را بررسی کنید:

  • راه ارتباطی با پشتیبان در تلگرام: ورود

جواب: هزینه اپلیکیشن فی برای دانشگاه، برنامه و رشته های مختلف متفاوت است اما به طور میانگین در اروپا، آمریکا و کانادا به طور میانگین در بازه 75 تا 150 دلار قرار دارد.

پاسخ: شما می توانید از دفاتر پذیرش دانشگاه مقصد پرسیده و یا از طریق سایت bigfuture.collegeboard.org  دانشگاه هایی که امکان ویو کردن اپلیکیشن فی را می دهند مشاهده کنید.

پاسخ: کارشناسان مجموعه همیارپروژه نوین در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت اپلیکیشن فی را انجام خواهند داد این زمان می تواند بین 1 تا حداکثر 24 ساعت متغیر باشد. در صورتی که ددلاین پرداخت نزدیک باشد فقط کافیست با کارشناس هماهنگ شود تا در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت انجام شود.

پاسخ: بله شما می توانید به طور همزمان چند اپلیکیشن فی را به مجموعه همیارپروژه نوین سفارش دهید و معادل ریالی همه را به صورت یکجا پرداخت کنید.

پاسخ: لینک ورود به اپلیکیشن فی و نام کاربری و رمز ورود اطلاعات مورد نیاز مجموعه همیارپروژه نوین جهت پرداخت اپلیکیشن فی می باشد. تمام اطلاعات در اشتراکی برای شما تشکیل میشود از شما گرفته میشود و شما فقط نیاز است فرم درخواست را ثبت نمایید.

پاسخ: مجموعه همیارپروژه نوین قادر به پرداخت اپلیکیشن فی تمامی دانشگاه ها از سراسر دنیا می باشد.

پاسخ: خیر. معمولا هزینه ی پرداختی اپلیکیشن فی و بررسی مدارک توسط دانشگاه فارغ از نتیجه پذیرش شما قابل استرداد Refundable نیست و به دانشجو بازگردانده نمی شود.

اپلیکیشن فی دانشگاه های سوئد

راهنمای پرداخت اپلیکیشن فی دانشگاه های سوئد

هر ساله متقاضیان زیادی کشور و دانشگاه های سوئد را  به عنوان مقصد تحصیلی خود برمی گزینند. در کشور سوئد، در حدود ۵۲ تا دانشگاه و موسسه در مقاطع کارشناسی، ارشد و دکتری در کشور سوئد وجود دارد. ترم های تحصیلی برای متقاضیان در دانشگاه های سوئد ، پاییز و بهار می باشد که ترم پاییز از اواخر ماه آگوست تا اوسط ژانویه و ترم بهار از ژانویه تا انتهای ماه ژوئن آغاز می شود. اطلاعات مربوط به هر ترم برای پذیرش، انواع مدارک، پرداخت اپلیکیشن فی دانشگاه های سوئد و سایر مراحل و همچنین صفحه چک لیست های هر ترم برای راهنمایی به منظور اپلای در سایت دانشگاه های سوئد موجود هستند. علاوه براین می توانید از وب سایت universityadmissions.se و یا وب سایت studyinsweden.se می توانید هرگونه اطلاعات بیشتر مربوط به اپلای و پذیرش در سوئد را به دست آورید.

هزینه ها و روش پرداخت اپلیکیشن فی در دانشگاه های سوئد: به طور کلی افرادی که شهروند سوئد و یا یکی از کشورهای اتحادیه اروپا، EEA و Nordic نیستند و قصد تحصیل در مقاطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد را دارند، باید پرداخت نمایند. تحصیل در دانشگاه های سوئد در مقاطع کارشناسی و ارشد برای دانشجویان از کشورهای غیر اروپایی و ایرانی، مشمول پرداخت شهریه و اپلیکیشن فی به مبلغ ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ کرون پرداخت کنند. اما برای دوره ی دکترا نیازی به پرداخت هزینه نیست زیرا مقطع تحصیلی دکترا در کشور سوئد شغل محسوب شده و دانشجو در قبال آن ماهانه از دانشگاه حقوق دریافت می کند.

برای پرداخت اپلیکیشن فی دانشگاه های سوئد، سریعترین و مطمئن ترین راه، پرداخت آنلاین و با استفاده از ویزا کارت و مستر کارت است، با این حال امکان پرداخت به روش حواله بانکی یا Bank Transfer نیز وجود دارد. ددلاین پرداخت اپلیکیشن فی، بستگی به شروع ترم تحصیلی دارد که در این حالت می توان ددلاین ها برای هر ترم را در این صفحه  مشاهده نمایید. همچنین اطلاعات کاملی از مبالغ شهریه و روش پرداخت نیز در اینجا قابل مشاهده است.

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون GRE General | پرداخت SEVIS Fee | پرداخت هزینه سفارت آمریکا

نکاتی به منظور پرداخت هزینه اپلیکیشن فی سوئد

  • هزینه اپلیکیشن فی سوئد غیر قابل برگشت می باشد.
  • هر دانشگاهی ددلاین خاصی برای پر کردن این فرم در نظر گرفته است.
  • زمانی که این فرم مورد تائید شما قرار گیرد و تایید نهایی انجام شود، اطلاعات وارد شده قابل تغییر و یا ویرایش نیستند.
توسط
تومان