ویزا سرمایه گذاری انگلستان

ویزا سرمایه گذاری انگلستان
5/5 - (1 امتیاز)

همه چیز در مورد ویزا سرمایه گذاری انگلستان

ویزا سرمایه گذاری انگلستان Investor visa (Tier 1) برای افرادی است که می توانند سرمایه گذاری مالی قابل توجهی در بریتانیا انجام دهند. برای واجد شرایط بودن برای ویزا سرمایه گذاری انگلستان، باید حداقل به 2 میلیون پوند دسترسی داشته باشید و مایل باشید وجوه خود را در تجارت فعالانه شرکت های بریتانیا سرمایه گذاری کنید. اگر مایلید اطلاعات کاملی در خصوص ویزا سرمایه گذاری انگلستان دریافت کنید با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

ویزا سرمایه گذاری انگلستان چیست؟

ویزا سرمایه گذاری انگلستان Investor visa (Tier 1) که به عنوان ویزای طلایی انگلستان نیز شناخته می شود، یک برنامه اقامت بر اساس سرمایه گذاری در انگلستان است. دریافت این ویزا به سرمایه گذاران غیر اتحادیه اروپا با ارزش خالص بالا اجازه می دهد که در ازای اقامت در این کشور، سرمایه گذاری مالی قابل توجهی در بانگلیس انجام دهند.

شرایط دریافت ویزا سرمایه گذاری انگلستان چیست؟

برای واجد شرایط بودن دریافت ویزا سرمایه گذاری انگلستان، شخص باید شرایط زیر را برآورده کند:

  • شخص باید حداقل 18 سال سن داشته باشد.
  • دارای سرمایه به مبلغ حداقل 2 میلیون پوند باشد که متعلق به خود، شریک زندگی یا هردوی آنها باشد.
  • پول در یک موسسه مالی تحت نظارت نگهداری شود.
  • پول آزادانه به انگلستان قابل انتقال باشد و بتوان آن را به پوند استرلینگ تبدیل کرد.
  • شخص باید یک حساب بانکی در یک بانک تحت نظارت دولت انگلستان به منظور سرمایه گذاری حداقل 2 میلیون پوند در انگلستان باز کرده باشد.

هنگام درخواست، پول شما می تواند در بریتانیا یا خارج از کشور باشد. با این حال، توجه داشته باشید که اگر وجوه سرمایه گذاری خود را کمتر از دو سال نگه داشته اید، باید منبع آنها را ثابت کنید و وزارت کشور انگلستان باید در هر موردی از منبع آنها راضی باشد. به عنوان متقاضی ویزای سرمایه گذاری بریتانیا برای اولین بار، نیازی به رعایت هیچ یک از الزامات زبان انگلیسی، هزینه تعمیر و نگهداری، یا شرایط اسکان نخواهید داشت. به عنوان یک سرمایه گذار Tier 1 بریتانیا، شما واجد شرایط برداشت سود و سود سهام به دست آمده پس از تاریخ کسب سرمایه گذاری واجد شرایط خود هستید.

شما پس از پذیرفته شدن در دسته ویزا سرمایه گذاری انگلستان Investor visa (Tier 1) باید حداقل 2 میلیون پوند خود را در جایی سرمایه گذاری کنید که از نظر دولت بریتانیا واجد شرایط سرمایه گذاری هستند. اوراق قرضه دولتی، سرمایه وام شرکت‌ها و یا سرمایه مشترک ثبت شده در انگلستان تنها گزینه‌های سرمایه‌گذاری است که واجد شرایط ویزا سرمایه گذاری انگلستان Investor visa (Tier 1) هستند.

ظرف 90 روز پس از ورود به دسته ویزا سرمایه گذاری انگلستان (Tier 1)، باید یک سرمایه گذاری واجد شرایط انجام دهید. سرمایه گذاری در شرکت های خارج از کشور یا تراست پذیرفته نمی شود. همچنین نمی‌توانید وجوهی را در شرکت‌هایی که در زمینه سرمایه‌گذاری/مدیریت/توسعه املاک مشارکت دارند سرمایه‌گذاری کنید.

مقدار پولی که سرمایه گذاری می کنید تعیین می کند که چه زمانی می توانید مرخصی نامحدود دریافت کنید:

  • اگر 2 میلیون پوند سرمایه گذاری کنید، می توانید واجد شرایط مرخصی نامحدود برای اقامت پس از پنج سال باشید.
  • اگر 5 میلیون پوند سرمایه گذاری کنید، می توانید واجد شرایط مرخصی نامحدود برای اقامت پس از سه سال باشید.
  • اگر 10 میلیون پوند سرمایه گذاری کنید، می توانید واجد شرایط مرخصی نامحدود برای اقامت پس از دو سال باشید.

مقالات مرتبط:

چه مدارکی برای درخواست ویزا سرمایه گذاری انگلستان لازم است؟

هنگامی که برای ویزا سرمایه گذاری انگلستان درخواست می کنید، باید مدارک زیر را ارائه دهید:

  • پاسپورت فعلی یا سایر مدارک شناسایی معتبر مسافرتی
  • اگر از کشوری هستید که در آن آزمایش سل لازم است، باید نتایج آزمایش سل خود را نشان دهید و گواهی سلامت پزشکی
  • شما باید گواهی سابقه کیفری را از هر کشوری که 12 ماه یا بیشتر در 10 سال گذشته در آن اقامت داشته اید نشان دهید.
  • شما باید مطمئن شوید که حداقل یک صفحه خالی در پاسپورت شما برای ویزای شما وجود دارد.
  • هر مدرکی که به زبان انگلیسی یا ولزی نباشد به ترجمه تایید شده نیاز دارد.
  • گواهی تمکن مالی
  • نامه داشتن حساب بانکی در بریتانیا
  • مدارک هویتی خانواده در صورت همراهی (همسر و فرزندان زیر 18 سال)

در رابطه با اثبات تمکن مالی:

 اگر با پول خود سرمایه گذاری می کنید، باید بتوانید مقدار پول و محل نگهداری آن را نشان دهید.

اگر پول را کمتر از دو سال داشته باشید، مثلاً اگر از یکی از بستگان به ارث رسیده باشد، باید اثبات کنید این پول از کجا آمده است و پول را باید بتوان به بریتانیا منتقل کرد و به استرلینگ تبدیل کرد (اگر قبلاً در بریتانیا نبوده است)

اگر پول شریک زندگی شماست: باید 1_ مدارک مبنی بر گواهی ازدواج یا مشارکت مدنی، یا گواهی تعهد طولانی مدت در صورت وجود زوج های مجرد یا همجنس (حداقل 2 سال). 2_ بیانیه ای از همسرتان مبنی بر اینکه حضانت وجوه در بریتانیا را به شما واگذار خواهد کرد. 3_ نامه ای از یک وکیل مبنی بر تایید اعتبار اظهارنامه.

مزایای کلیدی ویزا سرمایه گذاری انگلستان Investor visa (Tier 1)

بریتانیا یکی از محبوب‌ترین کشورهایی است که مهاجران، خانواده‌ها، دانشجویان و بازرگانان آرزوی زندگی در آن را دارند. یکی از سریع ترین درخواست های ویزا در انگلستان از ثبت درخواست تا دریافت ویزا، کل مراحل بیش از سه ماه طول نمی کشد. در بیشتر موارد، وزارت امور خارجه طی 15 روز در مورد درخواست شما تصمیم می گیرد. شما می توانید با پرداخت 500 پوند اضافی روند را تسریع کنید.

به عنوان یک سرمایه گذار ویزا سرمایه گذاری انگلستان Investor visa (Tier 1) ، می توانید خانواده خود را به همراه خود به انگلستان برده و همگی حق زندگی، کار و تحصیل در بریتانیا را آزادانه دریافت می کنید. شما می توانید تا پنج سال ویزا دریافت کنید این یک مسیر سریع برای شهروندی بریتانیا است.

اعتبار ویزای سرمایه گذاری انگلستان چه مدت است؟

پس از ورود به بریتانیا و درخواست ویزای سرمایه‌گذاری درجه 1، در صورت درخواست از خارج از کشور، ویزای Tier 1 به مدت سه سال و چهار ماه یا در صورت درخواست از انگلستان به مدت سه سال اعتبار خواهد داشت.

شرایط اعضای خانواده در ویزا سرمایه گذاری انگلستان چگونه است؟

وابستگان شما می توانند در بریتانیا به شما ملحق شوند. اما، آنها باید یک برنامه جداگانه ایجاد کنند. هر یک از موارد زیر را می توان به عنوان افراد وابسته در نظر گرفت:

  • شوهر، همسر یا شریک زندگی شما.
  • فرزند بالای 18 سال شما به عنوان وابسته در بریتانیا حضور داشته باشد.
  • فرزند زیر 18 سال.

مراحل گام به گام درخواست ویزا سرمایه گذاری انگلستان

شما می توانید با پیروی از دستورالعمل های موجود در وب سایت دولت انگلستان برای ویزای سرمایه گذاری انگلستان اقدام کنید. فرآیند درخواست ساده است. فقط این مراحل را دنبال کنید:

مرحله 1: فرم درخواست آنلاین را پر کنید.

مرحله 2: مدارک خاص مورد نیاز را ارائه دهید.

مرحله 3: پرداخت هزینه ویزا.

مرحله 4: پرداخت مالیات سلامت.

مرحله 5: درخواست خود را به صورت آنلاین ارسال کنید. درخواست آنلاین تنها یک مرحله برای دریافت ویزای انگلستان است. سپس، به یک مرکز درخواست ویزای بریتانیا در نزدیکی خود مراجعه کنید و اطلاعات بیومتریک، اثر انگشت و سایر اسناد لازم را ارسال کنید تا بتوانند سریعتر به درخواست شما رسیدگی کنند.

مرحله 6: می توانید منتظر بمانید تا درخواست ویزای شما بررسی شود. در بسیاری از موارد تا سه تا چهار هفته طول می کشد.

مرحله 7: هنگامی که درخواست ویزای شما بررسی شد، می توانید اجازه اقامت بیومتریک خود را دریافت کنید.

پیشنهاد مطالعه: ویزا انگلیس 2023

محدودیت های ویزا سرمایه گذاری انگلستان

ویزا سرمایه گذاری انگلستان نوعی اقامت از طریق سرمایه گذاری است و مزایای زیادی به شما می دهد، اما محدودیت های خاصی دارد. با ویزای سرمایه گذاری انگلستان، شما مجاز نیستید:

  •  به صورت حرفه ای به عنوان ورزشکار حرفه ای و یا مربی ورزشی فعالیت داشته باشید و نمی توانید برای دریافت بودجه عمومی اقدام کنید.
  • به عنوان یک پزشک یا دندانپزشک در دوره آموزشی کار کنید. (مگر اینکه شما مدرک اولیه پزشکی یا دندانپزشکی در مقطع لیسانس یا بالاتر از یک دانشگاه در انگلستان را داشته باشید که دارای مجوز حامی دانشجویی است. یا اینکه زمانی که آخرین بار در بریتانیا بودید، به عنوان پزشک یا دندانپزشک در دوره آموزشی کار می کردید)

از ویزای سرمایه گذاری انگلستان تا تسویه حساب ILR

اگر به‌عنوان سرمایه‌گذار ردیف 1 برای مدت پنج سال مستمر در بریتانیا اقامت داشته باشید، واجد شرایط درخواست ILR هستید. اگر سرمایه گذاری حداقل 10 میلیون پوند یا 5 میلیون پوند را به عنوان سرمایه گذار سطح 1 حفظ کرده اید، می توانید پس از یک دوره دو یا سه ساله مستمر برای ILR تسریع شده درخواست دهید.

برای واجد شرایط بودن برای ILR به عنوان یک سرمایه گذار سطح 1، در طول دوره دو، سه یا پنج ساله خود، نباید بیش از 180 روز در هیچ دوره 12 ماهه از بریتانیا خارج شده باشید. همچنین، مگر اینکه 65 سال سن داشته باشید، برای واجد شرایط بودن برای ILR به تسلط خوب به زبان انگلیسی نیاز دارید.

از ILR تا تابعیت انگلستان

ویزای سرمایه گذاری نوع 1 تابعیت مستقیم از طریق برنامه سرمایه گذاری نیست، با این حال، یک مسیر سریع برای دریافت شهروندی بریتانیا است. پس از گرفتن ILR خود، می توانید واجد شرایط شهروندی شوید اگر بتوانید ثابت کنید که:

  • دقیقاً پنج سال قبل از روزی که درخواست شما توسط وزارت کشور دریافت می شود در بریتانیا بوده اید
  • در طول پنج سال قبل از درخواست خود بیش از 450 روز را در خارج از بریتانیا سپری نکرده اید.
  • همچنین در 12 ماه گذشته بیش از 90 روز از بریتانیا دور نبوده اید.
  • بتوانید تسلط خود را به زبان انگلیسی ثابت کنید.
  • توانسته اید در آزمون «زندگی در انگلستان» که دانش شما را از زندگی در این کشور ارزیابی می کند، قبول شوید.
  • برای زندگی در انگلستان برنامه ریزی کرده اید.
  • شخصیت خوبی دارید.

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. وبسایت همیارپروژه نوین از سال 93 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت با شناسه ملی: 14011821805
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های هلند از طریق همیارپروژه در تلگرام: ورود

خرید ملک یک گزینه سرمایه گذاری برای Golden Visa UK نیست. سرمایه سهام و/یا سرمایه وام در شرکت های فعال و تجاری ثبت شده در بریتانیا تنها گزینه های سرمایه گذاری هستند.

شرط اصلی برای اقامت بریتانیا از طریق سرمایه گذاری این است که حداقل 18 سال سن داشته باشید، حداقل به 2 میلیون پوند وجوه دسترسی داشته باشید، در یک بانک تحت نظارت بریتانیا حساب داشته باشید.

 ویزای سرمایه گذاری انگلستان یک مسیر غیرمستقیم برای شهروندی انگلستان است. اگر می خواهید تابعیت انگلستان را با ویزای سرمایه گذار دریافت کنید، معیارهای خاصی مانند شرایط اقامت را دارید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان