هزینه Lodge استرالیا

هزینه Lodge استرالیا

عناوین مقاله:

مراحل پرداخت هزینه Lodge استرالیا در همیارپروژه

1. تکمیل فرم توسط شما

2. تشکیل گروه توسط مجموعه همیارپروژه نوین در کوتاه ترین زمان ممکن

3. گرفتن قیمت ارز مورد نظر

4. بررسی اطلاعات حساب مقصد جهت پرداخت

5. پرداخت امن در کمترین زمان ممکن توسط مجموعه همیارپروژه نوین ( برای پرداخت لطفا ددلاین و نوع پرداخت را در نظر داشته و به کارشناسان مجموعه اطلاع دهید.)

فرم درخواست پرداخت هزینه Lodge استرالیا

سوالات متداول پرداخت هزینه Lodge استرالیا

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. وبسایت همیارپروژه نوین از سال 93 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت با شناسه ملی: 14011821805
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های هلند از طریق همیارپروژه در تلگرام: ورود

پاسخ: در صورتی که بصورت فورس میخواهید پرداخت انجام گیرد بصورت مستقیم به پشتیبان مجموعه همیارپروژه از طریق لینک زیر پیام داده و وضعیت را بررسی کنید:

  • راه ارتباطی با پشتیبان در تلگرام: ورود

راهنمای پرداخت هزینه Lodge استرالیا | پرداخت هزینه لاج استرالیا:

هزینه Lodge استرالیا | یکی از مراحل مهاجرت استرالیا پرداخت اپلیکیشن (Application) است که این اقدام با برنامه های مختلفی امکان پذیر است. متقاضی مهاجرت به استرالیا بعد از اینکه نامزد اخذ مجوز مهاجرت شد، مدارکی مثل دعوت نامه و … را از سازمان مورد نظر خود در استرالیا دریافت خواهد کرد که زا این طریق می تواند جهت درخواست ویزای استرالیا مدارک مورد نیاز را به اداره مهاجرت استرالیا ارائه دهد. در فرآیند مهاجرت استرالیا این مرحله به عنوان لاج (Lodge) شناخته می شود.

هزینه Lodge استرالیا برای اپلیکیشن های مختلف متفاوت است و متقاضی می تواند از طریق صفحه ی برآورد کننده قیمت ویزا استرالیا مبالغ مختلف را مشاهده کنند. پرداخت هزینه Lodge استرالیا برای برنامه General Skilled Migration شامل ویزا های ۱۸۹-۱۹۰-۴۸۹ برابر ۳۶۰۰ دلار استرالیا است.

مجموعه همیارپروژه نوین ارائه دهنده خدمات مورد نیاز برای دریافت ویزا و تکمیل اپلیکیشن استرالیا و مراحل مهاجرت به استرالیا می باشد. شما می توانید از طریق سایت همیارپروژه نوین تمامی مراحل پرداخت هزینه Lodge استرالیا را پیگیری کنید.

☑️ پیشنهاد مطالعه: مشاوره تحصیل در استرالیا

فرآیند ثبت نام لاج آنلاین استرالیا

از آنجایی که ثبت نام Lodge به دو صورت Online Lodge (لاج آنلاین) و Paper-Based/Offline Lodge (لاج آفلاین یا کاغذی) انجام می شود هر یک از این روش ها با یکدیگر متفاوت بوده که در ادامه به هر یک خواهیم پرداخت.

در Online Lodge شخص متقاضی باید در سایت اداره مهاجرت استرالیا در قسمت immiAccount  یک حساب کاربری ساخته و در مرحله ی بعد در بخش Application بر روی New Application کلیک کند. سپس فرم های مربوط به درخواستشان برایشان باز می شود و شخص می تواند آن ها را به صورت آنلاین تکمیل کند. باید در نظر داشت پس از پرداخت هزینه Lodge شخص می تواند تمامی مدارک و اسناد مورد نیاز اسکن شده در سایت بارگذاری شود.

یکی از مهمترین قوانینی که باید از آن پیروی کنید تعداد مدارک مورد نیاز ارسالی است که نباید از مرز 60 عدد تجاوز کند و باید در نظر داشته باشید پس از اتمام هر مرحله از ثبت نام اطلاعات وارد شده را با زدن دکمه Save، ذخیره کنید. همچنین فرمت های قابل قبول شامل PDF,JPEG, TIFF , BMP است.

پس از اینکه مراحل لاج را با موفقیت پشت سر گذاشتید رسیدی حاوی یک کد TRN یا Transaction Reference Numberدریافت خواهید کرد که می‌توانید از آن به عنوان کدرهگیری پرونده خود استفاده کرده و هر زمان که خواستید از طریق حساب کاربری خود ، نسبت به پیشرفت پرونده و اینکه در چه مرحله‌ای است، مطلع شوید.

فرآیند ثبت نام لاج آفلاین استرالیا

Paper-Based/Offline Lodge یا همان لاج آفلاین نسخه الکترونیکی تمامی فرم‌های ثبت نامی از سایت اداره مهاجرت دانلود، پرینت و تکمیل شده به همراه مدارک مورد نیاز برای سفارت استرالیا به صورت پستی ارسال می‌گردد تا در نوبت بررسی قرار گیرد. برای پرداخت لاج آفلاین شخص باید یک ویزا کارت درخواست داده و اطلاعات مربوط شامل شماره 16 رقمی، کد امنیتی CVV۲ و تاریخ انقضای کارت را در فرم مخصوص پرداخت قید کند.

  • برای ثبت نام از طریق Lodge آفلاین باید فرم های ثبت نام را از سایت اداره مهاجرت استرالیا دانلود کرده و پس از پرینت تکمیل کنید و سپس از طریق پست برای سفارت استرالیا ارسال کنید.
  • یکی از دشواری های Lodge  آفلاین دریافت وقت سفارت استرالیاست که باید در ساعات 8:30 تا 12 روزهای یک شنبه تا چهارشنبه از طریق تماس تلفنی با سفارت استرالیا اقدام کنید.

تفاوت لاج آنلاین و آفلاین استرالیا

نکته ای که وجود دارد این است که هزینه Lodge استرالیا برای  ثبت نام آنلاین و آفلاین و مدارک مورد نیاز برای هر دو نوع ثبت نام یکسان است با این وجود می توان گفت فرآیند آنلاین Lodge استرالیا مزایای قابل توجهی دارد که موجب می شود انتخاب بهتری نسبت به ثبت نام آفلاین باشد.

یکی از این دلایل این است که شما در طی فرآیند آنلاین مدارک در هر مرحله به صورت اتوماتیک کنترل می شود و تا زمانی که مدارک هر مرحله را تکمیل نکنید نمی توانید وارد مرحله ی بعدی شوید به همین سبب اگر مدارکتان ناقص باشد متوجه شده و می توانید نقص آن را برطرف کنید.

در حالیکه در ثبت نام آفلاین مدارک ارسال و بعد از گذشت مدتی بررسی می‌شوند و در صورت وجود نقص در مدارک به شما اطلاع داده می‌شود.همچنین فاصله دریافت تا بررسی مدارک توسط سفارت در لاج آنلاین به مراتب کوتاه‌تر است از این رو در لاج آنلاین فرآیند سریع‌تر بوده و زمان کمتری صرف خواهد شد.


مقالات مرتبط با هزینه Lodge استرالیا: پرداخت هزینه ویزای استرالیا


 

توسط
تومان