ثبت نام آزمون تافل TOEFL iBT | پرداخت هزینه آزمون تافل

ثبت نام آزمون تافل
5/5 - (4 امتیاز)

عناوین مقاله:

مراحل انجام ثبت نام آزمون تافل توسط همیارپروژه

1- ثبت سفارش اولیه (پر کردن با دقت فرم آخر صفحه)

2- هماهنگی کارشناس با کاربر

3- برآورد پرداخت ریالی و صدور فاکتور

4- پرداخت ریالی فاکتور

5- پرداخت و تکمیل ثبت نام آزمون تافل (زمان: یک روز کاری)

6- ارسال فرم ثبت نام نهایی برای شما

فرم درخواست ثبت نام TOEFL iBT

سوالات متداول

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. وبسایت همیارپروژه نوین از سال 93 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت با شناسه ملی: 14011821805
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های هلند از طریق همیارپروژه در تلگرام: ورود

پاسخ: در صورتی که بصورت فورس میخواهید نگارش انجام گیرد بصورت مستقیم به پشتیبان مجموعه همیارپروژه از طریق لینک زیر پیام داده و وضعیت را بررسی کنید:

  • راه ارتباطی با پشتیبان در تلگرام: ورود

راهنمای ثبت نام تافل اینترنتی آزمون TOEFL iBT

ثبت نام آزمون تافل در این صفحه به سادگی میتوانید پیگیری و انجام دهید. تافل (TOEFL) که مخفف عبارت Test of English as a Foreign Language است، یکی از آزمون های ضروری و معتبر زبان انگلیسی برای اپلای و اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های خارج از کشور است. می توان گفت که آزمون تافل را در کنار آیلتس معتبرترین آزمون زبان بین المللی دانست. هدف از داشتن مدرک آزمون تافل این است که میزان تسلط  افراد غیر انگلیسی‌‌زبان سنجیده شود.

آزمون تافل کاربردهای متنوعی دارد که برخی از کاربرد‌های آن شامل؛ ارائه نتیجه آزمون به دانشگاه‌های خارجی جهت کسب پذیرش تحصیلی و موسسات مهاجرتی برای دریافت ویزای کشورهایی است که نتیجه آزمون تافل را به عنوان بخشی از مدارک مهاجرتی از شما در خواست می‌کنند. آزمون تافل در در بیش از ۱۲۰ کشور دنیا آزمون تافل برگزار می گردد و مورد تایید و استفاده بیشتر کشورها است.

آزمون تافل توسط سازمان ETS طراحی و برگزار می شود. آزمون تافل در ایران توسط مراکز مجازی که توسط ETS معرفی می شوند و با نظارت مستقیم تقریبا هر هفته برگزار می شود. هزینه ثبت نام آزمون تافل در ایران ۲۴۵ دلار است که نتیجه آن تا ۲ سال اعتبار دارد. به منظور شرکت در این آزمون ابتدا لازم است یک حساب کاربری در سایت ETS ایجاد نمایید.

همانطور که گفته شد، آزمون تافل در مراکز معینی در زمان های مشخصی برگزار می شود که ظرفیت این مراکز دارای محدودیت است. از این رو برای کسب اطلاعات از مراکز آزمون تافل و ظرفیت‌های این مراکز می‌توانید به این لینک از وب سایت ETS مشاهده کنید.

از مراکز مهم برگزار کننده آزمون تافل در تهران می توان به سازمان سنجش آموزش کشور، دانشکده علوم پزشکی، موسسه امیربهادر، موسسه فرهنگی علامه سخن، زبان نگار و معرفت اشاره کرد. با این وجود، ثبت نام تافل توسط این مراکز معمولاً انجام نمی شود.

روش نوشتن استادی پلن | بورسیه های فول فاند دولتی | تجربه اپلای دانشجوی کامپیوتر | راهنمای تحصیل در آمریکا

پرداخت هزینه آزمون تافل

بخش های مختلف آزمون تافل

آزمون تافل به طور معمول با مهارت Reading شروع می شود که حدود ۳۵ تا ۵۵ سوال است و ۶۰ الی ۹۰ دقیقه فرصت برای پاسخگویی دارید.

مهارت بخش Listening آزمون از ۳۵ تا ۵۰ سوال تشکیل شده و ۶۰ الی ۸۰ دقیقه زمان برای پاسخگویی دارید. مهارت Writing نیز از دو قسمت تشکیل شده است که در قسمت اول در حدود ۲۰ دقیقه است و به سوالات مطرح شده باید پاسخ داده شود و در قسمت دوم که حدود ۳۰ دقیقه است باید یک متن یا انشا در رابطه با مطلب خواسته شده بنویسید. مهارت Speaking نیز باید به سوالاتی که برای شما مطرح می شود پاسخ دهید.

نحوه ثبت نام تافل

برای ثبت نام آزمون تافل TOEFL ابتدا با ثبت نام در بخش تافل سایت ETS  یک پروفایل برای خود ایجاد کنید. بعد از مشخص کردن تاریخ امتحان و حوزه مورد نظر، پرداخت هزینه آزمون تافل باید توسط پرداخت آنلاین با کارت اعتباری بین المللی مثل Visa Card ،Master Card  و غیره صورت گیرد. شما با پر کردن فرم ثبت سفارش در وب سایت ما می‌توانید سفارش پرداخت هزینه ثبت نام امتحان تافل را برای ما ثبت کنید. از این رو آن دسته از دوستانی که توانایی ثبت نام و حتی پرداخت برای ثبت نهایی آزمون تافل ندارند می توانند با ثبت درخواست خود در وب سایت ما، این پروسه را کارشناسان مجموعه همیارپروژه انجام دهد.

دانلود نمونه کاورلتر | دوره های کوآپ کانادا | تحصیل در دانمارک | هزینه تحصیل در کانادا | اجاره مسکن دانشجویی در ایتالیا

توسط
تومان