عضویت در IEEE

عضویت در IEEE

عناوین مقاله:

مراحل پرداخت هزینه عضویت در IEEE در همیارپروژه

1. تکمیل فرم توسط شما

2. تشکیل گروه توسط مجموعه همیارپروژه نوین در کوتاه ترین زمان ممکن

3. گرفتن قیمت ارز مورد نظر

4. بررسی اطلاعات حساب مقصد جهت پرداخت

5. پرداخت امن در کمترین زمان ممکن توسط مجموعه همیارپروژه نوین ( برای پرداخت لطفا ددلاین و نوع پرداخت را در نظر داشته و به کارشناسان مجموعه اطلاع دهید.)

فرم درخواست پرداخت هزینه عضویت در IEEE

سوالات متداول در زمینه پرداخت هزینه عضویت در IEEE

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. وبسایت همیارپروژه نوین از سال 93 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت با شناسه ملی: 14011821805
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های هلند از طریق همیارپروژه در تلگرام: ورود

پاسخ: در صورتی که بصورت فورس میخواهید پرداخت انجام گیرد بصورت مستقیم به پشتیبان مجموعه همیارپروژه از طریق لینک زیر پیام داده و وضعیت را بررسی کنید:

  • راه ارتباطی با پشتیبان در تلگرام: ورود

راهنمای پرداخت هزینه عضویت در IEEE

IEEE چیست؟

عضویت در IEEE

IEEE (آی تریپل ای) موسسه مهندسان برق و الکترونیک (Institute of Electrical and Electronics Engineers) است که هدف آن پیشبرد فناوری در حوزه های وابسته به مهندسی برق و کامپیوتر است. اعضای IEEE جامعه ای متشکل از بیش از ۴۰۰۰۰۰ متخصص فناوری و مهندسی هستند که با تمایل مشترک برای یادگیری مداوم، تعامل، همکاری و نوآوری متحد شده اند. IEEE بزرگترین سازمان فنی حرفه ای جهان است که به پیشرفت فناوری به نفع بشریت اختصاص دارد.

عضویت حرفه ای برای افرادی آزاد است که با تجربه مدرکی مبنی بر شایستگی در زمینه تعیین شده IEEE ارائه می دهند. رشته های تعیین شده عبارتند از: مهندسی، علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات، علوم فیزیکی، علوم زیستی و پزشکی، ریاضیات، ارتباطات فنی، آموزش، مدیریت، و حقوق و سیاست.

فواید عضویت در IEEE:

  • IEEE شبکه‌ای بی‌رقیب از متخصصان، کارشناسان و مشاوران را در خود جای داده است که می‌توانند به شکل‌دهی شغل شما کمک کنند، منابعی را برای کسب مهارت‌های جدید، پیشبرد پیشرفت حرفه‌ای شما، و فرصت‌های متعددی برای مشارکت، شناخت و پاداش فراهم کنند.
  • عضویت به شما امکان دسترسی به بزرگترین کتابخانه مهندسی برق، علوم کامپیوتر، و ادبیات فنی الکترونیک و همچنین آخرین روندهای فناوری، اخبار صنعت و رویدادها را می دهد.
  • می توانید برای ایجاد یک گروه پشتیبانی برای حرفه، صنعت یا پروژه خود، با همکاران و گروه های عضو IEEE به صورت آنلاین یا حضوری همکاری کنید.
  • اعضای IEEE می‌توانند از قیمت‌های انحصاری و تخفیف‌خورده بیمه و انواع محصولات و خدمات (در صورت وجود) استفاده کنند که می‌تواند باعث صرفه‌جویی قابل توجهی شود.

عضویت در IEEE:

به طور کلی دو نوع عضویت در IEEE وجود دارد که عبارت اند از عضویت به صورت دانشجویی و عضویت به صورت حرفه ای.

درجه عضو محدود به کسانی است که الزامات آموزشی مشخص شده توسط IEEE را برآورده کرده اند و/یا صلاحیت حرفه ای را در زمینه های تعیین شده توسط IEEE نشان داده اند. برای پذیرش یا انتقال به درجه عضو، یک نامزد ممکن است یکی از موارد زیر باشد:

  • فردی که مدرک سه تا پنج ساله در سطح دانشگاهی یا بالاتر از یک موسسه یا برنامه معتبر و در زمینه تعیین شده توسط IEEE دریافت کرده است.
  • فردی که مدرک سه تا پنج ساله دانشگاهی یا بالاتر را از یک موسسه یا برنامه معتبر دریافت کرده باشد و حداقل سه سال تجربه کاری حرفه‌ای در تدریس، ایجاد، توسعه، تمرین یا مدیریت در زمینه تعیین شده IEEE داشته باشد.
  • فردی که از طریق حداقل شش سال تجربه کاری حرفه ای، شایستگی خود را در آموزش، ایجاد، توسعه، تمرین، یا مدیریت در زمینه های تعیین شده توسط IEEE نشان داده باشد.

درجه عضو ارشد

درجه عضو ارشد بالاترین درجه ای است که ممکن است برای آن درخواست ارسال شود و به تجربه ای نیاز دارد که نشان دهنده بلوغ حرفه ای باشد. برای پذیرش یا انتقال به درجه عضو ارشد، یک نامزد باید یک مهندس، دانشمند، مربی، اجرایی فنی یا مبتکر در زمینه های تعیین شده توسط IEEE باشد. نامزد باید حداقل ده سال در حرفه، حرفه ای بوده باشد و در طول حداقل پنج سال از آن سال عملکرد قابل توجهی از خود نشان داده باشد.

پیشنهاد مطالعه: پرداخت اپلیکیشن فی | پرداخت هزینه اپلیکیشن فی ویزای کانادا

هزینه عضویت در IEEE چگونه محاسبه می شود؟

پیوستن به IEEE آسان است. حق عضویت سالانه IEEE بر اساس مکان جغرافیایی متفاوت است. از سال ۲۰۱۲، عوارض آی تریپل ای ۲۰۳ دلار آمریکا در ایالات متحده است. حق عضویت برای اعضا از ۱۷۷٫۵۵ دلار آمریکا تا ۱۹۲٫۶۱ دلار آمریکا در کشور کانادا؛ ۱۶۴ دلار آمریکا در کشور های آفریقایی، اروپایی و خاورمیانه؛ ۱۵۵ دلار آمریکا در کشور های آمریکای لاتین؛ و ۱۵۶ دلار در کشور های آسیایی و اقیانوسیه محاسبه می شود.

یک عضویت الکترونیکی با تخفیف از ۸۱ دلار آمریکا تا ۹۷ دلار آمریکا برای ساکنان کشورهایی با تولید ناخالص داخلی محدود ارائه می شود. به طور کلی نرخ‌های تخفیف‌خورده نیز برای افرادی که شرایط خاصی دارند، مانند از دست دادن شغل، بازنشسته یا ازکارافتاده در دسترس است.

نحوه پیوستن به IEEE PES به عنوان یک عضو دانشجو دانش آموزان از تخفیف های ویژه عضویت IEEE و PES برخوردار می شوند. دانش‌آموزان مقاطع تحصیلات تکمیلی، کارشناسی و حتی دبیرستان واجد شرایط هستند. ابتدا باید عضو دانشجوی IEEE باشید. حق عضویت دانشجویی سالانه IEEE در ایالات متحده ۳۲ دلار آمریکا است. از ۳۳٫۶۰ دلار آمریکا تا ۳۶٫۷۹ دلار آمریکا در کانادا؛ ۲۷ دلار آمریکا در هر جای دیگر. پس از اینکه عضو دانشجویی IEEE شدید، حق عضویت PES تنها ۱۸ دلار آمریکا در سال است.

پرداخت هزینه عضویت در IEEE

برای ثبت نام و درخواست عضویت در IEEE می توانید از طریق مجموعه همیارپروژه نوین اقدام کنید، مجموعه همیارپروژه نوین تمامی خدمات لازم برای پرداخت هزینه عضویت و ثبت نام IEEE  را ارائه می دهد.


مقالات مفید: آموزش‌های فنی حرفه‌ای در آلمان | سیستم آموزشی آمریکا | آزمون ورود به دانشگاه های ترکیه

توسط
تومان