تغییر زمان و مرکز آزمون تافل

تغییر زمان و مرکز آزمون تافل
5/5 - (4 امتیاز)

عناوین مقاله:

روش های تغییر زمان و مکان آزمون TOEFL

شما می توانید به یکی از روش های زیر تغییر زمان و مکان آزمون تافل از این آزمون را انجام دهید.

  1. در روش نخست با استفاده از خدمات ارزی مجموعه همیارپروژه می باشد.
  2. در روش دوم نیز شما می توانید به راحتی با وارد شدن به اکانت TOEFL IBT خود و انتخاب یکی از گزینه های انصراف (cancel) و یا تغییر (Modify) موارد مورد نظر خود را انجام دهید.

نکته مهم این است طبق اعلام سایت TOEFL IBT شما به هیچ عنوان نمی توانید با ایمیل انصراف یا تغییرات مدنظرتان را اعلام نمایید همچنین در مرکز آزمون هم امکان چنین درخواست هایی به هیچ عنوان امکان پذیر نیست.

فرم درخواست تغییر زمان و مکان آزمون TOEFL

سوالات متداول

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. وبسایت همیارپروژه نوین از سال 93 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت با شناسه ملی: 14011821805
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های هلند از طریق همیارپروژه در تلگرام: ورود

پاسخ: در صورتی که بصورت فورس میخواهید نگارش انجام گیرد بصورت مستقیم به پشتیبان مجموعه همیارپروژه از طریق لینک زیر پیام داده و وضعیت را بررسی کنید:

  • راه ارتباطی با پشتیبان در تلگرام: ورود

راهنما تغییر زمان و مرکز آزمون TOEFL

یکی از مهم ترین آزمون های بین المللی برای تعیین سطح و دانش زبانی فرد، آزمون تافل می باشد. تافل بقدری اهمیت دارد که بسیاری از دانشگاه های برتر جهان برای پذیرش دانشجویان، یکی از شرایط را دریافت نمره بالا در این آزمون قرار داده اند. آن دسته از متقاضیانی که در آزمون تافل ثبت نام کرده اند، در صورتی که قصد دارند تا زمان و مرکز آزمون تافل خود را تغییر (Reschedule) دهند، بایستی تا ۴ روز قبل از آزمون تافل به صورت آنلاین زمان و یا مکان آزمون تافل خود را تغییر دهند. بهترین راه برای تغییر زمان آزمون تافل اینگونه است که وارد پروفایل خودتان بشوید و سپس روی آزمون مورد نظر کلیک نمایید و به راحتی آزمونتان را reschedule کنید. مقدار هزینه برای تغییر زمان و مرکز آزمون تافل در حدود ۶۰ دلار آمریکا می باشد که پرداخت آن بوسیله کارت های پرداخت ارزی مانند مسترکارت یا ویزاکارت انجام می شود.

نکته هایی پیرامون تغییر زمان و مرکز آزمون TOEFL

نخستین نکته این است که برای تغییر زمان و یا مرکز آزمون تافل، هیچگونه محدودیتی وجود ندارد. از این رو می توانید برای دفعات بسیار تاریخ آزمون تافل را تغییر دهید. نکته دیگر که پیشتر به آن اشاره شد این است که تغییر زمان و یا مرکز آزمون تافل باید تا ۳ روز قبل از امتحان بدون احتساب روز آزمون انجام شود. بنابراین بعد از آن امکان تغییر وجود ندارد و در صورت لغو کردن آزمون تافل مبلغی از طرف ETS برای شما بازگشت داده نمی شود.

نکته دیگر که برای تغییر زمان و مکان آزمون تافل باید در نظر داشته باشید این است که برای تغییر زمان و یا مرکز آزمون تافل (Reschedule) باید از تاریخ های باز و دارای ظرفیتی که در سایت ETS ارائه شده است که امکان ثبت نام در آن ها وجود دارد انتخاب نمایید. در صورتی که ظرفیت تکمیل شده باشد و یا باز نشده باشد می توانید از قسمت رزرو تغییر زمان ویزا مکان آزمون تافل (Reschedule) در سایت همیار پروزه ثبت سفارش خود را انجام دهید تا در کمترین زمان تغییر زمان آزمون تافل شما را انجام دهیم.

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون GRE General | پرداخت SEVIS Fee | پرداخت هزینه سفارت آمریکا

توسط
تومان