ددلاین دانشگاه های انگلستان برای تحصیل در سال 2024

ددلاین دانشگاه های انگلستان

ددلاین پذیرش در دانشگاه های انگلستان

عناوین مقاله:

چگونه از ددلاین دانشگاه های انگلستان اطلاع پیدا کنیم؟

ددلاین دانشگاه های انگلستان| قبل از اقدام برای پذیرش و آماده شدن برای اپلای و پذیرش تحصیلی لازم است از مهلت درخواست پذیرش برای دانشگاه های انگلستان در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد اطلاع حاصل کنید. برای اطلاع از ددلاین دانشگاه های انگلستان در مقاطع مختلف تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ددلاین دانشگاه های انگلستان در مقطع کارشناسی

قبل از شروع درخواست برای مقطع کارشناسی دانشگاه انگلستان، بسیار مهم است که با ددلاین دانشگاه های انگلستان آشنا شوید. برخی از دانشگاه ها مانند کمبریج و آکسفورد، همراه با دوره های خاص مانند پزشکی، دامپزشکی و دندانپزشکی، مهلت های قابل توجه زودتری دارند و ددلاین این دانشگاه ها و دوره های با سایر دانشگاه ها متفاوت است. اطلاع کامل از این مهلت‌ها برای موفقیت در فرآیند درخواست ضروری است. در زیر تاریخ های کلیدی برای چرخه برنامه های آینده ذکر شده است:

16 مه 2023: (۱۴۰۲/۰۲/۲۶) برنامه های کارشناسی برای ورود به سال 2024 باز می شود.

5 سپتامبر 2023: (۱۴۰۲/۰۶/۱۴) درخواست های تکمیل شده در مقطع کارشناسی را می توان ارسال کرد.

16 اکتبر 2023: (۱۴۰۲/۰۷/۲۴) آخرین مهلت درخواست برای تمام دوره های دانشگاه کمبریج و آکسفورد، و همچنین بیشتر دوره های پزشکی، دامپزشکی و دندانپزشکی در سایر موسسات تا ساعت 6 بعد از ظهر به وقت بریتانیا.

☑️ پیشنهاد مطالعه: دانشگاه آکسفورد انگلیس

31 ژانویه 2024: (۱۴۰۲/۱۱/۱۱) مهلت بررسی برابر. مهلت درخواست برای اکثر دوره های کارشناسی برای دانشجویان داخلی و بین المللی بر اساس در نظر گرفتن مساوی. به این معنی که ارائه دهندگان دوره باید همه درخواست های دریافت شده تا این زمان را به طور مساوی در نظر بگیرند. دانشگاه‌ها و کالج‌ها مجبور نیستند درخواست‌های دریافت شده پس از پایان مهلت را در نظر بگیرند، اگرچه اگر پس از بررسی درخواست‌های به‌موقع، فضاهای لازم را داشته باشند، می‌توانند.

30 ژوئن 2024: (۱۴۰۳/۰۴/۱۰) آخرین مهلت درخواست برای همه دوره های کارشناسی. اگر مهلت 31 ژانویه را از دست دادید، جای نگرانی نیست. خبر خوب این است که تقریباً تمام دانشگاه های انگلستان درخواست های بین المللی را تا 30 ژوئن می پذیرند.

توجه: هر درخواستی که پس از 30 ژوئن دریافت شود، در UCAS Clearing وارد می شود.

☑️ پیشنهاد مطالعه: پر کردن فرم های پذیرش دانشگاه

ددلاین دانشگاه های انگلستان برای فارغ التحصیلان

مدارک تحصیلات تکمیلی در انگلستان به صورت دوره ای است، به این معنی که هیچ مهلت ثابتی برای همه درخواست های تحصیلات تکمیلی وجود ندارد. این سیستم انعطاف پذیر به شما امکان می دهد در زمان های مختلف در طول سال درخواست دهید.

☑️ پیشنهاد مطالعه: پرداخت هزینه وقت سفارت انگلیس

آخرین مهلت درخواست هنرستان های موسیقی

2 اکتبر 2023: تاریخ پایانی برای برنامه های موسیقی کنسرواتوارها.

31 ژانویه 2024: تاریخ بسته شدن بیشتر کنسرواتوارها برای برنامه های رقص/درام/تئاتر موزیکال.

ثبت درخواست مشاوره اپلای انگلستان

ثبت درخواست مشاوره اپلای انگلستان

مشاوره پذیرش + ویزا

دانشگاه های انگلستان
ثبت درخواست مشاوره

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. وبسایت همیارپروژه نوین از سال 93 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت با شناسه ملی: 14011821805
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های هلند از طریق همیارپروژه در تلگرام: ورود

پاسخ: نگران نباش! اگر ضرب الاجل مورد نیاز خود را از دست دادید، همچنان می توانید یک درخواست UCAS ارسال کنید که توجه دانشگاه ها را از طریق Clearing یا در ژانویه، دومین پذیرش بزرگ برای دانشگاه های بریتانیا، جلب کند.

پاسخ: درخواست برای دانشگاه های انگلستان با همیارپروژه نوین سریع و ساده است. ما می توانیم با کمک به انتخاب دانشگاه شما و اطمینان از انتخاب رشته مناسب، استرس ناشی از درخواست را برای شما از بین ببریم.

پاسخ: سپتامبر ددلاین اصلی سال تحصیلی در انگلستان است. ضرب‌الاجل‌های سنتی، همانطور که در بالا مشاهده می‌شود، همگی برای برنامه‌های شروع سپتامبر اعمال می‌شوند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان