شرایط سنی تحصیل در انگلستان

شرایط سنی تحصیل در انگلستان

عناوین مقاله:

محدودیت های سنی تحصیل در انگلستان

تحصیل در انگلستان

شرایط سنی تحصیل در انگلستان | انگلستان یکی از محبوب ترین مقاصد برای دانشجویان بین المللی است. همچنین یکی از کشورهای پیشرو است که دانشجویانی را که به دنبال آموزش با کیفیت بالا در محیطی دلپذیر از سراسر جهان جذب می کند. با این حال، گرفتن ویزای تحصیلی برای تحصیل در انگلستان می تواند بسیار چالش برانگیز و زمان بر باشد. بیش از 605130 دانشجوی بین‌المللی در این کشور زندگی می‌کنند که در مقاطع تحصیلات تکمیلی و کارشناسی ارشد تحصیل می‌کنند. دانشگاه های برتر انگلستان از ویزای Tier 4 برای اکثر دانشجویان بین المللی حمایت می کنند.

اخذ ویزای تحصیلی انگلستان می تواند به شما کمک کند تا بهترین کار خود را در زمینه شغلی درخشان پس از تحصیل در انگلستان انجام دهید. برای تحصیل در انگلستان و یک تبعه خارجی ملزم به ارائه پیشنهاد از یک موسسه معتبر یا یک حامی دانشجویی دارای مجوز می باشد. داشتن شرایط سنی تحصیل در انگلستان و یک برنامه مالی قوی یا حامی مالی برای تامین هزینه های تحصیل و زندگی نیز مهم است.

شرایط لازم برای ویزای تحصیلی انگلستان

تعدادی شرایط خاص برای دریافت ویزای تحصیلی انگلستان وجود دارد، از جمله شرایط مالی، الزامات زبان، محدودیت سنی ویزای تحصیلی انگلستان، و غیره. اگر شما فردی هستید که برای ویزای تحصیلی انگلستان درخواست می دهید، این مقاله شامل همه موارد مورد نیاز برای تحصیل انگلستان می شود.

شما می توانید حداکثر سه ماه قبل از تاریخ شروع دوره خود برای ویزا اقدام کنید. میانگین زمان پردازش ویزا برای کشور خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که زمان زیادی را در اختیار دارید. ویزای تحصیلی انگلستان بر اساس یک سیستم امتیازی اعطا می شود. برای برآورده کردن تمام شرایط ویزای تحصیلی انگلستان، باید موارد زیر را ارائه دهید:

  • جزئیات پاسپورت شما به همراه عکس اخیر
  • یک پیشنهاد بدون قید و شرط از یک موسسه در یک دوره ارائه شده توسط یک حامی دارای مجوز، که با فرم “تأیید پذیرش برای مطالعات” (CAS) از ارائه دهنده دوره شما (به ارزش 30 امتیاز) اثبات شده است.
  • اثبات مهارت های زبان انگلیسی کافی که با گذراندن یکی از آزمون های امن زبان انگلیسی (SELT) اثبات می شود. (اگر اهل یک کشور انگلیسی زبان مانند ایالات متحده هستید یا مدرک تحصیلی معادل مدرک انگلستان را در یک کشور انگلیسی زبان تکمیل کرده اید، نیازی به ارائه آن ندارید.)
  • اثبات حمایت مالی در طول اقامت خود در بریتانیا (به ارزش 10 امتیاز)
  • اگر دانشجوی غیر اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا / سوئیس هستید و در حال مطالعه یک موضوع حساس هستید، ممکن است به گواهی ATAS نیز نیاز داشته باشید.
  • اثبات حمایت مالی می‌تواند به صورت صورت‌حساب بانکی یا نامه‌ای از حامی مالی شما باشد که نشان می‌دهد می‌توانید هزینه‌های تحصیل، مسکن و هزینه‌های زندگی خود را پوشش دهید. (شما باید ثابت کنید که در صورت تحصیل در بریتانیا در خارج از لندن، 1015 پوند (~ 1300 دلار آمریکا) در ماه برای هزینه های زندگی و در صورت تحصیل در لندن، 1265 پوند (~ 1600 دلار آمریکا) برای هزینه های زندگی در ماه دارید.)
  • همچنین ممکن است از شما خواسته شود که مدارکی را ارائه دهید که مدارک تحصیلی را نشان می دهد و در یک مصاحبه یا آزمون بیومتریک شرکت کنید که شامل اسکن دیجیتالی اثر انگشت شما می شود.
  • بسته به کشور مبدا، ممکن است از شما خواسته شود که واکسن های پزشکی خاصی انجام دهید یا آزمایش سل انجام دهید.
  • شرایط سنی تحصیل در انگلستان | اگر 16 یا 17 سال دارید و برای ویزای دانشجویی Tier 4 (عمومی) درخواست می کنید، باید رضایت کتبی والدین / سرپرستان خود را داشته باشید که می توانید مستقل زندگی کنید و سفر کنید.

اگر شما زیر 18 سال سن دارید، برخی مدارک اضافی مورد نیاز است. اینها هستند:

  • گواهی رضایت والدین یا قیم قانونی مدارک دال بر رابطه با والدین یا قیم قانونی
  • کپی شناسنامه یا هر مدرک دولتی که نام والدین را نشان می دهد
  • توجه: در نامه پیشنهادی برای برنامه تحصیلی شما ذکر می شود که آیا این برنامه به گواهی ATAS نیاز دارد یا خیر.

☑️ پیشنهاد مطالعه: ددلاین دانشگاه های انگلستان

شرایط سنی تحصیل در انگلستان برای دانشجویان

محدودیت سنی ویزای دانشجویی انگلستان | اگر 16 سال یا بالاتر دارید و نامه پذیرش از یک دانشگاه خاص/در یک دوره به شما پیشنهاد شده است، می توانید برای ویزای تحصیلی برای تحصیل در انگلستان درخواست دهید. با این حال، اگر کمتر از 16 سال سن دارید، به رضایت کتبی از طرف والدین یا قیم قانونی خود (یا یکی از والدین در صورت انحصار مسئولیت) نیاز دارید.

توجه داشته باشید که شرایط سنی تحصیل در انگلستان نیز متفاوت است. علاوه بر این، هیچ محدودیت سنی برای ویزای دانشجویی در انگلستان وجود ندارد. تا زمانی که بتوانید شرایط را رعایت کنید، می توانید برای ویزای دانشجویی اقدام کنید.

اگر 16 سال یا بیشتر دارید و می خواهید دوره ای را در سطح آموزش عالی در انگلستان به مدت بیش از شش ماه بگذرانید، به احتمال زیاد باید از طریق مسیر دانشجویی برای ویزای دانشجویی اقدام کنید.  هر چند که داوطلبان بین سنین ۱۸ تا ۳۵ سال بیشترین شانس را دارند.

شرایط سنی تحصیل در انگلستان | اگر در حال تحصیل در یک دوره کوتاه مدت هستید و بالای 18 سال سن دارید، ممکن است واجد شرایط ویزای تحصیلی کوتاه مدت باشید. این برای اکثر دوره های کوتاه مدت تا شش ماه اعتبار دارد و برای دوره های زبان انگلیسی تا 11 ماه قابل تمدید است. اگر در حال مطالعه دوره طولانی تری هستید، باید مطمئن شوید که موسسه انتخابی شما دارای مجوز حامی دانشجویی است. شما می توانید برای ویزای دانش آموزی کودک (اگر 4 تا 17 ساله هستید و می خواهید در یک مدرسه مستقل در انگلستان تحصیل کنید) یا ویزای دانشجویی عمومی برای افراد 16 سال به بالا درخواست دهید.

شرایط سنی تحصیل در مدارس انگلستان برای دانش آموزان

شرایط سنی تحصیل در انگلستان | مسیر تحصیل دانش آموزان در انگلستان به گونه ای است که اگر بین چهار تا 17 سال سن دارید، می توانید برای ویزای دانش آموزی کودکان برای تحصیل در مدرسه ای در انگلستان درخواست دهید. شما باید:

  • یک پیشنهاد بدون قید و شرط در یک دوره آموزشی در یک مدرسه مستقل داشته باشید
  • بتوانید نشان دهید که به پول کافی برای حمایت از شما در بریتانیا و پرداخت هزینه دوره خود دسترسی دارید
  • رضایت والدین یا قیم خود را برای تحصیل در بریتانیا داشته باشید – باید این را در هنگام درخواست ثابت کنید

مدت زمانی که می توانید بمانید به سن شما در تاریخ درخواست و طول دوره شما بستگی دارد. زمانی که درخواست می دهید چه مدت می توانید بمانید:

زیر 16 سال طول دوره (تا 6 سال) به اضافه 4 ماه پس از آن

16 یا 17 طول دوره (تا 3 سال) به اضافه 4 ماه پس از آن

آیا می توانم در سن 43 سالگی ویزای تحصیلی انگلستان را دریافت کنم؟

بله، هیچ محدودیت سنی برای درخواست ویزای دانشجویی وجود ندارد. شرایط سنی تحصیل در انگلستان به گونه ای است که اگر 16 سال یا بیشتر دارید و در دوره ای به شما پیشنهاد شده است، می توانید برای ویزای دانشجویی Tier 4 (عمومی) برای تحصیل در انگلستان درخواست دهید.

☑️ پیشنهاد مطالعه: پرداخت هزینه وقت سفارت انگلیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان