راهنمای گرفتن وقت سفارت انگلستان

راهنمای گرفتن وقت سفارت انگلستان
5/5 - (1 امتیاز)

راهنمای گرفتن وقت سفارت انگلستان

عناوین مقاله:

تعیین وقت سفارت انگلستان

راهنمای گرفتن وقت سفارت انگلستان | کشور انگلستان یکی از بهترین مقاصد مهاجرت است که همه ساله بسیاری از افراد با دریافت ویزا های مختلف مثل ویزا تحصیلی، ویزا کاری و تجاری، ویزا توریستی و یا … به این کشور سفر می کنند. متقاضیان برای درخواست اخذ ویزا انگلستان و گرفتن وقت سفارت انگلستان می توانند به تنهایی و یا از طریق موسسات مهاجرتی از جمله همیارپروژه نوین اقدام کنند. بهتر است قبل از هر اقدامی مقاله راهنمای گرفتن وقت سفارت انگلستان را مطالعه کنید.

سفارت انگلستان در تهران

از مدتها قبل کشور بریتانیا در ایران سفارتخانه رسمی نداشته و در چند سال اخیر سفارت بریتانیا در تهران دایر شده است که نماینده دولت متحده پادشاهی بریتانیا در تهران است. سفارت بریتانیا واقع در خیابان فردوسی تهران می باشد.

البته در نظر داشته باشید که گرفتن وقت سفارت انگلیس در حقیقت گرفتن وقت مصاحبه VFS است و شما به‌جای سفارت به دفتر این مؤسسه برای تحویل مدارک و انگشت‌نگاری مراجعه خواهید کرد. متقاضیان می توانند درخواست های خود را از طریق سایت رسمی سفارت بریتانیا ارسال کنند و یا به سفارت انگلیس در کشور های همسایه مانند ترکیه و امارات مراجعه کنند.

یکی از مهمترین مراحل درخواست اخذ ویزا انگلستان دریافت وقت سفارت انگلستان برای انجام انگشت نگاری توسط VFS  می باشد. دفاتر شرکت vfs global از طرف دولت انگلیس برای انجام مراحل انگشت نگاری و ویزای انگلیس در تهران دایر شده است. در حال حاضر شعبه vfs در تهران واقع در میدان هروی، خیابان موسوی، مرکز خرید هروی، طبقه چهارم می باشد.

راهنمای گرفتن وقت سفارت انگلستان | پرداخت هزینه سفارت آمریکا

مراحل گرفتن وقت سفارت انگلستان

در این بخش راهنمای گرفتن وقت سفارت انگلستان به صورت گام به گام شرح داده شده است:

گام اول برای گرفتن وقت سفارت انگلستان ثبت نام از طریق سایت GOV.UK و تکمیل اطلاعات اولیه است. این اطلاعات شامل اطلاعات مربوط به ساخت پروفایل و حساب کاربری شما، تکمیل اطلاعات مربوط به نوع ویزا مورد نظر شما و درخواست آن، تعیین محل دریافت مدارک و انگشت نگاری و … است. پس از تکمیل این مراحل می توانید برای گرفتن وقت سفارت انگلستان اقدام کنید.

از جمله بخش های پایانی پس از ثبت نام در سایت پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت است که هم می توان از طریق سایت پرداخت کرد و هم می توان هنگام حضور در سفارت انگلیس این مبلغ را پرداخت کرد. اما در صورتی که می خواهید همه ی مراحل را از طریق سایت به صورت یکجا تمام کنید باید با استفاده از کارت اعتباری هزینه تعیین وقت سفارت را نیز پرداخت کنید.

بعد از انجام مراحل آنلاین باید در زمان معین شده در مکانی که انتخاب کردید حاضر شوید و مدارک خود را ارائه کنید و انگشت نگاری شوید. در صورت عدم حضور در زمان و مکان تعیین شده جهت ارائه مدارک و انگشت نگاری، نام شما از فرآیند بررسی ویزا انگلستان توسط سفارت خارج خواهد شد.

گرفتن وقت سفارت چقدر طول می کشد؟

متقاضیان دریافت ویزا انگلستان بسیار زیاد هستند و در عین حال کشور انگلستان قوانین سختگیرانه ای جهت ورود مهاجران به خاکش را دارد به همین دلیل فرآیند دریافت وقت سفارت انگلستان طولانی بوده و طبق اعلام اداره مهاجرت کشور انگلیس این فرایند ممکن است 3 ماه یا بیشتر به طول انجامد. البته در مواقعی که متقاضی نیاز به دریافت وقت سفارت به صورت فوری داشته باشد می تواند درخواست تعیین وقت فوری دهد تا در بازه ای کمتر از 1 ماه وقت مصاحبه دریافت کند.

راهنمای گرفتن وقت سفارت انگلستان | ویزای دانشجویی انگلستان

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا انگلستان

  • اصل پاسپورت فعلی با حداقل 6 ماه اعتبار از تاریخ مسافرت به انگلیس و اصل پاسپورت های قبلی
  • نسخه ای از فرم آنلاین تکمیل شده درخواست ویزا به همراه برگه تعیین وقت و رسید پرداخت هزینه سفارت
  • 2 قطعه عکس
  • اصل و ترجمه رسمی سند ازدواج
  • اصل و یا کپی دعوتنامه معتبر و در صورت نداشتن رزرو هتل در انگلیس
  • اصل و ترجمه رسمی شناسنامه
  • اصل و ترجمه رسمی کارت ملی
  • اصل و ترجمه کارت پایان خدمت
  • اصل ریز پرینت حساب شخصی و جاری به لاتین برای 5 ماه گذشته , سپرده های بانکی
  • اصل و ترجمه رسمی سند ملکی

توجه داشته باشید ارائه اصل همه ی مدارک الزامی است و مدارک باید ترجمه رسمی شده باشند. تا وقتی که ایمیلی از سوی سفارت برای شما جهت رد یا قبول ویزای شما ارسال شود ممکن است 20 روز کاری طول بکشد. باید در ارسال مدارک دقت کنید زیر نقص و یا صحیح نبودن مدارک می تواند علاوه بر رد درخواست شما، تا مدتی اجازه درخواست مجدد نیز نداشته باشید.

راهنمای گرفتن وقت سفارت انگلستان | پرداخت هزینه وقت سفارت انگلیس

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. وبسایت همیارپروژه نوین از سال 93 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت با شناسه ملی: 14011821805
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های هلند از طریق همیارپروژه در تلگرام: ورود

پاسخ: در حال حاضر شعبه vfs در تهران واقع در میدان هروی، خیابان موسوی، مرکز خرید هروی، طبقه چهارم می باشد.

پاسخ: فرآیند دریافت وقت سفارت انگلستان طولانی بوده و طبق اعلام اداره مهاجرت کشور انگلیس این فرایند ممکن است 3 ماه یا بیشتر به طول انجامد. البته در مواقعی که متقاضی نیاز به دریافت وقت سفارت به صورت فوری داشته باشد می تواند درخواست تعیین وقت فوری دهد تا در بازه ای کمتر از 1 ماه وقت مصاحبه دریافت کند.

دیدگاه کاربران
  • محمد ضمیر ندیم 4 فوریه 2024 / 18:42

    سلام من محمد ضمیر هستم travel ducoment من گم شده در تهران لطفا همراهی نماید. ممنون

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان