هزینه زندگی دانشجویی در انگلستان | برآورد و محاسبه هزینه

هزینه زندگی دانشجویی در انگلستان

عناوین مقاله:

هزینه زندگی دانشجویی در انگلستان

هزینه زندگی دانشجویی در انگلستان | بسیاری از دانشجویان و متقاضیان تحصیل در کشور انگلستان به دنبال راهی هستند تا بتوانند هزینه های مورد نیاز برای زندگی در این کشور را برآورد کنند و بر اساس این هزینه ها برنامه ریزی بهتری برای زندگی خود داشته باشند. به طور کلی تخمین هزینه‌های زندگی در هر کشوری به شهر محل زندگی و البته سبک زندگی شخص بستگی دارد. در انگلستان نیز همچون دیگر کشورها، عمده‌ی هزینه‌های زندگی دانشجو مربوط به مسکن است.

لندن گران‌ترین شهر انگلستان است با وجود تورم 8 درصدی، اجاره‌ی یک آپارتمان یک‌خوابه معمولی در مرکز شهر لندن 2250 پوند هزینه دارد اما همان آپارتمان در حومه این شهر 1200 پوند خواهد بود. به عنوان مثال یک خانواده معمولی 3 نفره در لندن باید حدود 1500 پوند اجاره در منطقه بسیار متوسطی از لندن مانند کینگزبری بپردازد در حالی که در شمال انگلیس، همان خانواده 750 تا 800 پوند اجاره می‌پردازند.

به طور کلی اجاره خانه در شهرهای بزرگ و به خصوص مرکز این شهرها بسیار بالاست و در شهرهای کوچک و حومه‌ی شهرها هزینه‌ی اجاره خانه بسیار پایین‌تر است.  هزینه زندگی در داخل لندن برای یک فرد مجرد تقریبا 3000 پوند برآورد می شود و همین هزینه ها برای یک فرد مجرد در خارج از لندن حدود 2000 پوند خواهد بود؛ به ازای هر فرد بزرگسال 450 پوند در ماه و 300 پوند برای هر کودک به این هزینه های زندگی اضافه خواهد شد.

هزینه زندگی دانشجویی در انگلستان | دومین هزینه بزرگ برای هر شخص برای زندگی در لندن تقریبا 600 پوند برای خورد و خوراک و 500 پوند در شمال انگلستان خواهد بود. همچنین بخشی از هزینه های فرد مربوط به هزینه ی قبوض خواهد بود که حدود 300 تا 350 پوند در ماه هزینه خواهد داشت. با توجه به این که دانشجویان تمام مقاطع در انگلستان حین تحصیل اجازه کار دارند، با انجام کارهای دانشجویی در این کشور می‌توان ماهانه حداقل 600 پوند به دست آورد و بخش عمده‌ای از هزینه‌های زندگی را پوشش داد.

چگونه بهترین برنامه ریزی را برای هزینه زندگی دانشجویی در انگلستان داشته باشیم؟

  • آیا علاقه مند به ادامه تحصیل در کشور انگلستان هستید؟
  • اگر تصمیم به ادامه تحصیل در انگلستان را داريد، دانشگاه مورد علاقه تان را انتخاب كرده ايد؟
  • آیا مطمئن نيستيد از این که فاند تحصیلی دریافت خواهید کرد که همه هزینه هايتان را پوشش دهد؟
  • آیا مي خواهيد با هزینه شخصی خودتان به انگلیس مهاجرت تحصیلی كنيد ولی برآوردی از هزینه ها نداريد؟

ما اینجا در مجموعه همیار پروژه نوین، راهکار ساده و به روزی را معرفی می کنیم:

UCAS budget calculator محاسبه گر بودجه يوكاس

با مراجعه به سایت UCAS به راحتی می توانید ظرف چند ثانیه درآمد و هزینه های جاری خود در کشور انگلستان را محاسبه کنید. تنها کاری که لازم است انجام دهید انتخاب دانشگاه مورد نظرتان است تا از این طریق بودجه واقعی مورد نیازتان را به دست آورید. هزینه های اجازه مسکن، قبض های مصرفی انرژی، خورد و خوراک، هزینه ی مربوط به رفت و آمد و سایر هزینه های زندگی در انگلستان را می توانید با UCAS به راحتی محاسبه کنید و با توجه به این هزینه ها برای آینده خود برنامه ریزی کنید.

محاسبه گر بودجه يوكاس: لینک


محاسبه گر بودجه اجاره براي هر دانشجو Student Rent Budget Calculator

برنامه ریزی برای هزینه زندگی دانشجویی در انگلستان | از دیگر راه های پیشنهادی ما برای آن دسته از عزیزانی که در بودجه بندی درآمد خود مشکل دارند و مطمئن نیستند که از پس هزینه های جاری در انگلیس برخواهند آمد و یا نمی دانند که تا چه میزان می توانند برای مسکن خود در انگلستان هزینه کنند این است که حتما از Rent Calculator استفاده كنند.

تنها لازم است درآمد ماهیانه ی خود را در این سیستم وارد کنید و پس از تخمین هزینه های جاری زندگی، بودجه ای که برای مسکن باقی می ماند را محاسبه کنید. حالا که سقف بودجه مسکنتان مشخص شده است می توانید نوع مسکن دانشجویی خود را تعیین کنید

محاسبه گر بودجه اجاره براي هر دانشجو: لینک


مقاله مرتبط: شرح گام به گام اپلای و پذیرش تحصیلی | نمونه استادی پلن برای اپلای | روش نوشتن استادی پلن


هزینه زندگی دانشجویی در انگلستان | برآورد و محاسبه هزینه | هزینه زندگی دانشجویی در انگلستان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان