معرفی بورسیه های فول فاند دولتی خارج از کشور

بورسیه های فول فاند دولتی

معرفی بورسیه های فول فاند دولتی

معرفی انواع بورسیه های فول فاند دولتی در خارج از کشور را به صورت لیسیتی از اطلاعات میتوانید در ادامه داشته باشید.

۱- بورسیه تحصیلات تکمیلی وانیر کانادا

(Vanier Canada Graduate Scholarship)

بورسیه تحصیلات تکمیلی Vanier Canada ، یک بورسیه تحصیلی فول فاند برای دانشجویان بین المللی است. این بورسیه تحصیلی برای مقطع دکترا ارائه می شود. این بورسیه تحصیلی برای مدت سه سال و به ارزش ۵۰،۰۰۰ دلار در سال ارائه می شود.

۲- بورسیه های تحصیلی دولت چین

(Chinese Government Scholarships)

بورسیه تحصیلی دولت چین، یک بورسیه تحصیلی فول فاند است. در این بورسیه تحصیلی بیش از ۲۸۰ دانشگاه چین در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در دسترس هستند. بورسیه تحصیلی دولت چین هزینه های مسکن، بیمه، پایه درمانی و کمک هزینه ماهانه تا ۳۵۰۰ یوان را پوشش می دهد.

۳- بورسیه تحصیلی DAAD آلمان

(DAAD Scholarship Germany)

بورسیه تحصیلی DAAD، یک بورسیه تحصیلی فول فاند است. این بورسیه تحصیلی فقط برای مقاطع کارشناسی ارشد یا دکترا در دانشگاه های برتر آلمان ارائه می شود و شامل پرداخت ماهانه ۸۵۰ یورو برای ارشد و ۱۲۰۰ یورو برای داوطلبان دکتری است.

۴- بورسیه تحصیلی MEXT ژاپن

(MEXT Scholarship Japan)

بورسیه تحصیلی MEXT ، یک بورسیه تحصیلی کاملاً فول فاند برای دانشجویان بین المللی است. این بورسیه تحصیلی برای مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری در دسترس است و هزینه تحصیل، محل اقامت، کمک هزینه زندگی ماهانه و هزینه پرواز از کشور خود به ژاپن پوشش می دهد.

۵- بورسیه تحصیلی دولت ترکیه

(Turkey Government Scholarship)

بورسیه تحصیلی دولت ترکیه، یک بورسیه تحصیلی فول فاند است که برای دانشجویان بین المللی و در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می شود. این بورسیه تحصیلی کمک هزینه ماهانه تا ۱۶۰۰ TL در هر ماه ، شهریه ، هزینه پرواز برگشت، بیمه درمانی و محل اقامت را پوشش می دهد.

پرداخت ارزی با مستر کارت | هزینه ارزیابی مدرک پرستاری | پرداخت هزینه وقت سفارت انگلیس

۶- بورسیه تحصیلی دولت دانمارک

(Danish Government Scholarship)

بورسیه تحصیلی دولت دانمارک، یک بورسیه تحصیلی فول فاند برای دانشجویان بین المللی است که فقط برای مقطع کارشناسی ارشد ارائه می شود. این بورسیه تحصیلی دو بخش را خواهد داشت: معافیت کامل از شهریه و کمک هزینه، برای تأمین هزینه های زندگی بالغ بر ۶۰۹۰ DKK در ماه.

۷- بورسیه تحصیلی تعالی دولت سوئیس

(Swiss Government Excellence Scholarship)

بورسیه تحصیلی تعالی دولت سوئیس یک بورسیه تحصیلی فول فاند برای دانشجویان بین المللی در مقاطع دکتری و پسادکتری می باشد. این بورسیه تحصیلی شامل پرداخت ماهیانه، معافیت شهریه، بیمه درمانی، هزینه پرواز و کمک هزینه مسکن را می باشد.

۸- بورسیه تحصیلی KAIST کره جنوبی

(KAIST Undergraduate Scholarship)

بورسیه تحصیلی KAIST یک بورسیه تحصیلی فول فاند برای دانشجویان بین المللی است که برای تحصیل در مقطع کارشناسی و ارشد ارائه می شود. این بورسیه تحصیلی هزینه کامل شهریه، کمک هزینه ماهیانه تا۸۰۰,۰۰۰ KRW ، هزینه یک سفر رفت و برگشت اقتصادی ، هزینه آموزش زبان کره ای و بیمه پزشکی را پوشش می دهد.

۹- بورسیه تحصیلی چونینگ انگلستان

(Chevening Scholarship UK)

بورسیه تحصیلی چونینگ برای دانشجویان بین المللی یک بورسیه تحصیلی فول فاند را فراهم کرده است. این بورسیه تحصیلی برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در هر موضوعی موجود است. بورسیه تحصیلی چونینگ هزینه های تحصیل در دانشگاه، کمک هزینه زندگی ماهانه، هزینه پرواز اقتصادی به انگلیس و کمک هزینه های برای پوشش هزینه های اساسی را پوشش می دهد.

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون GRE General | پرداخت SEVIS Fee | پرداخت هزینه سفارت آمریکا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان