بورسیه دکتری دانشگاه نیو ساوت ولز (UNSW)

بورسیه دکتری دانشگاه نیو ساوت

بورسیه دکتری دانشگاه نیو ساوت ولز (UNSW)

دانشکده حقوق و دادگستری

ددلاین: همیشه باز

رشته: برای همه موضوعات ارائه شده توسط دانشکده حقوق و دادگستری ارائه می شود.

شرح کوتاه:

بورسیه های دکتری برنده ARC در تنظیم انقلاب داده ها برای مدرک دکترا در زمینه همه موضوعات ارائه شده توسط دانشکده حقوق و دادگستری ارائه می شود. می توانید برای این بورسیه از اینجا درخواست دهید. آخرین مهلت ارسال درخواست شما همیشه باز است. این بورسیه توسط دانشگاه نیو ساوت ولز (UNSW) ارائه می شود و این بورسیه برای همه اتباع آزاد است.

دانشگاه نیو ساوت ولز (UNSW؛ با نام تجاری UNSW استرالیا) یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی استرالیا است که در حومه کنزینگتون در سیدنی واقع شده است. این دانشگاه که در سال ۱۹۴۹ تأسیس شد، به عنوان یکی از دانشگاه های پیشرو در کشور شناخته می شود.

ارزش بورسیه:

بورسیه های دکتری برنده ARC در تنظیم انقلاب داده ها توسط دانشگاه نیو ساوت ولز به دانشجویانی ارائه می شود که در مقطع دکترا در این دانشگاه ثبت نام کرده اند.

همه متقاضیان موفق بورسیه های دکتری برنده ARC در مقررات انقلاب داده ها، سالانه ۲۸۵۹۷ دلار در سال به عنوان شهریه و ۵۰۰۰ دلار در روز به مدت ۴ سال از دانشگاه نیو ساوت ولز دریافت خواهند کرد.

معیارهای واجد شرایط بودن:

  • متقاضیان بورسیه های دکتری برنده ARC در مقررات انقلاب داده ها باید یک پیشنهاد نامه برای برنامه دکترا ارائه شده توسط دانشکده حقوق و عدالت در دانشگاه نیو ساوت ولز برای استفاده از این بورسیه داشته باشند.
  • انتظار می رود دانشجویانی که برای بورسیه های دکتری برنده ARC در مقررات انقلاب داده ها درخواست می کنند، سوابق تحصیلی عالی داشته باشند.
  • داوطلبانی که بورسیه های دکتری برنده ARC را در مقررات انقلاب داده ها درخواست می کنند باید از شرایط پذیرش تعیین شده توسط دانشگاه فراتر روند.
  • ارزش بورسیه های دکتری برنده ARC در تنظیم انقلاب داده ها است

مدارک لازم:

  • مدرک تحصیلات تکمیلی در حقوق یا یک رشته مرتبط (شامل یک جزء تحقیقاتی قابل توجه) با معدلی که معادل حداقل میانگین تمایز در UNSW (75%) است.
  • تحقیقات معادل یا تجربه حرفه ای، که توسط مراجع پشتیبانی می شود.
  • یک CV دقیق

نحوه اپلای:

متقاضیان باید فرم درخواست برای بورسیه دکتری دانشکده حقوق و عدالت را تکمیل کنند. فرم های درخواست یا از طریق ایمیل جنی جارت به آدرس j.jarrett@unsw.edu.au در دسترس هستند یا فرم درخواست را از اینجا دانلود کنید.

لطفا درخواست های تکمیل شده را به آدرس زیر ایمیل کنید:

دکتر جنی جرت افسر HDR

ایمیل: j.jarrett@unsw.edu.au

جزئیات بیشتر در مورد هدف، واجد شرایط بودن، معیارهای انتخاب، نیازهای مسکونی، جزئیات بورس تحصیلی موجود، نحوه درخواست و ارسال درخواست در این لینک موجود است.

لندینگ فی کانادا | اپلیکیشن فی اسکیل ورکر کانادا | پرداخت اپلیکیشن فی | پرداخت هزینه اپلیکیشن فی ویزای کانادا

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان