فرم ارزیابی وضعیت پرونده تحصیلی + مشاوره رایگان

خدمات قاب عکس | پروفیل قاب عکس | قاب عکس فانتزی

با سلام به کاربران عزیز تولیدی قاب عکس آفتاب

در این مقاله سعی میکنیم توصیف مناسبی از خدمات آفتاب را برای شما داشته باشیم:

خدمات قاب عکس آفتاب

۱- تولید و پخش شمش قاب عکس | تولید و پخش پروفیل قاب عکس

شمش های قاب عکس در پهنا و طرح های متنوع و با کیفیت را میتوانید دز آفتاب انتخاب و دریافت کنید. می توانید تمامیه نیازهای اولیه خود را با مجموعه آفتاب فراهم کنید .

۲- تولید و پخش تخته شاسی قاب عکس

تخته شاسی یک سبک مدرک است که عکس بر روی یک تخته با پهنای مختلف میچسبد که امروزه بسیار مورد علاقه افراد قرار گرفته است. در این بخش میتوانید در سایزهای و پهناهای مختلف سفارش خود را ثبت کنید و محصول مورد نظر خود را با قیمت تولیدی و در اسرع وقت در اختیار داشته باشید. تولید تخته شاسی با کیفیت و تضمینی انجام میگیرد.

۳- تولید و پخش قاب عکس فانتزی

قاب عکس های فانتزی در سایزهای استاندارد برای تصاویر کوچک در نظر گرفته می شود که در هر خانه ای می توانید چند نمونه از آن را مشاهده کنید. در این بخش هم میتوانیم تمامی نیاز های خود را توسط تولیدی آفتاب برآورده کنید و با خیال راحت با قیمت و طرح و کیفیت مناسب، قاب عکس فانتزی را در دسترس خود داشته باشید.

۴- تولید و پخش دستگاه مونتاژ قاب عکس

تمامی دستگاه های برش شمش قاب عکس، دستگاه منگنه قاب عکس، دستگاه های منگنه بادی پشت قابی، دستگاه باد و همچینین منگنه مورد نیاز در اندازه های مختلف جهت مونتاژکاری قاب عکس را میتوانید با کمترین قیمت بازار از تولیدی قاب عکس آفتاب دریاقت نمایید.

۵- تولید و پخش چسب دوطرفه تخته شاسی

چسب های دوطرفه برای ساخت تخته شاسی یک دغدغه اساسی تولیدی تخته شاسی خورد است زیرا بازار پر شده است از چسب های دوطرفه چینی که کیفیت نامطلوبی را به همراه دارند. (البته منظور این بخش بی کیفیت بودن تمامی نمونه چسب های دوطرفه چینی نبوده) شما میتوانید با یک تماس ساده با تولیدی آفتاب، خرید چسب دوطرفه تخته شاسی را انجام دهید و خیالتان هم از کیفیت و قیمت راحت باشد.

۶- تولید و مونتاژ قاب عکس در سایز های استاندارد

یکی از خدمات تولیدی آفتاب مونتاژ و آماده کردن کامل قاب عکس است و شما میتوانید از هر نقطه کشور قاب کامل به همراه فرش یا شیشه و پوستر را دریافت کنید. در این بخش به راحتی میتوانید قیمت را با توجه به نمونه های قاب عکس محاسبه و انتخاب خود را انجام دهید. قاب عکس به همراه شیشه و آویز و بسته بندی شده در اختیار شما قرار میگیرد.

۷- تولید تابلوفرش با قاب عکس های سلطنتی و پی وی سی

یکی از پرطرفدار ترین طرح ها، تابلوفرش است که به خانه شما طرحی کلاسیک میبخشد. نمونه تابلوفرشهای بسیاری در ظرافت های متنوع در اختیار شما است و میتوانید به سادگی انتخاب خود را انجام دهید. قاب عکس تابلوفرش در قدیم فقط شامل نمونه های چوبی و سلطنتی بود و امروز ما میتوانم با هر نمونه قاب عکس پی وی سی هم مونتاژ لازم را انجام دهیم و تقدیم شما کنیم (نمونه pvc ها میتوانند دولایه هم نصب شوند که نمونه ای جذاب میگردد و به گونه ای ترکیب مدرن و کلاسیک را نتیجه میدهد که بسیاری را به خود جذب کرده است.). تولید تابلوفرش

۸- تولید و پخش آلبوم عکس

آلبوم عکس چرم و فریم و … را میتوانید از تولیدی آفتاب تهیه کنید. قیمت و نمونه های روز را باید با تماس به کارگاه مطلع گرید.

۹- تولید و پخش تابلو لامپی

توبلو های لامپی با طرح و پهناهای مختلف در نمونه های led و مهتابی و … را برای شما مشتریان عزیز که پیشنهاد کرده بودید که تولید را شروع کنیم فراهم کرده ایم و با قیمت کمتر از بازار تهران در اختیار شما قرار میدهیم. تولید تابلو لامپی

۱۰- صادرات به عراق و افغانستان و به زودی اروپا

به دلیل درخواست کاربران کشورهای همسایه سایت انگلیسی راه اندازی شده و به زودی سایت عربی هم رونمایی میشود. کشورهای همسایه توسط نمایندگان ما ساپورت می گردند. خدمات به زودی گسترش پیدا می کند.

توسط
تومان