نگارش کورس دیسکریپشن – ترجمه شرح دروس

نگارش کورس دیسکریپشن
5/5 - (4 امتیاز)

مراحل انجام ترجمه کورس دسکریپشن در همیارپروژه

1- ثبت سفارش اولیه (پر کردن فرم زیر)

2- هماهنگی کارشناس با کاربر و دریافت اطلاعات مورد نیاز و مشاوره اولیه مورد نیاز

3- برآورد هزینه -> هماهنگی لازم با کاربر -> ارسال فاکتور

4- پرداخت هزینه برآورد شده به صورت آنلاین

5- طراحی و نگارش و تحویل اولیه (زمان: 7 تا 14 روز کاری و وابسته به حجم محتوا)
6- ویرایش در صورت نیاز دانشجو بر اساس قوانین و مقررات وب سایت همیارپروژه (ویرایش نمیتواند بیشتر از روزهای مشخص شده بعد از تحویل اولیه باشد)

7- تحویل نهایی

فرم درخواست کورس دسکریپشن

سوالات متداول

دقت کنید که ما سعی میکنیم دروسی که اهمیت دارد را در این این مدارک ترجمه کنیم که حدودا 40 درس میشود. در این صورت تعداد زیادی دروس بی اهمیت حذف میشود.

هر درس در یک صفحه ترجمه میشود. توضیحات تکمیلی در همین صفحه داده میشود.

هزینه نگارش و ویراستاری و قالب بندی هر صفحه 150 هزار تومان میباشد.

نگران نباشید و فقط رشته و مقطع خودتون رو در فرم زیر وارد کنید. کارشناس با شما هماهنگی های لازم را انجام میدهد.

راهنمای ترجمه و نگارش شرح دورس - Course Description

کورس دیسکریپشن چیست؟

نگارش کورس دیسکریپشن : کورس دیسکریپشن همان شرح دروس یا سرفصل دروس است. که در ایران توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی تدوین می شود. و در اختیار دانشگاه ها قرار می گیرد. دانشگاه های خارجی برای درک بهتر دانشجویانی که قصد جذب آن را دارند. که در ایران چی دروسی را سپری کرده اند. در این صورت از متقاضی درخواست course description می کنند.

سرانجام متقاضی می تواند یا از وزارت علوم کورس دیسکریپشن درخواست کند. که سرفصل منطبق با سال تحصیلی را به وی تحویل دهند. یا می تواند از دانشگاه خود درخواست کورس دیسکریپشن کند. در بعضی از دانشگاه های اروپایی و  دانشگاه های استرالیا زمانی که برای اپلای و مهاجرت تحصیلی اقدام می کنید، یکی از مدارکی که لازم است تا ارسال نمایید، ، شرح دروس یا Course Description است.

☑️ پیشنهاد مطالعه: مشاوره رایگان تحصیل در استرالیا

کورس دیسکریپشن عبارت است از نام دروس دوره کارشناسی، تعداد واحدهای هر درس و شرح مطالب و سرفصل‌هایی که در آن درس ارائه می شود. که به زبان انگلیسی باید تهیه شود.

نگارش و ترجمه کورس دیسکریپشن

بیشتر دانشگاه ها به غیر از دانشگاه های ایران در وبسایت های مربوط به خود برای هر رشته ای  کورس دیسکریپشن را دارند. اما از آنجایی که در دانشگاه های ایران شاید نتوانید یک تشابه بین دروسی را که در ایران سپری کرده اید؛ و دروس در کشور مقصد پیدا کنید. بهترین راه این است که خود شما شروع به نگارش کورس دیسکریپشن کنید.

علاوه بر این، یکی دیگر کاربردهای کورس دیسکریپشن، برای تشکیل پرونده دانشجویی در کنسولگری‌ها یا اپلیکیشن فرم می باشد. که بایستی یا انگلیسی ترجمه گردد. منظور از شرح دروس لیست تمامی دروس گذرانده شده در مقطع قبلی به همراه تعداد واحد و توضیح مختصر در رابطه با آن درس می باشد.

نکته مهم قبل از تهیه شرح دروس این است. که در ابتدا فهرست دروس کارشناسی رشته خود را با فهرست دروس کارشناسی همان رشته در کشور مقصد مقایسه کنید. و با توجه به آن توضیحات هر درس را بنویسید. البته نیاز به توضیح مفصل راجب هر درس نمی باشد. و تنها در حد ۳ الی ۴ سطر توضیح کافی است. و اینکه شرح دروس نیازی به تایید سفارت و همچنین تایید دادگستری و وزارت امور خارجه ندارد.

پرداخت هزینه یونی اسیست | ثبت نام آزمون دولینگو | خرید بلیط پروازهای خارجی | رزرو هتل خارجی

توسط
تومان