تبلیغ در همیارپروژه

تبلیغ در همیارپروژه به چه صورت است؟

تبلیغ در همیارپروژه به دو بخش دانشجویی و تجاری تقسیم میشود. از آنجایی که تمامی اعضای گروه همیارپروژه نوین دانشجو هستند و این محیط را به وضوح درک میکنند، تبلیغ دانشجویی که در ادامه به توصیف آن میپردازیم رایگان است. البته این نکته را عرض میکنیم که اگر پروژه ای برای انجام دارید میتوانید در کانال های تخصصی تلگرام همیارپروژه به صورت رایگان قرار دهید تا دانشجویانی که میتوانند پروژه را انجام دهند مستقیما با شما در ارتباط باشند (در این بخش همیارپروژه هیچ تضمینی ندارد و افراد می بایست خودشان قرارداد و کارهای لازم را انجام دهند و مجموعه ما هیچ سودی از این بابت دریافت نمیکند).

۱- تبلیغ تجاری در همیارپروژه

سایت همیارپروژه با سابقه ای شروع شده از سال ۹۲ مفتخر است خدمات رایگان بسیاری را برای دانشجویان اهم از پروژه های رایگان دانشجویی به صورت دسته اول (البته ارسالی از دانشجویان بوده و از آنها ممنونیم) و دیگر خدمات ارزان را عرضه کرده و کاربران و بازدیدکنندگان بسیاری را در خود جای داده. شرکت ها و مجموعه های تجاری مرتبط میتوانند درخواست تبلیغ خود را برای مجموعه ارسال کنند و کارشناس ما هماهنگی های لازم را انجام میدهد. برای ثبت درخواست خود میتوانید از لینک زیر وارد شوید.

ثبت درخواست تبلیغ در وب سایت

۲- تبلیغ دانشجویی

ما در همیارپروژه تمام تلاشمان را میکنیم تا دانشجویان از خدمات رایگان بهره مند شوند. تبلیغ رایگان دانشجویی در همیارپروزه به صورت کامل انجام میگیرد. فرمت تبلیغ با سیستم ریپورتاژ عمل میکند. سئو لازم برای صفحه انجام میگیرد و البته این بخش به شما دانشجویان عزیز هم وابسته است زیرا بسیاری از دوستان محتوای خوبی به ما نمیدهند و در این صورت انتظار نتیجه خوب هم در کار نیست. دوستان اندکی کمی وقت بیشتری برای تولید محتوای تبلیغ دانشجویی گذاشته اند و در لغات کلیدی خود در اول گوگل قرار دارند و ما هم از این اتفاق خوشحال میشویم. نمونه های موفق تولید محتوا در لینک زیر به همراه راهنمای کامل قرار دارد. هر پیشنهادی باعث میشود که ما بتوانبم خدمات بهتری برای شما دانشجویان گرامی انجام دهیم.

موفقیت و پیروزی و جیب پر پول شما آرزوی ماست.

برای ایجاد تبلیغ رایگان دانشجویی کلیک کنید



توسط
تومان