پوزیشن تحصیلی کارشناسی ارشد در اروپا

پوزیشن تحصیلی کارشناسی ارشد

عناوین مقاله:

1. پوزیشن تحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه Merseburg آلمان

حوزه ها:

  • هوش مصنوعی

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۷/۰۳

شرح موقعیت:

توسعه ماژول های آموزشی هوش مصنوعی در اتوماسیون فرآیند

در پروژه مشترک “مهندسی هوش مصنوعی – مدرک کارشناسی پروژه محور بین رشته ای با گرایش هوش مصنوعی و مهندسی” دانشگاه های زاکسن-آنهالت، یک کارمند علمی در زمینه “مهندسی سبز” به تیم ما اضافه می شود.

توسعه محتوا و برنامه درسی واحدهای مطالعه خاص. دستیار پژوهشی مسئول درک محتوای مطالعه در زمینه اتوماسیون فرآیند و توسعه OER مربوطه است. او همچنین در شبکه سازی و توسعه اقدامات برای جذب و حفظ دانش آموزان، و همچنین راه اندازی و ارزیابی دوره مشارکت دارد.

درخواست پذیرش: لینک


2. پوزیشن تحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه Berlin آلمان

حوزه ها:

  • روانشناسی

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۶/۲۲

شرح موقعیت:

روه تحقیقات امنیت بین رشته ای دانشگاه آزاد برلین با تایید سرمایه گذار شخص ثالث، در اسرع وقت به دنبال دستیار دانشجو برای پروژه تحقیقاتی در حال انجام “مقابله با موقعیت های روانی اجتماعی در بحران ها و بلایا (PsychoKat)” است. بحران‌ها و فجایعی مانند همه‌گیری کرونا یا جنگ در اوکراین می‌توانند تأثیر طولانی‌مدت و عمیقی بر جامعه بگذارند.

برای اینکه بتوان در مورد پیامدهای روانی-اجتماعی درازمدت وقوع بحران ها و بلایای همزمان بر جمعیت اظهار نظر کرد، هدف این پروژه جمع آوری تصویر روانی اجتماعی بلندمدت از وضعیت جامعه است. وضعیت روانی-اجتماعی جمعیت از طریق بررسی های کیفی و کمی در سطح کشور ثبت و تجزیه و تحلیل و برای مدیریت رسمی بحران پردازش می شود.

در نهایت، یک متاآنالیز و نظرسنجی بین‌المللی برای جمع‌آوری بینش‌هایی در مورد چگونگی آماده‌سازی و ارسال خدمات حمایتی روانی اجتماعی به منظور دستیابی به شهروندان آسیب‌دیده استفاده می‌شود.

درخواست پذیرش: لینک


3. پوزیشن تحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه Berlin آلمان

حوزه ها:

  • مهندسی برق
  • مهندسی کامپیوتر
  • سیستم های خودرو
  • مکاترونیک
  • مهندسی فیزیکی
  • علوم کامپیوتر
  • علوم مهندسی محاسبات

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۶/۲۵

شرح وظیفه:

در تدریس، دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر و درس سیستم های خودروسازی در موضوعات فناوری اندازه گیری الکترونیکی، الکترونیک خودرو، شبیه سازی و تشخیص فنی نظارت می شوند. فرصت دکترا هست در تحقیقات، روش‌های جدید یادگیری ماشین و فناوری اندازه‌گیری مبتنی بر داده/مدل برای تشخیص و پیش‌آگهی باید برای سیستم‌های مکاترونیک (مانند موتورهای الکتریکی، فناوری راه‌آهن) مورد بررسی قرار گیرد.

درخواست پذیرش: لینک


4. پوزیشن تحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه Basel سوئیس

حوزه ها:

  • زیست شناسی

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۷/۰۸

شرح موقعیت:

گروه‌های تحقیقاتی جراحی احشایی و پزشکی دقیق (دکتر سالواتوره پیسکوگلیو)، تحقیقات سرطان ادراری-تناسلی ترجمه‌ای (دکتر کلمنتین لو مگنن) و ایمونوتراپی تومور مغز (پروفسور گرگور هاتر) در دپارتمان زیست‌پزشکی، بازل، سوئیس مستقر هستند. گروه‌های ما به دنبال یک تکنسین آزمایشگاهی با انگیزه در زیست‌شناسی مولکولی/زیست‌شناسی سلولی (100%) هستند تا به تیم بیوانفورماتیک‌ها، زیست‌شناسان مولکولی، آسیب‌شناسان و همکاران جراحی در زمینه پلتفرم مدل‌های سرطان خاص بیمار (PMC) بپیوندند.

درخواست پذیرش: لینک


مقالات مفید: تحصیل در کالج های آلمان


5. پوزیشن تحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه Birmingham انگلستان

حوزه ها:

  • بیوشیمی
  • ایمونولوژی
  • بیولوژی مولکولی و کشت سلولی
  • زیست شناسی

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۶/۱۷

شرح موقعیت:

دانشگاه شهر بیرمنگام یک دانشگاه مدرن پیشرو در یکی از بزرگترین شهرهای پر رونق بریتانیا است. دانشکده بهداشت، آموزش و پرورش و علوم زیستی برای آموزش متخصصان بهداشت و آموزش، با کمک امکانات درجه یک و فرصت های شغلی، شهرت برجسته ای دارد.

شما باید حداقل یک سال تجربه به عنوان یک تکنسین با تخصص در علوم زیستی در آموزش عالی یا صنعت داشته باشید و بتوانید به طور ایمن و کارآمد کارهای آسپتیک را انجام دهید، محلول ها و معرف ها را تهیه کنید و تجهیزات آزمایشگاهی را با استفاده از روش های عملیاتی محلی نگهداری کنید. با دانش گسترده از طیف وسیعی از تکنیک های علوم زیستی، شما به عنوان بخشی از تیم دوستانه و ماهر ما از تکنسین ها، پشتیبانی فنی را برای فعالیت های آموزشی عملی، تحقیقاتی و توسعه ای ارائه خواهید کرد.

درخواست پذیرش: لینک


6. پوزیشن تحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه Birmingham انگلستان

حوزه ها:

  • مهندسی زیست پزشکی
  • الکترونیک پزشکی

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۶/۱۷

شرح موقعیت:

یک جای خالی جدید برای یک تکنسین جاه طلب که مشتاق تسهیل و حمایت از ارائه فعالیت های آموزشی، آموزشی و تحقیقاتی مرتبط با مهندسی پزشکی است، در دسترس است.

شما باید در رشته الکترونیک پزشکی، مهندسی زیست پزشکی یا معادل آن تحصیل کرده باشید. دانش مهندسی زیست پزشکی ضروری است. از شما خواسته می شود که با تمام سطوح کارکنان و دانش آموزانی که تخصص فنی، آموزش تجهیزات، مشاوره و پشتیبانی را ارائه می دهند، تعامل داشته باشید. ارتباط خوب و مهارت های بین فردی ضروری است.

درخواست پذیرش: لینک


7. پوزیشن تحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه Southampton انگلستان

حوزه ها:

  • مهندسی مکانیک

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۶/۲۰

شرح موقعیت:

ما در طیف وسیعی از کارخانه‌های مکانیکی از جمله HVAC، BMS، بویلرها، چیلرها، برج‌های خنک‌کننده، سیستم‌های جانبی و شبکه‌های محلی CHP خود کار می‌کنیم.

ما مزایای فوق‌العاده‌ای از جمله مرخصی سالانه سخاوتمندانه (به‌علاوه تعطیلات بانکی و شش روز دیگر تعطیلی دانشگاه در تعطیلات کریسمس و عید پاک)، طرح بازنشستگی شرکت، مراقبت‌های بهداشتی خصوصی و دندانپزشکی با تخفیف، دستمزد بیماری شرکت، گزینه‌هایی برای کار انعطاف‌پذیر، مرخصی عالی خانوادگی ارائه می‌کنیم. ترتیبات، طیف گسترده ای از امکانات هنری و فرهنگی در داخل و خارج از دانشگاه و دسترسی به طیف وسیعی از تخفیف ها و پیشنهادات کارکنان در مغازه ها، رستوران ها و ارائه دهندگان خدمات محلی.

درخواست پذیرش: لینک


8. پوزیشن تحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه Jena آلمان

حوزه ها:

  • شیمی

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۶/۲۸

شرح موقعیت:

دانشگاه فردریش شیلر ینا یک دانشگاه سنتی و پژوهش محور در مرکز آلمان است. به عنوان یک دانشگاه کامل، طیف گسترده ای از موضوعات را ارائه می دهد. او تحقیقات پیشرفته خود را در خطوط نمایه Light – Life – Liberty جمع می کند. این شبکه از نزدیک با مؤسسات تحقیقاتی غیر دانشگاهی، شرکت های تحقیقاتی و مؤسسات فرهنگی معروف ارتباط دارد.

درخواست پذیرش: لینک


مقاله مرتبط: شرح گام به گام اپلای و پذیرش تحصیلی


 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان