پرداخت هزینه پست UEMS | پرداخت هزینه ای شیپ گلوبال

پرداخت هزینه پست UEMS
5/5 - (1 امتیاز)

عناوین مقاله:

مراحل پرداخت هزینه پست UEMS در همیارپروژه

1. تکمیل فرم توسط شما

2. تشکیل گروه توسط مجموعه همیارپروژه نوین در کوتاه ترین زمان ممکن

3. گرفتن قیمت ارز مورد نظر

4. بررسی اطلاعات حساب مقصد جهت پرداخت

5. پرداخت امن در کمترین زمان ممکن توسط مجموعه همیارپروژه نوین ( برای پرداخت لطفا ددلاین و نوع پرداخت را در نظر داشته و به کارشناسان مجموعه اطلاع دهید.)

فرم درخواست پرداخت هزینه پست UEMS

سوالات متداول در پرداخت هزینه پست UEMS

شما در این بخش میتوانید بخش های مختلف و فعال مجموعه بهمراه سابقه نماد اعتماد الکترونیکی ما را بدون هیچ شکایتی بررسی کنید. وبسایت همیارپروژه نوین از سال 93 فعالیت مشاوره مهاجرت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تعداد زیادی دانشجو کمک کرده تا بتوانند مسیر خود را ساده تر پیش ببرند.

  • موسسه رسمی مشاوره مهاجرت با شناسه ملی: 14011821805
  • لینک نماد اعتماد الکتریکی (بدون فیلتر شکن وارد شوید): ورود
  • لینک کانال تلگرام: ورود
  • لینک اینستاگرام: ورود
  • مدیریت گروه های هلند از طریق همیارپروژه در تلگرام: ورود

پاسخ: اپلیکیشن فی یا Application Fee هزینه‌ای است که شما به دانشگاه خارجی در ازای بررسی پرونده و مدارک درخواست پذیرشتان می پردازید.

پاسخ: در صورتی که بصورت فورس میخواهید پرداخت انجام گیرد بصورت مستقیم به پشتیبان مجموعه همیارپروژه از طریق لینک زیر پیام داده و وضعیت را بررسی کنید:

  • راه ارتباطی با پشتیبان در تلگرام: ورود

جواب: هزینه اپلیکیشن فی برای دانشگاه، برنامه و رشته های مختلف متفاوت است اما به طور میانگین در اروپا، آمریکا و کانادا به طور میانگین در بازه 75 تا 150 دلار قرار دارد.

پاسخ: شما می توانید از دفاتر پذیرش دانشگاه مقصد پرسیده و یا از طریق سایت bigfuture.collegeboard.org  دانشگاه هایی که امکان ویو کردن اپلیکیشن فی را می دهند مشاهده کنید.

پاسخ: کارشناسان مجموعه همیارپروژه نوین در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت اپلیکیشن فی را انجام خواهند داد این زمان می تواند بین 1 تا حداکثر 24 ساعت متغیر باشد. در صورتی که ددلاین پرداخت نزدیک باشد فقط کافیست با کارشناس هماهنگ شود تا در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت انجام شود.

پاسخ: بله شما می توانید به طور همزمان چند اپلیکیشن فی را به مجموعه همیارپروژه نوین سفارش دهید و معادل ریالی همه را به صورت یکجا پرداخت کنید.

پاسخ: لینک ورود به اپلیکیشن فی و نام کاربری و رمز ورود اطلاعات مورد نیاز مجموعه همیارپروژه نوین جهت پرداخت اپلیکیشن فی می باشد. تمام اطلاعات در اشتراکی برای شما تشکیل میشود از شما گرفته میشود و شما فقط نیاز است فرم درخواست را ثبت نمایید.

پاسخ: مجموعه همیارپروژه نوین قادر به پرداخت اپلیکیشن فی تمامی دانشگاه ها از سراسر دنیا می باشد.

پاسخ: خیر. معمولا هزینه ی پرداختی اپلیکیشن فی و بررسی مدارک توسط دانشگاه فارغ از نتیجه پذیرش شما قابل استرداد Refundable نیست و به دانشجو بازگردانده نمی شود.

پرداخت هزینه پست UEMS

راهنمای پرداخت هزینه پست UEMS - eShipGlobal

پرداخت هزینه پست UEMS | موسسه UEMS یک موسسه واسط بین دانشگاه‌های آمریکا و پست می باشد و فعالیت‌های مربوط به ارسال و دریافت فرم‌های دانشگاهی را انجام می‌دهد. سایت eShipGlobal روشی سریع، مطمئن و ارزان برای ارسال و دریافت مدارک، فرم های اپلیکیشن، رونوشت پرونده ها و سایر مدارک دانشگاه ها و دانشجویان متقاضی تحصیل و اپلای در دانشگاه های آمریکاست.

در اغلب موارد دانشگاه های امریکا به صورت مستقیم ارسال مدارک به ایران ندارند، با استفاده از خدمات ارسال و دریافت پستی موسسه UEMS (سرویس پست فوری دانشگاه)، فرآیند ارسال و دریافت مدارک بسیار تسهیل شده است.

به طور کلی پس از اخذ پذیرش از دانشگاه مورد نظر در کشور آمریکا، بایستی نامه رسمی پذیرش خود، مدرک I20 یا DS-2019 را از دانشگاه دریافت نمایید. این مدارک برای مصاحبه در سفارت آمریکا برای صدور ویزاهای F1/F2 و J1/J2 ضروری است. زیرا بر روی این برگه ها شماره ای به عنوان SEVIS Number نوشته شده است که بوسیه آن می توانید وقت مصاحبه را از سایت سفارت اخذ نمایید.  علاوه براین، ارائه اصل این مدرک در هنگام مصاحبه سفارت آمریکا ضروری است که همراه متقاضی باشد.

راهنمای ارسال مدارک به ایران

به طور کلی با توجه به شرایط دانشگاه های امریکا چند حالت برای ارسال مدارک به ایران وجود دارد که عبارت است از:

۱- اگر دانشگاه ها قادر باشند که مدارک را از طریق پست معمولی یا به عبارتی Air Mail یا First Class ارسال نماید، در این صورت زمان تحویل مدرک به شما زمان بر خواهد بود.

۲- فرم و مدارک شما از طرف دانشگاه برای دوستانتان در کشوری دیگر ارسال شود و از آنجا توسط شرکت های واسط و یا آشنایان شما به ایران پست شود. اگر موسسه UEMS مدارک را به ایران ارسال نکند، این صورت فرم‌ها می‌بایست به آدرسی در کشور دیگر که دوستان یا بستگانتان در آنجا زندگی می‌کنند یا شرکت‌هایی که خدمات ارسال مدارک و I20 از آمریکا به ایران را ارائه می‌دهند، ارسال شود و بعد از آن توسط دریافت کننده به آدرس مورد نظر در ایران فرستاده شود.

۳- دانشگاه مسئولیت ارسال مدارک را بپذیرند که از طریق موسسه UEMS مدراک را برای شما در ایران ارسال نماید. در این مورد، موسسه UEMS  که سرویس پستی فوری دانشگاه ها است، ارسال مدارک از دانشگاه به دانشجویان و یا در مواردی ارسال مدارک از دانشجویان به دانشگاه های آمریکا را بر عهده خواهد گرفت. این موسسه با شرکت هایی مثل Fedex، DHL و … همکاری می کند. هزینه دریافتی این موسسه با توجه به محل دانشگاه و مدارک بین ۳۵ تا ۱۷۰ دلار مشاهده شده است.

پرداخت هزینه ای شیپ گلوبال

پرداخت هزینه گواهی پذیرش کبک | پرداخت سویس فی | پرداخت هزینه کنفرانس خارجی

هزینه پرداخت UEMS

در صورتیکه تمایل دارید مدارک خود را مانند I20 و DS-2019 را توسط پست UEMS دریافت نمایید،  ابتدا به سایت UEMS مراجعه نموده و یک حساب کاربری ایجاد نمایید. سپس نام دانشگاه، نوع مدرک مورد نیاز و آدرس محل سکونت خود جهت دریافت مدراک را وارد نمایید. در پایان پرداخت دلاری را انجام دهید تا مدارک شما در وضعیت پست به ایران قرار گیرد. پس از پرداخت ایمیل محتوی موارد ذیل برای شما ارسال و پروسه پست مدارک آغاز خواهد شد.

 

توسط
تومان