بهترین مدارس برای دانش آموزان بین المللی کانادا

مدارس بین المللی کانادا

معرفی تعدادی از بهترین مدارس بین المللی کانادا

بهترین بین المللی کانادا | بسیاری از خانواده ها به دنبال ثبت نام فرزندان خود در مدارس بین المللی کانادا با بهترین امکانات و دوره های آموزشی هستند، اما انتخاب و اطلاع از شرایط این مدارس کمی پیچیده و سخت خواهد بود. به همین دلیل گروه ما به دنبال معرفی مدارس برای دانش آموزان بین المللی در سراسر جهان است. برای دریافت مشاوره و ارزیابی اولیه فرم اخذ پذیرش را تکمیل کنید.

Brentwood College School

مدارس بین المللی کانادا | این مدرسه که در سال ۱۹۲۳ در ونکوور کانادا تاسیس شده از جمله مدرن تری و پیشرفته ترین مدارس شبانه روزی این کشور است که دانش آموزان از پایه نهم تا دوازدهم در این مدرسه تحصیل می کنند. این مدرسه دارای بیش از ۵۲۵ دانش آموز است که ۱۷% آن دانش آموزان بین المللی هستند و ۸۰ درصد این دانش آموزان به صورت شبانه روزی در این مدرسه تحصیل می کنند.

هزینه تحصیل و شهریه این مدرسه brentwood برای دانش آموزان بین المللی مبلغی حدود ۶۹۶۰۰ دلار است که برای دانش آموزان ممتاز حدود ۲۷% از کل شهریه کسر شده و تخفیف داده می شود. از جمله برنامه ها و دوره های آموزشی Brentwood College School به برنامه های هنری، ورزشی و علمی منحصر به فردی اشاره کرد که می توانند زمینه ساز پذیرش در دانشگاه های مطرح این کشور باشند.

وب سایت مدرسه: ورود


Bronte College

مدرسه شبانه روزی بورنت کالج یک مدرسه جهانی IB است که پذیرای دانش آموزان پایه نهم تا دوازدهم است. این مدرسه نیز شامل برنامه های علمی ورزشی و هنری است تا دانش آموزان را برای پذیرش در دانشگاه های برتر جهان آماده کند. مدرسه بورنت کالج واقع در ۲۰ کیلومتری تورنتو می باشد و نکته بسیار تاثیر گذار در انتخاب این مدرسه پذیرش بیش از ۹۸ درصدی دانش آموزان آن در معتبرترین دانشگاه های جهان است.

بیش از ۹۰ درصد دانش آموزان مدرسه Bronte College دانش آموزان بین المللی هستند که سالانه مبلغی در حدود ۳۰۶۰۰ دلار برای تحصیل به صورت شنابه روزی پرداخت می کنند.

وب سایت مدرسه: ورود


ashbury college

مدارس بین المللی کانادا | کالج Ashbury در سال ۱۸۹۱ در پایتخت کانادا و شهر اتاوا تاسیس شده است این مدرسه از جمله مدارس شبانه روزی معتبر کانادا محسوب می شود که دارای ۷۱۵ دانش آموز می باشد و ۲۰ درصد آنها دانش آموزان بین المللی هستند و بیش از ۱۵ درصد آنها به صورت شبانه روزی تحصیل می کنند. یکی از بهترین دستاورد های این مدرسه پذیرش بالای ۸۳ درصدی دانش آموزان آن در دانشگاه های برتر دنیا می باشد. شهریه سالانه این مدرسه برای دانش آموزان شبانه روزی $۶۴,۷۰۰ می باشد که به دانش آموزان ممتاز ۱۰% تخفیف داده می شود.

برنامه ها و دوره های ورزشی ویژه ای برای دانش آموزان در این مدرسه در نظر گرفته شده است مانند اسکی، بدمینتون، بیس بال، بسکتبال، کوهنوردی، هاکی، فوتبال، گلف، ژیمناستیک و …

وب سایت مدرسه: ورود


Fulford Academy

در سال ۲۰۰۲ مدرسه شبانه روزی Fulford Academy در شهر براکویل در استان انتاریو تاسیس شده است و دانش آموزان از پایه هفتم و دوازدهم در این مدرسه مشغول به تحصیلند. سیستم آموزشی این مدرسه بصورت کاملاً منحصربفرد متمرکز بر زبان فشرده، علوم، تکنولوژی، مهندسی، ریاضیات و هنر می باشد.

۹۵ درصد دانش آموزان این مدرسه دانش آموزان بین المللی هستند که شهریه سالانه $۵۴,۸۰۰ می باشد. براساس علاقه مندی دانش آموزان برنامه های ورزشی شامل بدمینتون، بسکتبال، فوتبال، تنیس، دو میدانی و والیبال بصورت حرفه ای آموزش داده می شود و برنامه های هنری ویژه ای مانند پیانو و گیتار و … بصورت فوق برنامه برای علاقمندان فراهم گردیده است.

وب سایت مدرسه: ورود


پیشنهاد مرتبط با مدارس بین المللی کانادا:

مدارس کانادا و هزینه های تحصیل در آن


Bishop’s College School

مدارس بین المللی کانادا | در سال ۱۸۳۶ در شهر شربروک در استان Quebec این مدرسه تاسیس شد. این مدرسه که دارای معماری تاریخی زیبایی است و از امکانات مدرنی برای آموزش استفاده می کند دانش آموزان را برای پذیرش در دانشگاه های برتر دنیا آماده می کند. دارای ۲۶۰ دانش آموز می باشد که ۴۰ درصد آنها دانش آموزان بین المللی و بیش از ۸۰ درصد آنها به صورت شبانه روزی در این مدرسه اقامت دارند تحصیل می کنند.

شهریه این مدرسه به صورت سالانه ۵۵۵۰۰ دلار می باشد و برای دانش آموزان ممتاز تا ۴۰ درصد تخفیف در نظر گرفته می شود.از جمله برنامه های متنوع و فوق العاده این مدرسه ورزش های متنوع، فعالیت های هنری و سرگرمی های بسیاری جهت ارتقای دانش آموزان در زمینه ی استعداد و علاقه شان می باشد.

وب سایت مدرسه: ورود


J. Addison School

دبیرستان ادیسون ، یک دبیرستان شبانه روزی خصوصی در انتاریو است دانش آموزان کانادایی و بین المللی پایه نهم تا دوازدهم در این مدرسه تحصیل می کنند. طبقه اصلی این دبیرستان شامل کافه تریای بزرگ، استودیوی رقص و سالن های بزرگ همایش و طبقه دوم شامل کلاس های بزرگ، دفاتر کارکنان، پذیرش و آزمایشگاه های علمی و هنرهای تجسمی است.

برنامه های دبیرستان، ابتدایی و مونتسوری ما توسط معلمان تدریس و هدایت می شود و بسیاری از فارغ التحصیلان این دبیرستان در دانشگاه های معتبر در تورنتو پذیرفته می شوند از جمله دانشگاه های تورنتو و یورک.

این دبیرستان دارای ۱۸۰ دانش آموز است که ۷۵ درصد آنها دانش آموزان بین المللی هستند و میزان شهریه سالانه این دبیرستان مبلغی در حدود ۴۰۸۰۰ دلار است. که شامل خوابگاه و برنامه های ورزشی و هنری نیز می شود.

وب سایت مدرسه:  ورود


Bodwell High School

مدارس بین المللی کانادا | این دبیرستان یک مدرسه خصوصی شبانه روزی است که کلاس های هشتم تا دوازدهم را ارائه می دهد و در سال ۱۹۹۱ در ونکوور تأسیس شد و ۶۵۰ دانش آموز که ۹۵ درصد آنها دانش آموزان بین المللی هستند و ۸۵ درصد آنها جزو دانش آموزان شبانه روزی می باشند. شهریه سالانه دانش آموزان بین المللی ۳۸۴۵۰ دلار می باشد.

وب سایت مدرسه: ورود


Branksome Hall

مدرسه دخترانه Branksome Hall در سال ۱۹۰۳ در شهر تورنتو تاسیس شد و به عنوان یکی از مدارس با امکانات رفاهی و اموزشی بالایی محسوب می شود. دانش آموزان برای ورود به دانشگاه بورس های ویژه ای به آنها تعلق می گیرد.

این مدرسه شامل ۹۰۰ دانش آموز دختر است که ۲۰ درصد آنها خارجی و ۱۰ درصد آنها شبانه روزی محسوب می شوند که شهریه سالانه دانش آموزان شبانه روزی حدود $۶۰,۶۵۰ می باشد وشامل پایه های هفتم تا دوازدهم است.

وب سایت مدرسه: ورود


بهترین روش ها برای اخذ بورسیه دکتری در انگلستان | تحصیل در کانادا با معدل پایین | مقایسه ی شرایط تحصیل بین کشور آلمان و ایتالیا |


مدارس بین المللی کانادا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان