بهترین روش ها برای اخذ بورسیه دکتری در انگلستان

اخذ بورسیه دکتری انگلستان
5/5 - (1 امتیاز)

بهترین روش ها برای اخذ بورسیه دکتری در انگلستان

اخذ بورسیه دکتری انگلستان | دانشجویان بسیاری قصد تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی در کشور های خارجی را دارند اما تعداد زیادی از آنها به دلیل هزینه های بالای تحصیل در این مقاطع در کشور های خارجی و کمبود بودجه از این هدف دست می کشند و آن را غیر ممکن می دانند. از جمله کشور های اروپایی که می توان گفت هزینه های تحصیل و زندگی در آن بالاست کشور انگلستان است.

خبر خوب در زمینه این است که دانشجویان زیادی می توانند از کمک هزینه های تحصیل در انگلستان و بورسیه های تحصیلی استفاده کنند. در این مقاله اطلاعاتی در مورد منابع اصلی تامین مالی موجود برای تحصیل در مقطع دکتری در انگلستان ارائه شود.

 ۱٫ بورسیه های دانشگاه

در صورتی که متقاضی هدف مشخصی در رابطه با دانشگاه مقصد در کشور انگلستان دارد و دانشگاهی را به عنوان مقصد اپلای خود انتخاب کرده است؛ بهترین روش برای جستوجو و کسب اطلاع از بورسیه و فاند های آن دانشگاه مراجعه به وب سایت اصلی دانشگاه مقصد است. اداره مالی و بورسیه اطلاعاتی در مورد فرصت های مالی و کمک هزینه های تحصیلی مختلف ارائه می کنند و یا لینک هایی برای فرصت های تأمین مالی و بورسیه ها را به شما معرفی می کنند.

تعداد زیادی از دانشگاه های انگلستان به صورت سالانه بورسیه ها و کمک هزینه های مالی را برای تعداد محدودی از دانشجویان بین المللی در نظر می گیرند، این بورسیه ها در دسته بندی های مختلفی ارائه میشود به عنوان مثال بورسیه هایی که برای دانشجویان اتحادیه اروپا در نظر گرفته می شود و یا بورسیه هایی که برای دانشجویان بین المللی در نظر گرفته می شود.

اخذ بورسیه دکتری انگلستان | چنین بورسیه هایی بسیار رقابتی هستند و دانشجویانی قادر به دریافت آنها هستند که از قابلیت های علمی و تحصیلی بالایی برخوردار بوده و سابقه علمی ممتازی داشته باشند.

۲٫ وب سایت jobs.ac.uk

یکی از بهترین منابع جستوجوی بورسیه در کشور انگلستان وب سایت jobs.ac.uk است. این وب سایت تعداد زیادی پوزیشن تحصیلی و فاند و بورسیه های در دسترس در مقطع دکتری معرفی میکنند و متقاضیان می توانند با مشترک شدن در این وب سایت از آخرین بروزرسانی های وب سایت در رابطه با بورسیه های مختلف مقطع دکتری اطلاع یابند. زیرا با مشترک شدن به محض به روزرسانی اطلاعات برای شما ارسال خواهد شد.

لینک jobs.ac.uk: ورود

۳٫ مراجعه به British Council

اخذ بورسیه دکتری انگلستان | یکی دیگر از بهترین روش ها برای اطلاع از بورسیه دکتری انگلستان استفاده از فرصت هایی است که از طرف British Council ارائه می شود که هدف آن تقویت روابط بین بریتانیا و موسسات خارج از کشور است. بسیاری از بورسیه ها از طریق این صندوق ارائه می شوند که دانشجویان می توانند با مراجعه به وب سایت آن درخواست دهند.

لینک British Council: ورود

۴٫ مکاتبه با اساتید

اخذ بورسیه دکتری انگلستان | تأمین مالی از طریق تماس مستقیم با یک استاد راهنما یکی از متداول ترین روش ها است. بسیاری از مواقع این اساتید بودجه ای دارند که باید برای یک پروژه دکتری خاص تخصیص داده شود و به همین جهت به دنبال داوطلبانی هستند که معیارهای لازم را داشته باشند. به همین سبب است که هنگام جستجوی فرصت های دکتری، مهم است که سعی کنید در وحله نخست با استادها در تماس باشید.

۵٫ وب سایت Scholarshipportal

اخذ بورسیه دکتری انگلستان | به عنوان آخرین روش مفید باید گفت، مشترک شدن در به‌روزرسانی‌های وب سایت Scholarshipportal یکی از بهترین گزینه هاست زیرا با به‌روزرسانی‌های منظم فرصت‌های موجود را برای شما ارسال می‌کند.

وب سایت Scholarshipportal: ورود

نکته: سعی کنید به تعداد زیادی خبرنامه های آکادمیک، فهرستی از ایمیل های انجمن های تحقیقاتی و غیره بپیوندید. اغلب از این کانال ها برای آگهی موقعیت های دکتری استفاده می شود.


تخمین هزینه ‎های بعد از مهاجرت و راه های تامین آن |آزاد سازی مدرک | قانون فرصت ۶ ماهه و نحوه شکایت آن | بورسیه کارشناسی ارشد MBA آکسفورد


دیدگاه کاربران
  • فاطمه حسینی 1 دسامبر 2021 / 09:20

    خیلی عالی بود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان