فاند دکتری دانشگاه کپنهاگ دانمارک ۲۰۲۲

فاند دکتری علوم پزشکی دانمارک
4/5 - (1 امتیاز)

فاند دکتری دانشگاه کپنهاگ دانمارک ۲۰۲۲

معرفی فاند دکتری علوم پزشکی دانمارک در دانشگاه کپنهاگ در رشته های علوم دارویی و داروسازی و تروماتولوژی دندان:

فاند دکتری دانشگاه کپنهاگ دانمارک

حوزه های مرتبط:

  • علوم دارویی
  • داروسازی

☑️ پیشنهاد مطالعه: مشاوره رایگان تحصیل در استرالیا

لینک اپلای: ورود

ددلاین: ۱۴۰۰٫۰۷٫۱۲

درباره فاند دکتری کپنهاگ دانمارک:

بورسیه سه ساله دکترا در فارماکومتریکس را ارائه می دهند. بورسیه دکترا توسط بیمارستان دانشگاه کپنهاگ ، Hvidovre ، آژانس دارویی دانمارک و گروه طراحی دارو و داروسازی ، دانشگاه کپنهاگ تأمین می شود.

شرح پروژه پروژه دکترا بر روی داروهای خطرناک در بیماران مسن متمرکز خواهد بود. داروهای پرخطر اغلب به دلیل دوز نامناسب باعث بروز عوارض جانبی جدی دارو می شوند که منجر به افزایش بستری ، هزینه ، عوارض و در برخی موارد حتی مرگ می شود. هدف پروژه فعلی بهینه سازی دوز چنین ترکیباتی با استفاده از روش های مدل سازی جمعیت فارماکوکینتیک-فارماکودینامیکی (PKPD) است.

داده ها از دو کارآزمایی بالینی PKPD با داروهای پرخطر انجام شده در بیمارستان دانشگاه کپنهاگ ، Hvidovre به دست می آید. مدل سازی PKPD جمعیت انجام خواهد شد و متغیرهای جدید مورد بررسی قرار خواهند گرفت. انتظار می رود این امر بینش های جدیدی را در رابطه با دوز-مواجهه و پاسخ در مورد اثربخشی و ایمنی داروها به ارمغان آورد ، که می تواند به بهینه سازی رژیم های دوز کمک کند.

شرح شغل :

وظایف کلیدی شما به عنوان دانشجوی دکترا در دانشکده بهداشت و علوم پزشکی ارائه دهنده فاند دکتری علوم پزشکی دانمارک عبارتند از:

  • انجام یک پروژه تحقیقاتی مستقل تحت نظارت تکمیل دوره های دکتری یا سایر آموزش های معادل مربوط به تقریبا. ۳۰ امتیاز ECTS شرکت در محیط های تحقیقاتی فعال از جمله اقامت در یک موسسه تحقیقاتی دیگر ، ترجیحاً در خارج از کشور
  • تجربه تدریس و سایر انواع انتشار مربوط به پروژه دکتری خود را کسب کنید
  • شرکت در تدریس در مقطع کارشناسی دانش آموزان در علوم دارویی
  • شرکت در کنفرانس ها و جلسات علمی ملی و بین المللی
  • یک پایان نامه دکتری را بر اساس پروژه تحقیقاتی خود بنویسید

آموزش مصاحبه اسکایپ | مقایسه تحصیل در استرالیا و کانادا | ثبت نام آزمون تافل | ساخت پروفایل لینکدین

فاند دکتری دانشگاه کپنهاگ دانمارک

حوزه های مرتبط:

  • تروماتولوژی دندان

لینک اپلای : ورود

ددلاین: ۱۴۰۰٫۰۷٫۲۳

درباره بورسیه دکترا در آسیب شناسی دندان :

این موقعیت به عنوان یک قاعده کلی تمام وقت (۳۷ ساعت در هفته) و اشتغال برای یک دوره ۳ ساله است.

این پروژه تحقیقاتی همکاری بین دندانپزشکی کودکان و ژنتیک بالینی و جراحی فک و صورت ، هر دو حوزه تحقیقاتی در گروه اودنتولوژی ، دانشکده بهداشت و علوم پزشکی ، دانشگاه کپنهاگ و کلینیک ترومای دندان ، گروه جراحی دهان و فک و صورت خواهد بود. ، بیمارستان دانشگاه کپنهاگ (Rigshospitalet) ارائه دهنده فاند دکتری علوم پزشکی دانمارک .

پروژه شامل دو بخش (A&B) است:

الف : بررسی تأثیر سن بیماران در زمان آسیب نسبت به بقای پالپ در گروهی تاریخی و آینده نگر از بیمارانی که از آسیب جانبی شانه های دائمی با رشد ریشه بالغ رنج می برند.

ب: نقشه برداری و ارزیابی دلایل از دست دادن دندانهای پیشین دائمی در کودکان ۸ تا ۱۸ ساله که از آسیب دندان در منطقه پایتخت دانمارک رنج می برند. در هر دو پروژه ، نامزد در کلینیک ترومای دندان در بیمارستان دانشگاه کپنهاگ (Rigshospitalet) کار می کند و کودکان را در سنین مختلف کنترل می کند و داده های بالینی را از بیماران مبتلا به آسیب های روانی دندان جمع آوری می کند.

این پروژه زیر نظر افراد زیر انجام می شود:

سرپرست اصلی فاند دکتری علوم پزشکی دانمارک : دانشیار ، دکترا ، دکتر Odont Nuno Vibe Hermann ، دندانپزشکی کودکان و ژنتیک بالینی ، گروه ادونتولوژی ، دانشکده بهداشت و علوم پزشکی ، دانشگاه کپنهاگ ، کپنهاگ ، دانمارک.

سرپرست راهنما: پروفسور ، دکتر اودونت سیمون استورگارد جنسن ، جراحی دهان و فک و صورت ، بخش فک ، دانشکده بهداشت و علوم پزشکی ، دانشگاه کپنهاگ ، و گروه جراحی دهان و فک ، بیمارستان دانشگاه کپنهاگ (Rigshospitalet) ، کپنهاگ ، دانمارک به سرپرست مشاور ارشد ، دکترای اوا لوریدسن ، کلینیک ترومای دندان ، گروه جراحی فک و صورت ، بیمارستان دانشگاه کپنهاگ (Rigshospitalet) ، کپنهاگ ، دانمارک.

دانلود نمونه کاورلتر | دوره های کوآپ کانادا | تحصیل در دانمارک | هزینه تحصیل در کانادا | اجاره مسکن دانشجویی در ایتالیا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان