فاند دکتری کمبریج انگلستان در تمامی رشته ها

فاند دکتری کمبریج

معرفی بورسیه دکتری در دانشگاه کمبریج انگلستان

درباره فاند دکتری کمبریج انگلستان:

لینک پذیرش فاند دکتری کمبریج : ورود

رشته ها: رشته‌های مختلف

☑️ پیشنهاد مطالعه: مشاوره رایگان تحصیل در استرالیا

ددلاین: ۱۴۰۰٫۱۰٫۱۷

فاند دکتری کمبریج : دانشگاه کمبریج در سال ۱۲۰۹ تأسیس شد و چهارمین دانشگاه قدیمی جهان است . این دانشگاه از ۳۱ کالج تشکیل شده است. این دانشگاه همه ساله تعداد زیادی از دانشجویان از سراسر جهان را می پذیرد. در این بین به دانشجویان مستعد و با انگیزه اسکالشیپ و فول فاند ارائه می دهد.

برای مشاهده اسکالرشیپ های بیشتر در انگلستان به لینک زیر مراجعه کنید:

لیست بورسیه دکتری در کشور انگلستان

مروری بر آمار های دانشگاه کمبریج:

  • دانشجویان کارشناسی: ۱۲،۸۵۰
  • فارغ التحصیلان: ۱۱،۶۰۰
  • تعداد دانشجویان: ۲۴۴۵۰ (ارقام ۲۰۲۰)

فارغ التحصیلان تا سپتامبر ۲۰۱۸ ، کمبریج بیش از ۲۹۸،۰۰۰ فارغ التحصیل داشت که تعداد قابل توجهی از آنها در انگلستان ، استرالیا ، کانادا ، فرانسه ، آلمان ، جمهوری خلق چین ، هنگ کنگ ، سنگاپور و ایالات متحده بود.

افتخارات:

در بین فارغ التحصیلان دانشگاه کمبریج ۱۱۰ برنده جایزه نوبل ، ۴۷ رئیس دولت ، ۱۹۰ مدال آور المپیک بودند. اشتغال فارغ التحصیلان بیش از ۹۰ درصد از دانشجویان سابق شش ماه پس از فارغ التحصیلی مشغول به کار یا مشغول به تحصیل هستند.

کمبریج یک دانشگاه جهانی ، یک موسسه متنوع در سطح جهانی است و دانشجویان آن از بیش از ۱۴۷ کشور مختلف آمده اند. محققان با همکاران خود در سراسر جهان همکاری می کنند و این دانشگاه در آسیا ، آفریقا ، آمریکا و اروپا مشارکت ایجاد کرده است.

نوآوری دانشگاه کمبریج در قلب یکی از بزرگترین خوشه های فناوری جهان قرار دارد ، که ۱۵۰۰ شرکت فناوری پیشرفته ایجاد کرده است ، ۱۴ مورد از آنها بیش از ۸۰۰ میلیون پوند (۱ میلیارد دلار آمریکا) و دو نفر دیگر بیش از ۸ میلیارد پوند ( ۱۰ میلیارد دلار آمریکا)درآمد ایجاد کرده اند. کمبریج روابط بین دانشگاه و تجارت را ترویج می کند و شهرت جهانی برای نوآوری دارد.

با بیش از ۲۰۰۰۰ دانش آموز از اقشار مختلف و گوشه و کنار جهان ، بیش از ۱۱۰۰۰ کارمند ، ۳۱ کالج و ۱۵۰ گروه ، دانشکده ، مدرسه و سایر موسسات ، هیچ دو روزی در دانشگاه کمبریج یکسان نیست.

معرفی دوره ها و کورس های کالج زبان فرانسه | معرفی سایت اجاره منزل در فرانسه |گواهی تمکن مالی برای مهاجرت تحصیلی

دیدگاه کاربران
  • زارا 27 اکتبر 2021 / 10:31

    واقعا بورسیه عالی رو معرفی کردین

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان