معرفی دوره ها و کورس های کالج زبان فرانسه

کالج زبان فرانسه
5/5 - (2 امتیاز)

دوره‌ها و کورس‌های زبان فرانسه

موسسه The Alliance Française

مروری بر تاریخچه The Alliance Française:

کالج زبان فرانسه الیانس فرانسز یکی از بزرگترین موسسه های بین المللی آموزش زبان فرانسه است که در ۸۱۳ نمایندگی دارد و در پایتخت بسیاری از کشور های دنیا این نمایندگی ها را تاسیس کرده است. این موسسه برای اولین بار در سال ۱۸۸۳ در پاریس تاسیس شد. هدف موسسه The Alliance Française خدمت به زبان و فرهنگ فرانسوی است. از مهمترین و تاثیرگذارترین افراد در بنیان و پیشرفت این موسسه زبان پل کامبون، پیر فونسن ، لویی پاستور، ارنست رنان، ژول ورن، ژول فری و ویکتوردوروی را می توان نام برد.

الیانس فرانسز در بیش از ۱۳۶ کشور دنیا نمایندگی دارد و بیش از ۱۵۰۰۰۰ زبان آموز در سنین مختلف و با ۱۶۰ ملیت و فرهنگ های متنوع در این موسسات آموزش می بینند. البته باید گفت در فعالیت های فرهنگی این مراکز نیز بیش از ۶ میلیون علاقه مند به فرهنگ و زبان فرانسه حضور دارند.

مرکز Alliance Française در پاریس از سال ۲۰۰۸ هماهنگ کننده این شبکه بین المللی زبان فرانسه می باشد و از سال ۲۰۱۴ به وسیله ژروم کلمان یکی از برجسته ترین افراد در فرهنگ فرانسه است رهبری می شود.

دوره های زبان الیانس فرانسز:

دوره ها و کارگاه های آموزشی در کلاس درس مجازی زبان فرانسوی را به صورت آنلاین با یکی از معلمان واجد شرایط و دارای مجوز Alliance Française ، به تنهایی یا در گروهی با سایر زبان آموزان فرانسوی از سراسر جهان ، بیاموزید. شرایط برگزاری دوره ها و کورس های زبان فرانسه الیانس فرانسز :

سطح برگزاری: A1 تا C1

طول دوره: ۳۶ هفته

هزینه: ۴۹۳۲ یورو

کالج زبان فرانسه Langue Onze Toulouse

یکی از معروف ترین و مهمترین دوره های زبان فرانسه به صورت آنلاین و آفلاین دوره های کالج Langue Onze Toulouse است که برای مطابقت با اهداف و زمان در دسترس برای دوره ، فرمول های متنوعی را به شما پیشنهاد می کند که متناسب با نیازهای فردی شما باشد. هزینه این دوره ها از ۱۵۰ یورو در هفته شروع می شود.

این دوره های زبان به صورت دوره های مربوط به مبتدیان، دوره فشرده عمومی فرانسوی (۲۳ درس در هفته)، فوق فشرده (۳۲ درس در هفته) ،ترکیبی (۲۳ + ۴ درس در هفته)، دوره گسترده فرانسوی عمومی (۴ ساعت در هفته)، دوره خاص فرانسه (FOS/FOU)، ترکیبی فرانسوی حرفه ای یا آکادمیک (۲۳ + ۶ درس در هفته) و فرانسوی حرفه ای و … برگزار می شود. تعداد دانش آموزان در کلاس های این مدرسه ۶ تا ۱۲ نفر است.

سطح برگزاری: تمامی سطوح

طول دوره: ۳۶ هفته

هزینه: ۵۶۷۰ یورو

کالج Alpha.b Institut Linguistique

کالج Alpha.b Institut Linguistique  کالج زبان فرانسه بین المللی معتبر واقع در شهر نیس است. در مدرسه فرانسوی alpha.b ، برنامه های دوره متناسب با سن دانش آموزان ، سطح یا اهداف آنها است.

همه دوره های فرانسوی کالج alpha.b توسط معلمان واجد شرایط و پرشور آموزش داده می شود و از روش های ارتباطی برای کمک به زبان آموزان در بیان سریعتر و طبیعی ترین حالت ممکن به زبان فرانسوی استفاده می کند. همه دوره های فرانسوی این موسسه توسط معلمان فارغ التحصیل دانشگاه تدریس می شود و ۸ نفر از آنها اعضای هیئت داوران آزمون DELF هستند. ظرفیت کلاس های کالج Alpha.b Institut Linguistique حداکثر ۱۰ نفر می باشد.

سطح برگزاری: A2 تا C1

طول دوره: ۱ تا ۵۰ هفته

هزینه: ۲۸۰ تا ۸۴۰۰ یورو

کالج زبان فرانسه Lyon Bleu International

کالج  Lyon Bleu International واقع در شهر لیون است و به طور میانگین می توان گفت در تابستان ۱۹۰ زبان آموز و در دیگر فصول سال ۱۰۰ زبان آموز در آن مشغول به تحصیل هستند.

در موسسه لیون بلو شما طول دوره خود را با توجه به زمان و بودجه موجود انتخاب می کنید. شما قبل از ورود خود یک آزمون کتبی آنلاین ، یک آزمون شفاهی در بدو ورود با یکی از معلمان این موسسه انجام می دهید و بدون هدر دادن زمان ، اولین روز دوره فرانسوی خود را آغاز خواهید کرد. اکثر برنامه ها در کلاس درس یا آنلاین در دسترس هستند. 

سطح برگزاری: A1

طول دوره: وابسته به دوره

هزینه: شروع از ۲۲۴ یورو

موسسه NewDeal Institute

از مهمترین و محبوب ترین موسسات آموزش زبان فرانسه موسسه NewDeal Institute است که در شهر بوردو واقع شده است. موسسه NewDeal Institute کلاس هایی با ظرفیت حداکثر ۱۲ نفر برگذار می کند که دوره های تا ۴۸ هفته است.از آنجایی که این موسسه دارای تدریس در بسیاری از کشور های جهان است. انتخاب مناسبی برای افراد با فرهنگ های مختلف است.

از سال ۲۰۱۴ ، Newdeal دوره های فرانسوی مناسب برای همه سطوح را ارائه می دهد. موسسه فرانسوی Newdeal فرمت های مختلفی را برای انتخاب با توجه به اهداف ، در دسترس بودن و خواسته های شما ارائه می دهد! همچنین شهر بوردو فرصت های بی شماری را در اختیار شما قرار می دهد تا از اوقات فراغت خود لذت ببرید و حداکثر تجربه فرانسوی خود را داشته باشید.

از جمله برنامه های کالج زبان فرانسه NewDeal Institute می توان به برنامه های زیر اشاره کرد:

  • برنامه های تابستانی برای نوجوانان که شامل درس های فرانسوی و همچنین فعالیت های فرهنگی یا ورزش در بوردو است.
  • برنامه های دانشگاهی اروپایی در بوردو

سطح برگزاری:

طول دوره: تا ۴۸ هفته

هزینه: ۳۶ هفته ای ۴۳۲۰ یورو

ثبت نام آزمون GRE Subject | دانشگاه آکسفورد انگلیس | مکاتبه با اساتید | مهاجرت تحصیلی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان