لیست بورسیه دکتری در کشور انگلستان

بورسیه دکتری انگلستان

معرفی کوتاه چند فاند دکتری در دانشگاه های انگلستان

معرفی لیستی از فاند ها و بورسیه دکتری انگلستان در رشته های مختلف دانشگاهی در همیارپروژه نوین:

فاند دکتری موسسه Midlands:

لینک اپلای: ورود

رشته‌ها:

  • علوم اجتماعی

لوکیشن: Birmingham, Coventry, Leicester, Loughborough, Nottingham

ددلاین: ۱۴۰۰/۱۰/۱۹

شرح موقعیت تحصیلی:

بورسیه های دکتری ESRC در علوم اجتماعی در مدرسه کارشناسی ارشد میدلندز

دانشکده تحصیلات تکمیلی میدلندز به دنبال جذب دانشجوی دکتری علوم اجتماعی با کیفیت بالا است تا در اکتبر ۲۰۲۲ تحصیل را در طیف وسیعی از موضوعات و مسیرهای آموزشی بین رشته ای آغاز کند.

بورسیه های تحصیلی ESRC ما-شامل هزینه های نگهداری ، پرداخت شهریه با نرخ هزینه خانه و پشتیبانی از آموزش تحقیقاتی نوآورانه-فرصت های استثنایی را برای افراد با موفقیت بالا و با انگیزه ، از جمله فرصت هایی برای همکاری این بورسیه ها برای متقاضیان داخلی و بین المللی آزاد است.

بورسیه دکتری انگلستان

بورسیه دکتری دانشگاه Hartpury:

لینک اپلای: ورود

عنوان: Doctoral Studentship (PhD)

رشته‌ها:

  • تکنولوژی ورزشی

لوکیشن: Gloucestershire

ددلاین: ۱۴۰۰/۰۸/۱۰

شرح پوزیشن تحصیلی:

بورسیه تحصیلی شامل هزینه های تحصیل در خانه و کمک هزینه ۱۴۰۰۰ پوند در سال است که به مدت ۳ سال قابل پرداخت است. در کنار پروژه های تحقیقاتی خود ، از داوطلبان موفق خواسته می شود (به عنوان شرط مستمری) حداکثر ۷ ساعت در هفته آموزش یا پشتیبانی پژوهشی را در دپارتمانی که دکترا در آن میزبانی می شود ارائه دهند.

اسکالرشیپ دکتری دانشگاه Hull:

لینک پذیرش: ورود

عنوان: Race to Zero: an Olympic Journey

رشته‌ها:

  • علوم فیزیکی
  • محیط زیست
  • مطالعات تجاری
  • فیزیولوژی ورزشی

لوکیشن: Ipswich

ددلاین: ۱۴۰۰/۰۸/۱۴

درباره این پروژه :

ورزش نخبگان دارای مزایای زیادی برای جامعه جهانی است ، از جمله توانایی آن در تبلیغ پیام زیست محیطی به کسانی که از راه های دیگر دسترسی به آنها دشوار است. با این حال ، این اثرات زیست محیطی قابل توجهی دارد که باید شناسایی و به حداقل برسد. یکی از اهداف استراتژیک تیم GB درک و کاهش ردپای کربن آن است و این پروژه دکتری با همکاری تیم GB و دو موسسه تحقیقاتی دانشگاه – موسسه انرژی و محیط زیست و موسسه تدارکات – برای پیشبرد این هدف کار خواهد کرد.

 

بورسیه دکتری دانشگاه سافولک:

لینک پذیرش: ورود

موضوع: توسعه و کاربرد معیار بار آموزشی مخصوص بدمینتون

رشته ها:

  • تکنولوژی ورزشی

لوکیشن: Kingston upon Hull

ددلاین: ۱۴۰۰/۰۸/۲۳

شرح بورسیه دکتری انگلستان:

برنامه های کاربردی برای دانشجویی دکتری سه ساله و تمام وقت هیجان انگیز و ابتکاری در ارتباط با فدراسیون جهانی بدمینتون دعوت می شوند. این پروژه از فناوری پوشیدنی ، پردازش سیگنال بیومکانیکی و تکنیک های یادگیری ماشین برای توسعه و بکارگیری معیار بار آموزشی مخصوص بدمینتون منبع باز استفاده می کند. تجهیزات تحقیقاتی توسط STATSports و IMeasureU برای حمایت از این پروژه ارائه شده است.

فاند دکتری دانشگاه Oxford Brookes:

لینک پذیرش : ورود

موضوع: Integrating Green Spaces and Urban Farming – Feasibility and Acceptability of ‘Edible Streets’

رشته ها:

  • روانشناسی
  • بهداشت

لوکیشن: Oxford

ددلاین: ۱۴۰۰/۰۸/۱۴

شرح سغل:

بورسیه: معادل حداقل دستمزد ملی UKRI در حال حاضر ۱۵،۶۰۹ پوند – ۲۰۲۱/۲۰۲۲٫ ۳ سال دانشجو

سرپرستان: دکتر اما دیویس ، دکتر سانگیتا تندر ، دکتر مینا سامنگویی

 

پوزیشن تحصیل دکتری دانشگاه Oxford Brookes:

لینک اپلای : ورود

موضوع: Self and Emotion in Depression

رشته ها:

  • روانشناسی

لوکیشن: Oxford

ددلاین: ۱۴۰۰/۰۸/۱۴

درباره پروژه :

نامزد دکتری با استفاده از آزمایش های رفتاری ، EEG/ERP و TMS ، نقش خود و احساسات را در پردازش جانبدار اطلاعات در افراد مبتلا به افسردگی بررسی می کند. این پروژه توسط دکتر سانجی کومار و دکتر مایکل پیلینگ در دانشگاه آکسفورد بروکس نظارت خواهد شد. انتظار می رود که نامزد موفق در جلسات علمی حاضر و منتشر شود.

بورسیه دکتری انگلستان

بورسیه دکتری دانشگاه Hertfordshire:

لینک پذیرش: ورود

موضوع: PhD Studentship in Health and Social Care

رشته ها:

  • بهداشت
  • مراقبت اجتماعی

لوکیشن: Hatfield

ددلاین: ۱۴۰۰/۰۸/۱۴

درباره موقعیت دکتری:

بورسیه دکتری انگلستان طیف وسیعی از تخصصهای نظارتی را در اختیار دارد و در اصل برای برنامه های کاربردی در مورد هر موضوعی در رابطه با بهداشت و مراقبت اجتماعی باز است. با این حال ، ممکن است مایل باشید حوزه های زیر را که در آنها علاقه و تخصص دارند ، در نظر بگیرید:

– سلامت عمومی – پرستاری کودکان و بزرگسالان – آموزش حرفه ای سلامت و مددکاری اجتماعی – سیستم های اطلاعات سلامت و مراقبت های اجتماعی – مراقبت از زوال عقل ، خانه های مراقبت ، ضعف و مراقبت های پایان زندگی – قومیت و سلامت روان ، از جمله اختلالات شخصیت – حفاظت و حفاظت از کودکان –

مراقبت پایان عمر برای کسانی که از منابع عمومی استفاده نمی کنند – قومیت و عملکرد اجتماعی – عدالت و حقوق جوانان برای مددکاری اجتماعی – بهداشت و مراقبت اجتماعی در جوامع اقلیت قومی – رادیوگرافی: بهبود خدمات ، تجربه بیمار ، نظارت بر میزان تابش و طراحی تجهیزات تصویربرداری.

بورسیه دکتری دانشگاه Edinburgh:

لینک اپلای: ورود

موضوع: PhD Scholarship: Psychology

 رشته ها:

  • روانشناسی

لوکیشن: Edinburgh

ددلاین: ۱۴۰۰/۰۹/۰۱

چرا دکترای روانشناسی در ادینبورگ؟

این دانشگاه در انگلستان رتبه سوم و در جهان از نظر روانشناسی رتبه ۱۶ را دارد (رتبه بندی دانشگاه های جهان بر اساس موضوع ۲۰۲۱). دانشگاه ادینبورگ به عنوان یک مرکز تحقیقاتی پیشرو در جهان تأسیس شده است ، تحقیقات روانشناسی در ادینبورگ رتبه ۱ را در اسکاتلند و یازدهم را در انگلستان به عنوان بخشی از ارائه مشترک برای روانشناسی ، روانپزشکی و علوم اعصاب در رتبه بندی آموزش عالی تایمز بر اساس موضوع REF 2014

فاند دکتری موسسه forrestresearch:

لینک اپلای: ورود

عنوان: Forrest PhD Scholarships

لوکیشن: Crawley

ددلاین: ۱۴۰۰/۰۸/۰۹

بورسیه های فارست PhD به دانشجویانی ارائه می شود که دارای مقاطع تحصیلی استثنایی هستند و تمایل ، انگیزه و تخیل خود را برای انجام تحقیقات دکتری با بالاترین استاندارد دارند. برتری تحصیلی شرط لازم برای برنده شدن بورس تحصیلی ForrestPhD است اما کافی نیست. شما همچنین باید کنجکاوی عمیقی را در مورد رشته تحصیلی انتخابی خود ، تمایل شدید برای ابراز اشتیاق به دانش و کشف به دیگران ، تعهد به استفاده از این دانش برای تأثیر مثبت بر جهان پیرامون و انگیزه و عزم راسخ نشان دهید. برای موفقیت حتی زمانی که با موانع و موانع روبرو می شوید.

موقعیت‌های کارشناسی در دانشگاه ردیمر کانادا | چند موقعیت تحصیلی سلف فاند در کانادا | تجربه رفتن به تورنتو کانادا | معرفی سایت فاندیاب فرانسه ۲۰۲۲

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان