معرفی سایت فاندیاب فرانسه ۲۰۲۲

سایت فاندیاب فرانسه | سایت فاندیاب

معرفی سایت فاندیاب فرانسه

سایت فاندیاب فرانسه : از جمله مهمترین بخش های اخذ پذیرش و اپلای در دانشگاه های معتبر خارجی، جستوجو و پیدا کردن پوزیشن های تحصیلی و فاند برای مقاطع کارشناسی ارشد، دکتری و پسادکتری است. برای این منظور بهترین گزینه در وحله ی اول بررسی و سایت دانشگاه مورد نظر و یا صفحه های اختصاصی اساتید است. در این مواقع در این صفحات می توانید پوزیشن های تحصیلی در دسترس را مشاهده کرده که با عبارت Open Position اعلام می شود.

در کنار وب سایت دانشگاه و صفحه ی اساتید، وب سایت های دیگری هستند در به طور اختصاصی به معرفی فاند و موقعیت های تحصیلی در رشته ها و مقاطع مختلف می پردازند. در این مقاله به معرفی وب سایت هایی می پردازیم که اعلام کننده فاند و بورسیه های تحصیلی در کشور فرانسه هستند:


سایت معرفی بورسیه ایفل:

لینک اپلای: ورود

سایت فاندیاب | برنامه بورسیه تحصیلی برتری ایفل توسط وزارت امور خارجه فرانسه تأسیس شد. تا موسسات آموزش عالی فرانسه بتوانند دانشجویان برتر خارجی را برای ثبت نام در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری جذب کنند.

متقاضیان تا سن ۲۵ سال از کشورهای در حال توسعه را در مقطع کارشناسی ارشد و متقاضیان تا سن ۳۰ سال را از کشورهای در حال توسعه و صنعتی در مقطع دکتری تشویق می کند تا در این برنامه ها شرکت کنند.


وب سایت اعلام بورسیه اکول نرمال سوپریور:

لینک اپلای : ورود

دانشگاه اکول نرمال سوپریور که با نام اختصاری ENS نیز شناخته می شود در سال ۱۷۹۴ میلادی در پاریس فرانسنه تاسیس شد. این دانشگاه از جمله بهترین و معتبرترین دانشگاه های فرانسه است که دریافت فاند و بورسیه های تحصیلی در آن بسیار رقابتیست. این دانشگاه برای دانشجویان واجد شرایط و ممتاز اسکالرشیپ و بورسیه در نظر می گیرد.


وب سایت معرفی عالی امپر:

لینک اپلای : ورود

کمک هزینه کارشناسی ارشد: بورسیه های تحصیلی عالی برای کلیه دانشجویانی که در مقطع کارشناسی ارشد ثبت نام می کنند. ENS de Lyon و شرکای آن بورسیه هایی را برای دانشجویان بین المللی برتر جهت ثبت نام در برنامه های کارشناسی ارشد خود در علوم تجربی ، هنرها و علوم انسانی و اجتماعی  ارائه می دهند: امتیاز و مبلغ بورسیه : ۱۰۰۰ یورو در ماه در طول یک یا دو سال تحصیلی


وب سایت موقعیت های تحصیلی امیلی بوتمی:

لینک اخذ پذیرش: ورود

Science Po بورس تحصیلی ilemile Boutmy را که از نام بنیانگذار Science Po (1871) نامگذاری شده است ایجاد کرد تا از بهترین دانشجویان بین المللی خارج از اتحادیه اروپا استقبال کند. بورس تحصیلی ilemile Boutmy به دانشجویان برتر اعطا می شود که مشخصات آنها با اولویت های پذیرش Science Po و شرایط دوره فردی مطابقت دارد.


اعلام بورسیه ارشد ساکلای پاریس:

لینک اپلای : ورود

Université Paris-Saclay برنامه جامع و متنوعی از مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا را ارائه می دهد که به دلیل شهرت دانشگاه در زمینه تحقیقات عالی و تعهد کارکنان دانشگاهی بین المللی مشهور است. بورسیه ساکلای پاریس در مقطع کارشناسی ارشد ارائه می شود. این دانشگاه که در میان ۲۷ دانشگاه برتر جهان است در تمامی رشته های خود در مقطع کارشناسی ارشد به دانشجویان برتر فاند تحصیلی ارائه می دهد.


سایت فاندیاب و سایت ارائه بورسیه ENS:

لینک اپلای : ورود

از سراسر جهان و از همه رشته ها امتحان رقابتی انتخاب بین المللی برای فارغ التحصیلان جوان رشته های هنر و علوم انسانی و علوم در نظر گرفته شده است که حداقل یک سال تحصیل در مقطع کارشناسی را در یک دانشگاه خارجی توجیه کرده و خود را با نتایج برجسته متمایز می کنند.


معرفی بورسیه گرنوبل:

لینک اپلای: ورود

موسسه فناوری گرنوبل فرانسه فاند ها و پوزیشن تحصیلی در تمامی رشته ارائه می کند. این فاند ها را به دانشجویان بین المللی مستعد برای اخذ پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه در سال تحصیلی ۲۰۲۱-۲۰۲۲ ارائه می کند. دانشجویان با رزومه و شایستگی های علمی بالا برای این بورسیه انتخاب می شوند.


اعلام موقعیت تحصیلی  andes:

لینک اپلای : ورود

یکی از فاندها و بورسیه های تحصیلی ارائه شده در فرانسه برای دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی در بسیاری از دانشگاه ها فاند و بورسیه تحصیلی andes است.برای مشاهده سایت فاندیاب فرانسه وارد لینک اپلای شوید.


سایت معرفی بورسیه INSEAD MBA:

لینک ورود : ورود

سایت فاندیاب | بورس تحصیلی MBA و تامین مالی

هدف این برنامه در INSEAD این است که بهترین و درخشان ترین افراد را برای پیوستن به مدرسه خود – صرف نظر از سابقه و وضعیت مالی – استخدام کند. اگر همواره رویای شما بوده است که در برنامه MBA با رتبه برتر شرکت کنید ، این بورسیه می تواند موقعیت مناسبی برای شما باشد.


سایت بورسیه HEC Paris MBA:

لینک وب سایت :ورود

تصمیم گیری برای ادامه تحصیل MBA یک تعهد بزرگ است ، سرمایه گذاری قابل توجهی برای خود و آینده شما. در HEC پاریس ، می توانید برای انتخاب گسترده ای از بورسیه ها ، وام ها و بودجه برای رسیدن به اهداف شغلی خود اقدام کنید.


وب سایت فاند تحصیلی CNOUS و CROUS:

لینک سایت: ورود

Crous بر حمایت های مالی اعطا شده به دانشجویان از طرف وزارت آموزش عالی ، تحقیقات و نوآوری ، وزارت فرهنگ و ارتباطات و وزارت کشاورزی نظارت می کند. این کمک هزینه ها بر اساس معیارهای اجتماعی و بسته به منابع خانواده است. هدف از این کمک این است که اطمینان حاصل کنید که می توانید تحصیلات خود را با وجود شرایط جدی که ممکن است در طول سال تحصیلی ایجاد شود ادامه دهید.


سایت فاند یاب فرانسه کمپین بورسس:

لینک سایت: ورود

معرفی بیش از ۲۸۲ برنامه بورسیه تحصیلی در رشته ها و مقاطع مختلف در فرانسه را می توانید در سایت فوق مشاهده کنید.


سایت فاند تحصیلی AUF:

لینک سایت: ورود

آژانس دانشگاه فرانکوفونی

انجمن جهانی موسسات آموزش عالی و تحقیقاتی فرانسوی زبان ، AUF 1007 موسسه دانشگاهی را در همه قاره ها در ۱۱۹ کشور گرد هم می آورد.


سایت بورسیه aefe:

لینک سایت: ورود

بورسیه های تحصیلی عالی-بر اساس معیارهای برتری به دارندگان مدرک کارشناسی خارجی در سراسر جهان اعطا می شود تا آنها برای ادامه تحصیل در سطح عالی در فرانسه بیایند. این دستگاه با همکاری مالی AEFE و وزارت امور خارجه و اروپا بخشی از چارچوب دیپلماسی فرهنگی است و به تأثیر آموزش عالی فرانسه کمک می کند.


سایت معرفی بورسیه enseignementsup:

لینک سایت: ورود


کشورهایی با بیشترین بورسیه تحصیلی | روش کاهش هزینه دانشگاه خارجی | ددلاین اپلای


سایت فاندیاب | سایت فاندیاب فرانسه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان