معرفی ۳ فاند دکتری در اروپا

فاند دکتری در اروپا

فاند دکتری در اروپا

فاند دکتری در اروپا | در این مقاله به معرفی ۳ فاند دکتری در اروپا معرفی می پردازیم. این فاند ها در دانشگاه های بورگوندی فرانسه، برگن نروژ و اومئو سوئد در رشته های مختلف ارائه می شود:

فاند دکتری دانشگاه بورگوندی فرانسه :

رشته تحصیلی: مهندسی پزشکی

مهلت اپلای: ۱۴۰۰٫۰۹٫۰۴

لینک اپلای: ورود

حقوق: حدود ۱ ۵۰۰ یورو خالص در ماه

تیم: ژان لوئیس آلبرینی ، MD ، PhD ؛ آرنود بوچر ، دکتری ؛ Olivier Chevallier ، MD؛ سارا لکلرک ، دکتری ؛ Fabrice Meriaudeau ، دکترای تخصصی ؛ تین فونگ فام ، دانشجوی دکتری ؛ رومن پوپاف ، دکتری ؛ Benoît Presles ، PhD ؛ ژان مارک ورینیو ، دکترای تخصصی

شرح پروژه:

سرطان کبد ششمین سرطان شایع در جهان است اما دومین علت مرگ و میر ناشی از سرطان در مردان و ششمین علت اصلی مرگ و میر ناشی از سرطان در زنان است. در بین انواع مختلف سرطان کبد ، کارسینوم سلولهای کبدی (HCC) را می توان با پرتودرمانی انتخابی داخلی (SIRT) درمان کرد. که شامل تزریق انتخابی به میکروسفرهای ساطع کننده تابش بتا شریانهای کبدی yttrium-90 (Y90) است.

قبل از تزریق مهره Y90 ، چندین معاینه باید انجام شود. ابتدا ، یک آنژیوگرافی کبدی برای شناسایی عروق خارج کبدی که باید برای پیشگیری از اندامهای سالم به طور پیشگیرانه آمبولی شوند. تهیه می شود. و یک تصویربرداری رزونانس مغناطیسی تقویت شده با کنتراست اولیه (ceMRI) برای تجسم تومور بدست می آید. سپس ، شبیه سازی درمان با تزریق آلبومین کلستروژن Technetium-99m (Tc99m-MAA) به عنوان جایگزین برای ذرات Y90 انجام می شود.

مشخصات شخص:

داوطلبان باید حداقل دارای درجه بالا یا مدارک معادل در زمینه موضوعی مرتبط مانند علوم کامپیوتر ، مهندسی پزشکی یا ریاضیات کاربردی باشند تا در این پروژه بین رشته ای با پزشکان ، متخصصان فناوری اطلاعات و فیزیکدانان پزشکی درخواست دهند. مدرک کارشناسی ارشد در یک رشته مرتبط و تجربه تحقیق اضافی یک مزیت خواهد بود.

پرداخت هزینه WES  | اپلای | پرداخت هزینه چاپ مقاله | پرداخت در ebay | خرید از udemy

فاند داروسازی دانشگاه برگن نروژ :

رشته تحصیلی : داروسازی

مهلت اپلای: ۱۴۰۰٫۰۷٫۱۳

لینک اپلای: ورود

مقطع دکتری:

در دانشکده پزشکی ، گروه علوم بالینی ، مقطع دکتری (۱۰۰)) به مدت سه (۳) سال در دسترس است. این موقعیت بخشی از پروژه “توسعه و آزمایش امکان سنجی خدمات پشتیبانی ترخیص داروخانه برای افراد مبتلا به بیماریهای مزمن تنفسی” است که توسط Stiftelsen til fremme av norsk apotekfarmasi تأمین می شود. محل کار برگن خواهد بود

درباره پروژه/وظایف کاری فاند دکتری در اروپا:

۱) مراقبت کننده/بیمار مبتلا به آسم/COPD و تجربه ترخیص از بیمارستان و مراقبت های پس از ترخیص را مورد بررسی قرار دهید.

۲) بررسی موانع و تسهیل کنندگان مربوط به معرفی بیمارستان به خدمات داروسازی عمومی بیماران مبتلا به آسم/COPD در نروژ ؛

۳) طراحی یک سرویس ، مشخصات و مستندات برای پشتیبانی از پیاده سازی و ارائه خدمات ؛

۴) انجام یک امکان سنجی برای آزمایش اجرای خدمات ، مقبولیت ، قابلیت اجرا و توسعه طرح تحقیق برای یک کارآزمایی در مقیاس کامل

شایستگی ها و خصوصیات شخصی:

  • متقاضی باید دارای مدرک کارشناسی ارشد یا معادل آن در داروسازی باشد
  • تجربه از پروژه های تحقیقاتی مربوطه مثبت تلقی خواهد شد
  • داوطلب باید بتواند مستقل و به صورت ساختارمند کار کند ، مهارتهای بین فردی خوبی داشته باشد و توانایی همکاری با دیگران را داشته باشد
  • تجربه بیمارستانی یا داروسازی در نروژ ضروری است
  • متقاضی باید به زبان شفاهی و نوشتاری نروژی و انگلیسی مسلط باشد

 

فاند دکتری دانشگاه اومئو سوئد:

رشته تحصیلی: آمار

مهلت اپلای: ۱۴۰۰٫۰۸٫۰۹

لینک اپلای: ورود

فاند دکتری در اروپا : دپارتمان آمار در دانشکده تجارت ، اقتصاد و آمار Umeå ، به دنبال دانشجوی دکتری آمار است. که بتواند تحقیقات آماری روش شناختی باکیفیت در زمینه تجزیه و تحلیل میانجیگری علی انجام دهد.

هدف کلی پروژه توسعه روش های آماری در تجزیه و تحلیل داده های عملکردی ، قابل استفاده برای سوالات تحقیقاتی مرتبط با فیزیوتراپی است. پیشرفتهای نظری روشهای آماری در چارچوب استنباطی برای تجزیه و تحلیل دادههای عملکردی با تمرکز بر انتخاب دامنه. و همچنین روشهای خوشه بندی برای دادههای عملکردی است.

برنامه دکتری آمار چهار سال است. دانشجویان دکتری ممکن است تا ۲۰ درصد از وقت خود به وظایف تدریس و/یا مشاوره منصوب شوند. و در نتیجه مدت زمان برنامه را افزایش دهند تا چهار سال تحصیلات تکمیلی را تضمین کنند.

تفاوت رزومه و CV | آشنایی با دانشگاه پرینستون آمریکا | دانشگاه استنفورد آمریکا | دانشگاه هاروارد آمریکا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان