معرفی کوتاه ارزان ترین دانشگاه های لندن

ارزان ترین دانشگاه های لندن

معرفی کوتاه ارزانترین دانشگاه‌های لندن

در این مقاله به معرفی ارزان ترین دانشگاه های لندن خواهیم پرداخت و شرح مختصری از ایده ها و شرایط این دانشگاه را ارائه خواهیم داد:

دانشگاه University of Law

شهریه یک سال: £۱۰,۵۰۰

رشته ها:

  • حقوق

درباره دانشگاه University of Law

یکی از ارزان ترین دانشگاه های لندن این دانشگاه است و آنچه واقعاً این دانشگاه را از سایر دانشگاه‌ها متمایز می‌کند، این اصل راهنما است که وکلای آینده و رهبران تجاری باید در یک زمینه واقعی، حرفه‌ای و معاصر، با تعامل عملی و تعاملی فراوان بیاموزند.

این دانشگاه یکی از باسابقه ترین ارائه دهندگان تخصصی آموزش حقوقی در بریتانیاست. که می‌توان با تشکیل شرکت آموزشی Gibson & Weldon، ریشه‌های آن را در سال ۱۸۷۶ دنبال کرد و در سال ۲۰۱۶، مدرسه کسب‌وکار پیشرو خود را افتتاح کرده. با میراث غنی و شهرت برای نوآوری و شیوه های آموزشی معاصر، به طور مداوم بر توسعه بهترین ذهن های حقوقی و تجاری تمرکز می کند.


 دانشگاه London Metropolitan University

شهریه یک سال: £۱۲,۵۰۰

رشته ها:

  • بازرگانی

درباره دانشگاه London Metropolitan University:

london Met که در یکی از هیجان‌انگیزترین پایتخت‌های جهان قرار دارد، خانه ی جامعه‌ای متنوع از یادگیرندگان، معلمان و متفکران مبتکر و الهام‌بخش است. طیف گسترده ای از دوره ها را ارائه می دهد، از مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد گرفته تا دوره های کوتاه مدت و مدارک حرفه ای، که بسیاری از آنها برای تحصیل تمام وقت یا پاره وقت در دسترس هستند تا بهترین نیازها و سبک زندگی شما را برآورده کنند.

این دانشگاه به دانش جویان خود کمک می کند تا به اهداف خود برسند و در حرفه خود موفق شوند. همه دوره های کارشناسی شامل نوعی از یادگیری مرتبط با کار است، مانند محل کار، پروژه مشتری یا تجربه کاری در محوطه دانشگاه، و بسیاری از دوره ها توسط نهادهای حرفه ای معتبر هستند.


دانشگاه: GSM London

شهریه یک سال: £۱۰,۰۰۰

رشته ها:

  • همه رشته ها

درباره دانشگاه GSM London:

از نظر این دانشگاه که یکی از ارزان ترین دانشگاه های لندن است، دانشگاه‌ها بسیار فراتر از جایگاه‌های آموزشی برای اعطای مدرک هستند. آنها محرک‌های نوآوری و پیشرفت اقتصادی، کاتالیزورهای تغییرات اجتماعی و قهرمانان توسعه فرهنگی هستند.

دانشگاه پلیموث (GSM London) یک شرکت آموزش عالی مستقل است که تحت شرایط قانون اصلاحات آموزشی در سال ۱۹۸۸ تأسیس شده است. و همچنین طبق شرایط قانون خیریه ۲۰۱۱ یک موسسه خیریه مستثنی نیز می باشد.


ارزان ترین دانشگاه های لندن


دانشگاه BPP University

شهریه یک سال: £۹,۵۰۰

رشته ها:

  • حقوق
  • بازرگانی
  • بانکداری
  • حسابداری
  • دندانپزشکی
  • پرستاری
  • روانشناسی

درباره دانشگاه BPP University:

BPP Holdings Limited یک شرکت هلدینگ از ارائه دهنده آموزش حرفه ای و آکادمیک در انگلستان است. این شرکت از ژوئیه ۲۰۰۹ یکی از زیرمجموعه‌های شرکت آموزش عالی انتفاعی آمریکایی Apollo Global بوده است، که قبلاً در بورس اوراق بهادار لندن و یکی از مؤلفه‌های شاخص FTSE 250 فهرست شده بود.

این شرکت توسط آلن بریرلی، ریچارد پرایس و چارلز پرایور در سال ۱۹۷۶ با نام بریرلی پرایس برای ارائه آموزش به دانشجویان حسابداری تاسیس شد. برای اولین بار در سال ۱۹۸۷ در بورس اوراق بهادار لندن فهرست شد. همچنین در سال ۱۹۸۷، شرکت مندر پورتمن وودوارد، ارائه دهنده آموزش های فرم پنجم و ششم را خریداری کرد.  سپس در سال ۱۹۹۲ این شرکت دانشکده حقوق BPP را تأسیس کرد که در سال ۲۰۰۵ به دانشکده موسس کالج مطالعات حرفه ای BPP تبدیل شد که آموزش های حقوقی و همچنین مدیریت کسب و کار را ارائه می دهد.

در سال ۲۰۰۷ شورای خصوصی به کالج BPP اختیاراتی برای اعطای مدرک اعطا کرد. این شرکت توسط Apollo Global در جولای ۲۰۰۹ خریداری شد.  در جولای ۲۰۱۰ به کالج BPP وضعیت کالج دانشگاه اعطا شد. در آگوست ۲۰۱۳، کالج دانشگاه BPP وضعیت کامل دانشگاه را دریافت کرد و اکنون به عنوان دانشگاه BPP شناخته می شود.


 دانشگاه University of West London

شهریه یک سال: £۱۰,۰۰۰

رشته ها:

  • همه رشته ها

درباره دانشگاه University of West London یکی از ارزان ترین دانشگاه های لندن:

برترین دانشگاه مدرن در لندن در راهنمای دانشگاه گاردین ۲۰۲۲

در ۱۰ دانشگاه برتر انگلستان برای کیفیت تدریس در راهنمای دانشگاه تایمز و ساندی تایمز ۲۰۲۲

دانشگاه سال برای تجربه دانشجویی در راهنمای دانشگاه تایمز و ساندی تایمز ۲۰۲۱


پیشنهاد مرتبط:

فهرست فاند دکتری در دانشگاه های انگلستان

فاند دکتری کمبریج انگلستان در تمامی رشته ها


 دانشگاه Coventry University London Campus

شهریه یک سال: £۱۲,۸۰۰

رشته ها:

  • مهندسی
  • صنایع

درباره دانشگاه Coventry University London Campus:

دانشگاه کاونتری که یکی از ارزان ترین دانشگاه های لندن است؛ در بین ۳۰ دانشگاه برتر جهان برای دانشجویان بین المللی قرار گرفته است – رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS 2021

دانشگاه کاونتری لندن که در شهر لندن واقع شده است، در مورد تجارت جدی است. و بخشی از یکی از بزرگترین ارائه دهندگان دوره های تحصیلی مرتبط با کسب و کار در اروپا می باشد.


دانشگاه Ulster University London Campus از جمله ارزان ترین دانشگاه های لندن:

شهریه یک سال: £۱۰,۰۰۰

رشته ها:

  • مدیریت
  • حسابداری
  • بازرگانی
  • مارکتینگ

این دانشگاه از جمله ارزان ترین دانشگاه های لندن می باشد و دارای امکانات رفاهی و علمی بالایی است. پردیس لندن این دانشگاه درست در قلب شهر، در هولبورن تاریخی واقع شده است. نزدیک به بسیاری از لینک های حمل و نقل، رستوران ها، کافه ها و جاذبه ها ست و مجهز به اتاق‌های کامپیوتر، قسمت‌های مشترک، کلاس‌های درس، امکانات کتابخانه، وای‌فای رایگان در سرتاسر و مناطق مطالعه خصوصی، یک مکان ایده‌آل است.


معرفی دوره ها و کورس های کالج زبان فرانسه | معرفی سایت اجاره منزل در فرانسه |گواهی تمکن مالی برای مهاجرت تحصیلی


ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان