معرفی سایت Europass | سایت نگارش رزومه و کاورلتر

سایت Europass
5/5 - (1 امتیاز)

عناوین مقاله:

سایت Europass

سایت Europass یا یوروپس یک ابزار عالی برای همه افرادی است که به دنبال کار در اتحادیه اروپا هستند. شما می توانید پیشنهادات شغلی پیدا کنید، یک CV و Cover Letter ایجاد کنید و درخواست خود را به راحتی ارسال کنید.

 Europass، سایتی مفید در زمینه نگاش رزومه و کاورلتر است. در این سایت بخشی وجود دارد که با استفاده از آن می توان رزومه خود را مطابق با استاندارهای همه ی دانشگاه اروپا تهیه کرد. همچنین می توان یک کاورلتر با قالب استاندارد طراحی کرد.

سازنده CV Europass ایجاد رزومه را به صورت آنلاین آسان می کند. شما می توانید از رزومه تهیه شده در Europass برای درخواست شغل، تحصیل یا فرصت های آموزشی و همچنین داوطلب شدن استفاده کنید.

شناخته شده ترین فرمت CV در اروپا با سایت Europass

رزومه Europass یکی از شناخته شده ترین فرمت های CV در اروپا است. استفاده از آن برای کارفرمایان و مؤسسات آموزشی آسان و آشنا است. بنابراین می توان گفت یوروپس اصلی ترین قدم شما در مسیر کاریابی و استخدام در اروپا است. ابتدا باید مشخصات در سایت Europass خود را با اطلاعاتی در مورد تحصیلات، آموزش، تجربه کاری و مهارت های خود ایجاد کنید. پس از تکمیل نمایه Europass خود، می توانید تنها با چند کلیک هر تعداد رزومه که می خواهید ایجاد کنید. فقط کافی است اطلاعاتی را که می‌خواهید وارد کنید را انتخاب کنید، همچنین طرح مورد علاقه خود را انتخاب کنید و Europass بقیه کارها را انجام خواهد داد. می توانید رزومه ها در Europass را به 30 زبان ایجاد کنید، ذخیره کنید و به اشتراک بگذارید. می توانید رزومه Europass خود را دانلود کنید، آن را در کتابخانه Europass خود ذخیره کنید.   مقاله پیشنهادی: تفاوت رزومه و CV  

چگونه یک CV خوب ایجاد کنیم؟

مهارت ها و توانمندی های شما باید به طور کاملاً شفاف و منطقی به کارفرما ارائه شود تا بتواند تجارب و سوابق شغلی شما را برجسته تر کند. در هنگام نوشتن رزومه یوروپس به جزییات توجه لازم را داشته باشید،باید به خاطر داشته باشید که رزومه شما اولین فرصت شما برای انتقال مهارت ها و تجربیاتتان به یک کارفرمای آینده است. رزومه ی شما به منزله ی تصویر و نمای کلی از شخصیت شما، مهارت‌های شما، پیشینه تحصیلی، تجربیات کاری و سایر دستاوردهای شما ست که می توانید در اختیار هیات تصمیم گیرنده قرار دهید تا شناخت بهتر و بیشتری نسبت به شما پیدا کنند.

نمایه Europass شما:

نمایه Europass شما مکانی است که می توانید تمام مهارت ها، صلاحیت ها و تجربیات خود را ثبت کنید. اگر نمایه Europass خود را به‌روز نگه دارید، همیشه تمام اطلاعاتی را که برای ایجاد سریع رزومه‌های شخصی و درخواست‌های شغلی نیاز دارید، خواهید داشت. لینک سایت را میتوانید در زیر داشته باشید:

https://europass.cedefop.europa.eu/documents/curriculum-vitae


پیشنهاد مطالعه: نگارش CV
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان