فرم ارزیابی وضعیت پرونده تحصیلی + مشاوره رایگان

معرفی بورسیه های دکتری حقوق در هلند

بورسیه های دکتری حقوق در هلند

معرفی روزانه بورسیه های دکتری حقوق در هلند در همیارپروژه نوین

۱. بورسیه دانشگاه Radboud هلند

لینک پذیرش : ورود

رشته ها:

  • حقوق

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۲/۱۱

موضوع بورسیه: نامزد دکتری حقوق مدنی جنبه های مالی پایدار / مالی دیجیتال

شرح شغل:

بورسیه های دکتری حقوق در هلند | به عنوان یک وکیل شروع کننده، آیا می خواهید تحقیقات مستقیم اجتماعی مرتبط انجام دهید؟ سپس بیایید و به عنوان یک دانشجوی دکترا کار کنید و خود را در جنبه های قانون مدنی مالی پایدار یا دیجیتال غرق کنید.

در این موقعیت شما به سرعت در زمینه خود متخصص می شوید و نه تنها به شکل گیری حقوقی نظری، بلکه در نحوه اعمال قانون در عمل نیز کمک می کنید. مرکز تحقیقات تجارت و حقوق (OO&R) به دنبال دانشجوی دکترا برای موضوعی مرتبط با جنبه های حقوق مدنی مالی پایدار یا مالی دیجیتال است.

در حال حاضر یک پیشنهاد تحقیقاتی مفصل برای موضوع عواقب قانون مدنی ناشی از نقض تعهدات شفافیت اروپا (i) و (ii) وظایف مراقبت با توجه به پایداری در بخش مالی وجود دارد. اما OO&R برای یک پیشنهاد تحقیقاتی از جانب شما نیز باز است، مشروط بر اینکه موضوع در زمینه گسترده جنبه‌های قانون مدنی مالی پایدار یا مالی دیجیتال باشد. تأکید ممکن است بر قانون قراردادها یا حقوق مالکیت باشد. پروپوزال تحقیق را می توان از پروفسور آقای D. Busch و از پروفسور آقای S.E. Bartels .

شرایط کاری قرارداد با مدت معین:

در ابتدا یک قرارداد موقت به مدت یک سال و نیم به شما تعلق می گیرد. پس از ارزیابی های مثبت، این می تواند حداکثر تا پنج سال در کل تمدید شود.

حقوق ناخالص با ۲۸۴۶ یورو در ماه بر اساس ۳۸ ساعت کاری هفته شروع می شود و از سال پنجم به ۳۴۲۰ یورو افزایش می یابد (مقیاس حقوق ۱۰). شما ۸٪ کمک هزینه تعطیلات و ۸٫۳٪ پاداش پایان سال دریافت می کنید.

شما در ابتدا یک قرارداد موقت برای مدت هجده ماه دریافت خواهید کرد. پس از ارزیابی های مثبت، این مدت در مجموع حداکثر تا پنج سال قابل تمدید است. روزهای مرخصی اضافی با ما دریافت می کنید. با استخدام تمام وقت، می توانید بین ۲۹ یا ۴۱ روز مرخصی به جای ۲۰ روز قانونی انتخاب کنید.


مقالات مفید: بورسیه کارشناسی ارشد دانشگاه رادبود هلند


۲٫ بورسیه دانشگاه NSCR هلند

لینک پذیرش: ورود

رشته ها:

  • جرم شناسی
  • جامعه شناسی
  • مدیریت دولتی
  • روانشناسی

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۱/۲۲

شرح موقعیت مرکز مطالعه جرم و جنایت و اجرای قانون هلند:

 بورسیه های دکتری حقوق در هلند | مرکز هلند برای مطالعه جرم و جنایت و اجرای قانون (NSCR) به دنبال یک دانشجوی دکترا است که در پروژه Burger aan de Balie تحقیقات دکترا را انجام دهد. پیشینه این طرح این است که شهروندان با انواع مشکلات خود را به میز پلیس معرفی می کنند. تا به امروز، اطلاعات کمی در مورد نیات و انتظارات شهروندان و اینکه پلیس تا چه اندازه می تواند این نیات و انتظارات را برآورده کند، معلوم نیست.

بنابراین، این تحقیق بر این سؤال متمرکز است که چگونه لحظات مهم تماس بین شهروندان و افسران پلیس بر رضایت شهروندان از پلیس تأثیر می گذارد. از لحاظ نظری، این تحقیق در زمینه متخصصان سطح خیابان (افسران پلیسی که در تماس مستقیم با شهروندان هستند)، تعامل پلیس-شهروند و رضایت عمومی از پلیس قرار دارد.

از نظر تجربی، این پروژه از جمله بر یک مطالعه ادبیات سیستماتیک در مورد رضایت شهروندان از اقدامات پلیس، تعیین کمی منابع تنوع در این رضایت و ثبت کیفی آنچه در میز پلیس اتفاق می افتد و چگونگی تأثیر آن بر تجربیات متمرکز است. پلیس شهروندان این بدان معنی است که این پروژه همچنین ارتباط مستقیمی با عملکرد پلیس دارد.

این پروژه در برنامه تحقیقاتی آنچه در پلیس کار می کند انجام می شود: به سوی پلیس مبتنی بر شواهد در هلند، که در آن پروژه های دکتری دیگری نیز آغاز شده است. این برنامه تحقیقاتی ملی با همکاری پولیس ملی و وزارت عدلیه و امنیت تهیه شده است. این همکاری فرصتی منحصر به فرد برای انجام تحقیقات علمی پلیسی با کیفیت بالا است که به تقویت پلیس مبتنی بر شواهد کمک می کند.


۳٫ بورسیه دانشگاه Tilburg هلند

لینک پذیرش: ورود

رشته ها:

  • حقوق و فناوری

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۲/۱۱

شرح موقعیت:

 بورسیه های دکتری حقوق در هلند | در پروژه THESEUS یک تیم بین رشته ای متشکل از ۲۰ دانشمند به طور مشترک در مورد مسائل امنیت سایبری تحقیق می کنند. این تیم متشکل از افراد از رشته ها، کشورها و پیشینه های مختلف است. در این پروژه ما با سازمان‌های شریک دنیای واقعی، مانند KLM-AirFrance، Philips، Rijkswaterstaat، شهر آمستردام، شهر لاهه، KPN، CyberSprint و مرکز امنیت سایبری ملی همکاری کرده‌ایم که فرصت منحصر به فردی را برای کار ارائه می‌دهد.

از نزدیک با مدیران امنیتی و تیم های مدیریت فناوری اطلاعات این نهادها و همچنین با ارائه دهندگان راه حل های پیشرو که در حال توسعه سیاست ها و اقدامات برای سازمان ها هستند.

پروژه تسئوس با ایجاد پیشرفت های بین رشته ای در سه سطح وابسته به یکدیگر، تغییر ریسک وصله برای شرکت ها را هدف قرار می دهد:

  1. سیستم‌ها: کاهش خطر وصله از طریق تکنیک‌های جدید در آسیب‌پذیری خودکار و تریاژ وصله، و همچنین تولید وصله خودکار با به‌روزرسانی زنده برای مواردی که وصله‌های بحرانی خطرات در دسترس بودن غیرقابل قبولی ایجاد می‌کنند.
  2. شرکت‌ها: کمی کردن بهتر ریسک وصله با ارزیابی و جمع‌آوری نتایج تریاژ وصله، به عنوان راهی برای تخمین احتمال بهره‌برداری در یک تصویر منسجم که مدل‌های مهاجم مختلف و تأثیر عملکردی را در بر می‌گیرد.
  3. حاکمیت: با معرفی مکانیسم‌های تشویقی از طریق اعلان‌ها و اشتراک‌گذاری اطلاعات، معیارهای سرعت وصله در سطح بخش، و ابزارهای قانونی بالقوه، ریسک‌های وصله‌سازی را به طور مؤثرتری مدیریت کنید.

محقق دکترا مستقر در دانشگاه تیلبورگ بخشی از مسیر سوم (حاکمیت) خواهد بود و چارچوب‌های قانونی موجود و مکانیسم‌های حاکمیتی را بررسی می‌کند که امنیت سایبری را تنظیم می‌کند و مسئولیت‌های احتمالی در قبال اشخاص ثالث ناشی از حوادث امنیتی ناشی از سیستم‌های اصلاح نشده و نقش بیمه سایبری در وصله‌سازی را بررسی می‌کند.


۴٫ بورسیه دانشگاه Wageningen هلند

لینک پذیرش: ورود

رشته ها:

  • کارشناسی ارشد کامل قوانین (LLM) با تمرکز قوی بر قانون اتحادیه اروپا

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۱/۲۲

شرح موقعیت:

 بورسیه های دکتری حقوق در هلند | آیا به مسائل حقوقی ناشی از استفاده از هوش مصنوعی (AI)، به ویژه برنامه های کاربردی آن با هدف حل مشکلات پایداری و سیستم های غذایی علاقه دارید؟ آیا سابقه ای در قوانین اتحادیه اروپا دارید و به مقررات فناوری علاقه دارید؟ آیا در مورد روش های تجربی و همکاری بین رشته ای هیجان زده هستید؟ پس این موقعیت دکترا ممکن است برای شما مناسب باشد!

این موقعیت دکترا بخشی از آزمایشگاه هوش مصنوعی برای سیستم‌های غذایی پایدار (AI4SFS)، یک پروژه تحقیقاتی بین‌رشته‌ای است که توسط شورای تحقیقات هلندی NWO تامین می‌شود و از ژوئن ۱ ۲۰۲۲ آغاز می‌شود. پروژه AI4SFS هوش مصنوعی مسئول و قابل اعتماد را در سیستم‌های غذایی پایدار از طریق توسعه یک آزمایشگاه اخلاقی، حقوقی، اجتماعی (ELSA).

وظایف شما: تجزیه و تحلیل چالش ها و فرصت های قانونی مربوط به برنامه های کاربردی هوش مصنوعی برای سیستم های غذایی پایدار (SFS)؛ مشارکت در ایجاد مشترک هوش مصنوعی مسئول و انسان محور برای SFS در طول تحقیق و توسعه (R&D) موارد متعدد هوش مصنوعی مورد مطالعه در آزمایشگاه ELSA AI4SFS.


۵٫ بورسیه Erasmus University Rotterdam (EUR) هلند

لینک پذیرش: ورود

رشته ها:

  • حقوق
  • جرم شناسی
  • اقتصاد

ددلاین: ۱۴۰۱/۰۱/۲۱

شرح موقعیت:

 بورسیه های دکتری حقوق در هلند | دانشکده حقوق اراسموس ۲ محقق بلندپرواز دکترا در زمینه امنیت سایبری (M/F 1.0 FTE، مدت: ۴ سال، از ژوئن تا اکتبر ۲۰۲۲) استخدام می کند. 

۲ موقعیت دکتری تمام وقت – بدون حواس پرتی – بدون تعهد برای آموزش (اما امکان آموزش در صورت تمایل) – چند رشته ای – همراه با دانشگاه های لیدن و دلفت و بازیگران دولتی و خصوصی – شروع بر اساس ترجیحات شما انعطاف پذیر است: از ژوئن تا اکتبر ۲۰۲۲ – به دانش فنی امنیت سایبری نیاز نیست.

شما به CLECS، مرکز حقوق و اقتصاد امنیت سایبری ملحق خواهید شد. شما در دانشکده حقوق اراسموس استخدام خواهید شد و بخشی از دانشکده حقوق تحصیلات تکمیلی اراسموس خواهید بود. در کنار آن، شما به LDE (اتحاد استراتژیک دانشگاه لیدن، TU Delft، و دانشگاه اراسموس روتردام) ملحق خواهید شد، که به طور خاص برنامه امنیت سایبری LDE است. این اتحاد استراتژیک، تخصص سه شریک را در یک برنامه جدید امنیت سایبری گرد هم می‌آورد که بر تحقیقات و آموزش چند رشته‌ای و مشارکت با دولت‌ها، کسب‌وکارها و موسسات دانش در Zuid-Holland تمرکز دارد.


مقالات مفید: ویزای استارت آپ هلند | آزمون زبان انگلیسی PTE برای تحصیل، کار و ویزا | ویزای سرمایه گذاری هلند


بورسیه های دکتری حقوق در هلند | معرفی روزانه بورسیه های دکتری حقوق در هلند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان